Ja in DIG willen ze alleen maar Apple gerelateerde dingen in de slowchatquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik nu goed begrepen dat ze de hele Apple Slowchat maar weg hebben gehaald?
Ward is gefuseerd met American LaFrance, het nieuwe bedrijf heette Ward lafrance. simpel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef PeuRac het volgende:
nu ben ik toch benieuwd hoe een amerikaans merk aan de naam 'LaFrance' komt
Goed. Check het centrale supra topic.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef BazzoS het volgende:
Beterschap TF!
Tjabbo, hoe ist met de suup?
In Leeuwarden is een apenrots. Daar word in drugs gehandeld en schieten antillianen elkaar dood.quote:
De apenheul?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Leeuwarden is een apenrots. Daar word in drugs gehandeld en schieten antillianen elkaar dood.
van de A20 afslag centrum, over de maasboulevard naar Rest Parkheuvel (daar bij de euromast). Dat rij ikquote:
Peu, je ging twee minuten door het slotje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
van de A20 afslag centrum, over de maasboulevard naar Rest Parkheuvel (daar bij de euromast). Dat rij ik
ah, is M5 weer klaar met Fiësta-rijden?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
De volgende slowchat staat al klaar.
Huhquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, is M5 weer klaar met Fiësta-rijden?
sjoeM5quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Sjoem het volgende:
De volgende slowchat staat al klaar.
Okéquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
M5 heeft ooit ee nieuwe SC gemaakt toen we nog geeneens 50 postrs hadden
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De Hugostoomsleepboot.
En wat is er met M5??
whehe nu moet je gaan paintenquote:
Painten?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe nu moet je gaan painten
Ik ga even mn gastfoto's van vandaag op BB zetten... en t zijn voor 50% kranen, dus dat word flink researchen voor te achterhalen wat het is bij elk voertuig
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zat je t niet uit je duim te zuigen dan?
Nee ze googled mequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zat je t niet uit je duim te zuigen dan?
ja ey, ik ben niet zo te commanderenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:33 schreef Sjoem het volgende:
Ik deed "Hugo!" ZOEK!
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
ik krijg er een beetje "Zoek stok!! Zoek dan!" ideeën bij van SBS paupers in het weekend in het bos.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef Fugie het volgende:
cp: dark raver @ sensation 2k4
daar was ik bij
Herm en ik waren vorig jaar ook bij hetzelfde concert van Lostprophets zonder het te wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |