quote:
Allemaal kleuren en een zon, en een mannetje die de middelvinger opstak
Het was geen groot vel maar ik was agressief toen met frustratie bezig ook.
Schilderen pak ik ooit nog eens op, eerst wat meer geld en dan koop ik zo'n ezel met alle soorten verf en kwasten en nog meer.
Lekker flink uitleven, keihard muziek opzetten en dan ertegen aan gaan.
Het gaat me erom dat ik me kan uitleven, alles eruit gooien. Dat lukt hier op het forum dus ook goed. Heb dus ook schijt wat anderen vinden van mijn schrijven, ik heb het nodig om de grenzen op te zoeken. De grens van mijn schrijven is de grens van mijn bewustzijn, zoiets had iemand ooit als signature hier. Door steeds de grens te verleggen wordt alles ruimer. Ik denk dus zeker ook dat ik straks met schrijven alles kan bepalen in mijn leven. En wie weet dat anderen dat ook kunnen. Je voert nogmaals zelf met schrijven in, wat je wilt en je krijgt het. Hoe dat gedaan moet worden kom ik nog wel achter, het is nogmaals dat systeem waar ik het over heb. Het allesomvattende systeem. Je voegt een ideale stemming in die je wilt hebben en je krijgt die stemming. Van mijn part stoned, dronken of wat dan ook. Je typt in wat je wilt en je krijgt het. En zo kun je straks alles bepalen
![]()
Sporten kan natuurlijk ook helpen en dat komt nog wel. Alles moet eruit hier. De hele berg energie moet uit elkaar spatten.
Zoals gisteren over het universum opzuigen en uit elkaar laten spatten als een oerknal tot de macht miljard. Zoiets zit erin hier en dat moet er vanzelf uit. Het lucht op, en de dromen gaan beter daardoor, ik zuiver mezelf op die manier.
Op de weblog ben ik soms op de automatische piloot aan het schrijven, dan ben ik gewoon lang aan het ouwehoeren en wacht ik op een moment dat er een sleutelwoord eruit komt waar ik verder over kan nadenken.
En zo zoek ik een uitweg hier, ik voel nog steeds dat ik ben opgesloten op een bepaalde manier. Maar richting de toekomst komt dat helemaal goed.
Komt allemaal goed. Met een beetje inzet en wilskracht en durf.
Ben al blij dat ik nergens meer bang voor ben, heb bijna overal schijt aan. Ook op straat nu. En als ik mensen tegenkom om mee te praten, grappen uithalen zoals ik ooit zei. Dat vind ik prettig. Mensen ook eens in de maling nemen, van mijn part op straat.
Klappen krijgen doe ik toch niet
![]()
Ik ben me nog steeds bewust van gevaar maar er is amper gevaar te herkennen. Er zijn amper bedreigingen. Alleen de kansen van uitbreiding.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.