Walraven kent 24 'Yesterday' liedjes (die dus in de Top40 of Tipparade hebben gestaan). Noem er 8 (titel + artiest/band).quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat al weer uit '83? Het lijkt wel gisteren
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Charmian het volgende:
Carpenters - Yesterday ones more
K zal eens een lijstje maken ^^quote:
4quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef belsen het volgende:The Beatles - Yesterday Madness - Yesterday's men Chris Andrews - Yesterday man Hilary Duff - So yesterday
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Neil Diamond - Yesterday's Songs ??
4 + 2 = 6quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Charmian het volgende:
Carpenters - Yesterday ones more
Beatles - Yesterday
Stevie Wonder - Yester me Yester you Yesterday
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Ook nog. Neil Young - What Happened Yesterday maar dat zal wel geen top40 hit zijn geweest
6 + 1 = 7quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef Charmian het volgende:
Foreigner - That was yesterday
7 + 1 = 8quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef Berkery het volgende:
Strawberry Switchblade - Since yesterday?
quote:The title of the song is kind of a joke. Many rock bands that are well past their prime continue to be "" long after they cannot draw a large audience in the UK or US. The movie Spinal Tap also made fun of this phenomenon, as the band had a
just as they appeared to be washed up.
Alphaville - Big in Japan zou perfect passenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef Berkery het volgende:
Goedkoop puntjemaar allez:
Welk nummer?
[..]is de titel
een te grote hint.
Dat is 'm ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alphaville - Big in Japan zou perfect passen.
Werkt een gewone enter niet? of anders shift+enter?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef ranja het volgende:
even offtopic: weet iemand hoe ik een 'return' in mijn sig krijg? of moet ik zoveel spatoies toevoegen dat de 3e link vanzelf op de volgende regel komt
Ik zal zondag eens op de beurs kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:52 schreef GLO het volgende:
@Ranja, als jij The Paranoiacs ook niet kent, check dan iig eens hun toppers 'Song For Debbie H.' en 'Wendy James (Television Tramp)'. Al was het maar omdat alleen al die titels niet in jouw verzameling mogen ontbreken (maar ook omdat het geweldige nummers zijn natuurlijk).
Moet je wel naar de bijbehorende LP's uitkijken. 't Zijn namelijk geen singles geweest. 'Song For Debbie H.' staat op 'Sometimes Teenage Is Spelt T.N.T.' en 'Wendy James (Television Tramp)' op 'Bananas'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |