Walraven kent 24 'Yesterday' liedjes (die dus in de Top40 of Tipparade hebben gestaan). Noem er 8 (titel + artiest/band).quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat al weer uit '83? Het lijkt wel gisteren
Helemaal vergetenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Charmian het volgende:
Carpenters - Yesterday ones more
K zal eens een lijstje maken ^^quote:
4quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef belsen het volgende:The Beatles - Yesterday Madness - Yesterday's men Chris Andrews - Yesterday man Hilary Duff - So yesterday
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Neil Diamond - Yesterday's Songs ??
4 + 2 = 6quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Charmian het volgende:
Carpenters - Yesterday ones more
Beatles - Yesterday
Stevie Wonder - Yester me Yester you Yesterday
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef Prep2Fight het volgende:
Ook nog. Neil Young - What Happened Yesterday maar dat zal wel geen top40 hit zijn geweest
6 + 1 = 7quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:17 schreef Charmian het volgende:
Foreigner - That was yesterday
7 + 1 = 8quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef Berkery het volgende:
Strawberry Switchblade - Since yesterday?
quote:The title of the song is kind of a joke. Many rock bands that are well past their prime continue to be "" long after they cannot draw a large audience in the UK or US. The movie Spinal Tap also made fun of this phenomenon, as the band had a
just as they appeared to be washed up.
Alphaville - Big in Japan zou perfect passenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef Berkery het volgende:
Goedkoop puntjemaar allez:
Welk nummer?
[..]is de titel
een te grote hint.
Dat is 'm ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alphaville - Big in Japan zou perfect passen.
Werkt een gewone enter niet? of anders shift+enter?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef ranja het volgende:
even offtopic: weet iemand hoe ik een 'return' in mijn sig krijg? of moet ik zoveel spatoies toevoegen dat de 3e link vanzelf op de volgende regel komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |