![]()
Tamea, heel veel geluk en plezier!!!
Gistermorgen moest ik weer naar de verloskundige. Heb nu alle verloskundigen gehad van de praktijk en gelukkig zijn ze allemaal even leuk haha Het maakt me dus niks uit wie er bij de bevalling aanwezig is.
![]()
Ze vertelde dat, omdat ik rhesus-negatief ben, een spuitje zou krijgen en ze zou bloed prikken. Tegen het spuitje zag ik erg op!!
Eerst werd mijn bloeddruk weer gemeten, dat was goed. Toen werd ik gewogen. 3 weken geleden woog ik 80.8 en nu 81.7, dus nog geen kilo aangekomen. En toen mocht ik gaan liggen en ging ze voelen hoe de baby lag. beebje ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden. En ze vond mijn buik erg groot (tenminste de baarmoeder). Misschien dat ik bij 36 weken nog een echo krijg om te kijken hoe groot de baby is.
En ja, daarna hoorde ik het hartje weer, vind het nog steeds een prachtig geluid hihi
Toen moest ik bloed prikken (voor Hb.) en daarna kreeg ik het spuitje met anti-D in mijn bovenbeen. Nu beetje last van een stijve been hihi het werd in een spiertje gespoten ofzo.
Mja, dat ook weer gehad!! Nu mag ik elke 2 weken naar de vk. jeej!
Gistermiddag naar de gyn geweest. En ik kreeg weer een echo!
Had ik niet verwacht, mijn vriend vond het erg jammer dat hij er niet bij was. Ze wilde even kijken of de baby gegroeid was en ze wilde het vruchtwater controleren. Alles zag er goed uit! Baby ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden, en helaas met het gezichtje naar mijn rug toe dus ze kon weer geen mooie foto maken van het hoofdje. Wel hebben we 2 fotootjes van een vuistje
![]()
Ziet er erg lief uit hihi
Vrijdag moet ik weer bloed prikken (1x nuchter, dan moet ik eten en een uur later weer bloed prikken, en dan 's middags een uur na het middageten). Ben ik blij dat we niet zo ver van het ziekenhuis wonen.
![]()
Dinsdag mag ik bellen voor de uitslagen. Als alles goed is dan laat de gyn het zo, maar als blijkt dat ik nog steeds teveel bloedsuiker heb dan moet ik ook nog onder controle bij de gyn blijven.
Gisteren ook onze 'vakantie' geboekt
![]()
Volgende week dinsdag t/m vrijdag zitten we in een bungalow in Duinrell
![]()
Vind het wel jammer dat ik niet al die glijbanen af mag, maar dat geeft niks. Gewoon beetje zwemmen vind ik ook heerlijk!! Nu alleen dus kijken of mijn bikini nog past en anders een nieuw badpak kopen!