Ja, het is goed met je joh, kijk de video nou maarquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:11 schreef Lod het volgende:
Slowchatters uit Pomme & Kelly deel 12 bedankt![]()
zo iets?
Je bedoelt die twee lelijke mokkels die dat gare GoogleIdol gebeuren hebben gewonnen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:17 schreef Lod het volgende:
Ik heb geen realplayer dus ik kan het helaas niet zien.
Maar we missen ze wel natuurlijk.
Nope, het doel hiervan is het posten van een video die normaal in het gewone P&K topic zou worden geplaats, ware het niet dat dit was volgeslowchat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:12 schreef Sebasser het volgende:
Tof Topic
en het doel hiervan is het aanmoedigen van Pommels en drommels om meer dingen te maken en online te zetten ?
SCquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:29 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nope, het doel hiervan is het posten van een video die normaal in het gewone P&K topic zou worden geplaats, ware het niet dat dit was volgeslowchat.![]()
Hier is de versie voor Media Player trouwens
Nee, dit gaat niet over die chinezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je bedoelt die twee lelijke mokkels die dat gare GoogleIdol gebeuren hebben gewonnen?
Ben je boos op mij nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:29 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nope, het doel hiervan is het posten van een video die normaal in het gewone P&K topic zou worden geplaats, ware het niet dat dit was volgeslowchat.![]()
Hier is de versie voor Media Player trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je boos op mij nu?
Nah, niet echt, het was duidelijk dat de meeste mensen er genoeg van hadden, en ook wel begrijpelijk dus. Ik moest alleen deze video nog ergens kwijt, daarom was het jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
Wil je misschien even uitleggen wat het is? Heb namelijk geen EchtSpelerquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Nah, niet echt, het was duidelijk dat de meeste mensen er genoeg van hadden, en ook wel begrijpelijk dus. Ik moest alleen deze video nog ergens kwijt, daarom was het jammer![]()
De video is een deel van het interview van Kelly bij Giel Beelen ( helaas niet alles), waar ze samen "Respect" nog een allerlaatste keer gaan playbacken. Een paar posts terug staat trouwens de versie voor Media Player.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wil je misschien even uitleggen wat het is? Heb namelijk geen EchtSpeler
Rustig maar, dit is heus niet P & K deel 13, ik vond alleen dat jullie de video nog moesten zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
Goh Noir666 dacht dat je het met me eens was over K&P (topics)
Maar blijkbaar moet er toch nog even wat aandacht aan besteed worden
Neuh maar wel beetje verkapt, en wat je vindt moet je naar de politie brengen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Rustig maar, dit is heus niet P & K deel 13, ik vond alleen dat jullie de video nog moesten zien![]()
De politie krijgt mijn Pomme en Kelly video's mooi niet!! My prrrecious!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuh maar wel beetje verkapt, en wat je vindt moet je naar de politie brengen!
Ontken maar niet, je vindt ze leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |