precies! dit bedoel ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is dus niet wat ik bedoelde. Ik had het over mensen die de verboden lijst uitbreiden naar alles wat erop lijkt.
Gerookte zalm -> zalm -> vis, bijvoorbeeld. Of zachte rauwmelkse kaas -> zachte kaas -> kaas.
Heel herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:46 schreef Belana het volgende:
Ik hou me aan de adviezen van de verloskundige, natuurlijk. Wat ik bedoel is dat er voor mijn gevoel steeds meer dingen bijkomen volgens allerlei mensen. Zoveel mensen die bv dus niet meer pittig eten... waarom niet? kijk, als je er last van krijgt houdt het op natuurlijk, maar verder...
Dat vind ik overdreven.
Maar misschien is het wel weer een gevalletje "het is internet en het komt al snel erger over dan het is" zoals jij dat zelf wel kunt zeggen
Hai gevalletjequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:31 schreef dutchie het volgende:
Stiekemurd, hier een gevalletje.Maar ben alleen nog maar bij de vk geweest en nog niet bij de gyn. Wel dus een paar keer momenten gehad die een beetje zorgwekkend waren, maar dat heeft gelukkig niet doorgezet.
Het schijnt zo te zijn dat je bij een 2e toch wat symptonen kunt krijgen, maar dat dat nog niet hoeft te betekenen dat het ook echt doorzet. Althans dat zei de vk. En ik heb eens ergens gelezen of gehoord dat bij een volgende zwangerschap, stel dat je het weer zou krijgen, het zich een week of 4 later openbaart. Of dit klopt weet ik niet, maar ik vind het wel een geruststellende gedachte. Klinkt misschien raar.![]()
Je hebt net zoveel kans als bij de eerste het is eeen 50/50 gevalletje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:24 schreef Stiekemurd het volgende:
Vroeg me af of er meer dames zijn die voor de 2e keer zwanger zijn en op het eind van de eerste zwangerschap pre-eclampsie/zwangerschapshypertensie hebben gehad.
Ik moet nu namelijk 26 april naar de Gyn toen en deze zal mij hopelijk weer terug verwijzen naar de verloskundige. Ik hoop zo dat ik terug kan, en dat mijn bloeddruk ok is. Toen ik de vk belde om alvast een afspraak te plannen wilde ze eerst de Gyn afwachtenMaar ik dacht dat je bij de tweede daar helemaal geen last van hoeft te hebben....
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
Maar jullie dus ook.
dat wist ik dus niet, maar eet ik nooit eigenlijk (gelukkig dan maar)quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
En ja, daar hoort van die roze zalm die je op een pistoletje eet (helaas) bij.
Nou, ik weet dus absoluut niet meer wanneer dat bij Liam begon eigenlijk en die was wel ingedaald. Magoe, het kan ook gevalletje harde buiken zijn natuurlijk, ook dan door de drukte van steeds uit bed, want dat is harstikke zwaar. Ten minste, ik vind het nu al een hele toer iedere keer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef dutchie het volgende:
Heeft ze je bloeddruk al gemeten dan en hoe hoog zat je qua onderdruk?
Belana, vandaag precies 31 weken. Léon is nooit ingedaald, dus dit is voor mij ook nieuw. Dus ik gok ook maar wat.
zolang ik niet te veel doe gaat het wel. als ik ff de stad in ga oid dan draag ik een bekkenband en dat helpt. Mijn rug is wel te doen op het moment. Soms kan mijn buik zelf gewoon zo'n zeer doen ook, de spieren en de banden ofzo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef dutchie het volgende:
Dat vroeg ik daarstraks nog; hoe gaat het nu met je? Door de rust dat je nu thuis bent is de situatie niet stabiel gebleven, het wordt dus toch erger?
En echt leuke positiekleding verkopen ze hier. Daar heb ik tenminste superdingen gekocht afgelopen zaterdag.quote:Recent zijn in Nederland ook in gerookte zalm listeria-bacteriën aangetoond. Dit met name in voorverpakte gerookte zalm. Ook gerookte zalm uit het dieet schrappen dus. Zalm in blik kan overigens geen kwaad. Verder wordt afgeraden om rauwe vis, zoals bijvoorbeeld in sushi te eten. Een uitzondering hierop is rauwe haring. Dat mag wel.
Dat is nog helemaal niet gebeurd, dus ik heb ook géén idee waar ze dit vandaan haalt.... (stom wief).quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef dutchie het volgende:
Heeft ze je bloeddruk al gemeten dan en hoe hoog zat je qua onderdruk?
Zonder de discussie weer in volle hevigheid te willen doen oplaaien, dat snap ik dus écht niet he...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:17 schreef lcicle het volgende:
Ik heb een sterke maag, die doodt ááálle bacterien![]()
Voor welke datum is het bij jou?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer in volle hevigheid te willen doen oplaaien, dat snap ik dus écht niet he...
Ik las overigens ook ergens dat je geen kaneel mag...
Ik neem het zekere voor het onzekere (eerste kindje... wellicht scheelt dat idd), en neem helemaal níets van de verboden lijst.
Ik vind het zo heerlijk dat buiten mijn collega's nu ook de kinderen en ouders op mijn werk het weten!
Ik kan gewoon mijn buik in haar volle hevigheid tonen, hoef niet meer moeilijk te doen te camoufleren. Ik wist de laatste weken écht niet meer wat aan te trekken! Ik ben ook al echt dik!
En ik krijg echt superschattige tekeningen, kaarten en cadeautjes van mijn groepje.
Ah, tnx voor de link! Mooi dat ik daar een goede jeans ga zoeken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:11 schreef snoopy het volgende:
En echt leuke positiekleding verkopen ze hier. Daar heb ik tenminste superdingen gekocht afgelopen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |