Jaja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, Tom en BVO, prono invullen!
Koninginnedag wordt dit jaar op de 29e gevierd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:52 schreef babette21 het volgende:
Koninginnedag
wat mij betreft kan de 23ste nog steeds hoor, bedoel meer dat heel veel anderen niet lijken te kunnen
Gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Svensational het volgende:
\quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Koninginnedag wordt dit jaar op de 29e gevierd.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:51 schreef Dizer het volgende:
Nu echt douchen gaat... Red Rooster + Razorantuim wachten op mij
Je weet wat ik heb gezegd he?quote:
Ja best wel, alleen ze had mij een klein beetje als test gegeven en zo, ze zei dat ik hiermee ongevere 2 a 3 keer minimaal mee kon scheren. Dat was dus 1 keer bij mijquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef MissBliss het volgende:
Bevalt het??
Ík wil wel de 23ste iig, dus het hangt een beetje af van de rest...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef PeRi het volgende:
What's the night?.
Als jullie de 23e willen gaan, moeten jullie gewoon gaan hoor!
quote:
Oh jammerquote:Ja best wel, alleen ze had mij een klein beetje als test gegeven en zo, ze zei dat ik hiermee ongevere 2 a 3 keer minimaal mee kon scheren. Dat was dus 1 keer bij mijOf te wel... het is me te duur, want dat betekent dat ik 30 euro per maand aan scheerschuim moet uitgeven, terwijl ik nu nog geen 3 euro uitgeef
Ja, dat was wel grappigquote:
Jaja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:28 schreef Svensational het volgende:
Soms denk ik wel eens: "Dizer, you feel down the gay-tree and hit every branch on the way"quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:30 schreef Dizer het volgende:Nieuwe lijn Ralph Lauren Polo Tennis kleding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |