Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer opquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
Middag allemaal
Komt ook niet echt vaak voor.quote:
Inderdaad, daar wordt je echt vrolijk vanquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je de kleuren ziet in mijn achtertuin dan vrolijk je wel weer op
Ik stuur je de url van mijn website wel. Dan kun je zien wat er al stons aan muurschilderingen.
Wat is er gebeurd ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje van jou![]()
Ben net helemaal lamgeslagen![]()
quote:Middag allemaal
ze moet de url in haar profiel zetten !quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
Alleen staan dan al mijn gegevens met naam en toenaam gewoon op fok. Dat lijkt me niet echt zinnig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
ze moet de url in haar profiel zetten !
Het is echt geweldig wat ze maakt.. ikzelf vind de kast(deur) die er op staat helemaal geweldig.
quote:
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.quote:
Wow !quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel positief: zet je s'morgens je huis te koop, heb je binnen een paar uur gelijk drie gegadigen.
En ik had me er op ingesteld dat het wel even zou duren voor het verkocht zou zijn![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
Zolang ie niet IN je spuugt is er niks aan de handquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef Mirage het volgende:
Wat voelt het toch heerlijk om ondergespuugd te worden door een baby![]()
huiliequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef nokwanda het volgende:
ahhhrrrrgggg .....rug-----> dood------->kreun![]()
quote:
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef vamperotica het volgende:
pfff....
net ff n grootdeel van mngevoelens eruit gegooid...Beetjetelaat, maarhetlucht wel op....
En mn auto is een beetje dood
op zich wel ja.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beter laat dan noooit. Was de reactie een beetje positief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |