quote:
Nog beter jaquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Is bupa al gesignaleerd?
Ik was bijna van plan om een grove typefout te maken, om je te lokkenquote:
Hoiquote:
Ik las net die van gisteren terug!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was bijna van plan om een grove typefout te maken, om je te lokken.
Wat is een schande? Mijn typefouten? Of you obsessie om ze te verbeteren?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik las net die van gisteren terug!Het is een schánde!
!
Dat eerste.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is een schande? Mijn typefouten? Of you obsessie om ze te verbeteren?
Hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
HoiWaar is je MB-smiley? [afbeelding]
Ik zeg ook niet dat je het slecht doet, je maakt immers (bijna) nooit fouten als je verbetert, maar ik krijg wel het gevoel dat je een dwangneurose hebt qua verbeteren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat eerste.
Mijn so called obsessie levert me uiteindelijk wel een 9.5 op.![]()
quote:
Djeez, tegenwoordig is alles een ziekte of neurose.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het slecht doet, je maakt immers (bijna) nooit fouten als je verbetert, maar ik krijg wel het gevoel dat je een dwangneurose hebt qua verbeteren.
quote:
Moet ik langskomenquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:19 schreef rena het volgende:
[..]
Goeie tip. Als er iets lekkers in huis zou zijn![]()
![]()
quote:
Oke, maar ik had al iets gevonden, zie mijn editquote:
Nou, ok dan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:24 schreef rena het volgende:
[..]
Oke, maar ik had al iets gevonden, zie mijn edit![]()
Ik ga jou toch niet opeten, gekkie![]()
![]()
quote:
Dan mag je me niet opeten.quote:
quote:
Kakkers hebben geen (muziek)smaakquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
weten we toch![]()
op je muzieksmaak na dan
Die heb ik allang (met balkje welliswaar).quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
zal ik jullie eindelijk 's verblijden met een foto van mezelf?!??![]()
maar nu heb ik er eentje zónderquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:53 schreef Airelle het volgende:
Die heb ik allang (met balkje welliswaar)..
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes afquote:
Doe eens gek! Live your life on the edge, baby!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes af
[multi-meets, foto's.....]
Wat heb je ook al eens tegen mij gezegd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twijfel..... feitelijk gezien val ik dan nl wel heel erg van m'n principes af
[multi-meets, foto's.....]
Ja, nu durft ze natuurlijk niet meer...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Bupatih het volgende:
POSTEN!!!!!
geen idee...quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef Airelle het volgende:
Wat heb je ook al eens tegen mij gezegd?
Iets met principes over boord gooien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee...
ik zeg elke dag tientalle wijze dingen![]()
[en nog veel meer domme dingen...]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, nu durft ze natuurlijk niet meer...
Las ik nou net dat je een 9,5 had voor taalbeheersing?!? Hoe krijg je dat nu voor elkaar? Black-out ofzo?
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.quote:
Grapjas? No kiddin' ik meende hetquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Grapjas.
[..]
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.
mail maar dan: archiefonm[@]yahoo.comquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het alleen via de mail, dat weet je.
oh dat ja... mja dát principe werkt weer vooral voor principes van ánderen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef Airelle het volgende:
Iets met principes over boord gooien.
Hmm, ik zal eens kijken...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
mail maar dan: archiefonm[@]yahoo.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |