Ja in DIG willen ze alleen maar Apple gerelateerde dingen in de slowchatquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik nu goed begrepen dat ze de hele Apple Slowchat maar weg hebben gehaald?
Ward is gefuseerd met American LaFrance, het nieuwe bedrijf heette Ward lafrance. simpel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef PeuRac het volgende:
nu ben ik toch benieuwd hoe een amerikaans merk aan de naam 'LaFrance' komt
Goed. Check het centrale supra topic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef BazzoS het volgende:
Beterschap TF!
Tjabbo, hoe ist met de suup?
In Leeuwarden is een apenrots. Daar word in drugs gehandeld en schieten antillianen elkaar dood.quote:
De apenheul?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Leeuwarden is een apenrots. Daar word in drugs gehandeld en schieten antillianen elkaar dood.
van de A20 afslag centrum, over de maasboulevard naar Rest Parkheuvel (daar bij de euromast). Dat rij ikquote:
Peu, je ging twee minuten door het slotje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
van de A20 afslag centrum, over de maasboulevard naar Rest Parkheuvel (daar bij de euromast). Dat rij ik
ah, is M5 weer klaar met Fiësta-rijden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
De volgende slowchat staat al klaar.
Huhquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, is M5 weer klaar met Fiësta-rijden?
sjoeM5quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
De volgende slowchat staat al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |