quote:Routeplanner:
Van Mijn huis
Naar Dreischor
Afstand 182,1 km.
Reisduur 02:05
U riep?quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:50 schreef ToonKloon het volgende:
waar zijn die motormuizen als je ze nodig hebt?
De plaatselijke motorclub is al vanaf vrijdag aan het meeten hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 12:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
U riep?
Maandag wordt er hoogstwaarschijnlijk gemeet.Wie weet.
45. Rozenburgquote:42. Via Amsterdam en Gouda in het Oostvoornsemeer (Zuid Holland)
43. Kruiningergors (Zuid Holland)
44. Spijkenisse (zuid Holland)
Sealandquote:Op maandag 17 april 2006 12:35 schreef Steve-O het volgende:
Welke provincie ligt dat ding nou ?
was ie ook zo lastig dat je em onderweg weer gedumpt hebt?quote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef webspider het volgende:
De stok is ontvoerd door mij! Verslag volgt zo![]()
leukquote:Op maandag 17 april 2006 20:08 schreef webspider het volgende:
De stok is ontvoerd door mij! Verslag volgt zo![]()
Het kreng wilde niet stil blijven zitten in de auto, dus ik heb hem eruit gekickedquote:Op maandag 17 april 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
was ie ook zo lastig dat je em onderweg weer gedumpt hebt?
quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Het kreng wilde niet stil blijven zitten in de auto, dus ik heb hem eruit gekicked
Best veelquote:Op maandag 17 april 2006 22:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hoeveel plaatsnaamborden heeft Roosendaal?![]()
Hij vond je gewoon een bagger auto hebben.quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Best veel
Maar ik heb niet de lastigste gekozen ik moest stokkie snel kwijt, voor hij de boel in elkaar ging meppen
quote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hij vond je gewoon een bagger auto hebben.![]()
Bij mij was de vloer al goed genoeg.quote:Op maandag 17 april 2006 22:10 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hij vond je gewoon een bagger auto hebben.![]()
Hier toevallig?quote:Op maandag 17 april 2006 22:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Best veel
Maar ik heb niet de lastigste gekozen ik moest stokkie snel kwijt, voor hij de boel in elkaar ging meppen
Ga kijkenquote:
Nee, ik ga niet met de trein naar Roosendaal toe (3 uur reizen) om vervolgens dat ding niet te kunnen vindenquote:
Zie de laatste foto ...quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
hebje geen sleutel nodig om dat ding te openen dan?
Had jij je naam eigenlijk op het papiertje gezet? Ik kon je niet vindenquote:
papiertje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Had jij je naam eigenlijk op het papiertje gezet? Ik kon je niet vinden![]()
quote:
Daar ging je kans op eeuwige roemquote:
Mja ik liep hier ook maar tegen aan omdat het in de AT stondquote:
de prijs voor de meest originele inkleding is in ieder geval voor jouquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
Mja ik liep hier ook maar tegen aan omdat het in de AT stondniet eens verder inleiding gelezen enzo
ik deed redelijk makkelijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef JapyDooge het volgende:krijg ik dan ook zo'n leuk plaatje om in mn avatar te zetten?
hehe
ideetjes voor meer prijzen:
* netst geschreven naam
* snelste aflevering
* sloomste aflevering
* moeilijkste plaatsing
* makkelijkste plaatsing
etcrofl
Niet inlezen, maar wel aan de foto policy houden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef JapyDooge het volgende:
Mja ik liep hier ook maar tegen aan omdat het in de AT stondniet eens verder inleiding gelezen enzo
Je zou die stok een hendig sjiek eind weg kunnen brengen op je brommert!quote:Op woensdag 19 april 2006 02:12 schreef Maikuuul het volgende:
Hij komt niet in Maastricht
Anders kon ik hem samen fotograferen met ^De steen^
Niet te ver he gek, wtf denk jij alsof ik zoveel geld heb voor gasolina ?quote:Op woensdag 19 april 2006 02:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je zou die stok een hendig sjiek eind weg kunnen brengen op je brommert!
Met zo een gek hendige cariere bij de C1000 vast wel toch?!quote:Op woensdag 19 april 2006 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
Niet te ver he gek, wtf denk jij alsof ik zoveel geld heb voor gasolina ?
In principe niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 02:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Met zo een gek hendige cariere bij de C1000 vast wel toch?!
tuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 13:58 schreef Dafar het volgende:
mag je ook 2x de fokstok verplaatsen, niet achter elkaar bedoel ik dan maar zodra er iemand tussen heeft gezeten?
Oh, ik was diegene die em in Ulvenhout heeft gelegd toen...quote:Op donderdag 20 april 2006 01:07 schreef Allan24 het volgende:
Roosendaal... da's me nèt effe te ver wegals 't nou een km of 15-20 meer richting Breda was ging ik 'm nog weer halen ook
(al eerder van Ulvenhout naar 's-Hertogenbosch gebracht
)
Klopt. Ik kom nooit in Roosendaal, en 't is toch zo'n km of 30 (enkele rit) omrijden en da's nèt ff te veel van het goedequote:Op donderdag 20 april 2006 16:59 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik ook niet, ik denk dat Allan24 er toch even voor om moet rijden.
Is dat ding eindelijk uit Zeeland, ligt-ie een week in Roosendaal
... zei Rietvaerder met 28463 postsquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, als je niks beters te doen hebt... vergooi je leven dan hier maar mee
beterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, over 10 minuten naar de trein toe richting Roosendaal![]()
Waar ga je hem mee naar toe nemen? Richting ons?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Waar is ons? Als ie in de buurt van Breda komt pik ik hem wel weer op!quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waar ga je hem mee naar toe nemen? Richting ons?
Achterhoekquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:53 schreef Dafar het volgende:
[..]
Waar is ons? Als ie in de buurt van Breda komt pik ik hem wel weer op!![]()
De stok geniet lekker van de zonquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:30 schreef buzzer het volgende:
wordt de stok nu nog een keer opgehaald of ?????
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:30 schreef buzzer het volgende:
wordt de stok nu nog een keer opgehaald of ?????
Even lezen hé.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, ik zag het ook staan, maar toen volgde ik dit topic nog niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:19 schreef SlagerKorrel het volgende:
Wat een leuk spelletje toch. Zie ik net dat de stok gewoon al in Vriezenveen is geweest! Zit ik hier voor niks te wachten...
Boxtel, iemand Boxtel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |