abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36729253

Welkom in de Truth chat

En op deze vrijdag de 7e april gaan we gewoon door, want er dient nog veel gedaan te worden. Uitbreidingen dienen plaats te vinden overal. Maak het maar opgefokt allemaal, fokken zul je. Hoor je!!! Fokken allemaal. Alles opfokken, uitbreiden en helemaal groter maken.

Want het is allemaal in onze handen. Kies je voor het simpele leven dan hou je je bezig met alledagelijkse zaken. Denk je van. Ik kies voor het ultieme. Nou dan fok! je maar op!!!! Maar laat je niet gek maken!!!!!

Take the red pill!!! Enter the real world!!!! Kill the matrix!!!

Format this world and this universe.

Insert the ultimate world!!!

Enter the real world!!!

"Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing had happened."
"Winston Churchill"

Vorige delen ?

01 Truth ouwehoer topic
80 Truth Ouwehoer, deeltje 80, alweer een jubileum
OP ?
klik

Take the red pill for God sake!!!

Game on

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 07-04-2006 08:09:41 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36729276
Goeiemorgen allemaal.

Hey Vamp.... ik heb het de laatste dagen ook niet zo met de koffie. Ik hou van koffie maar ik wordt er de laatste tijd misselijk van.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_36729295
Goede morgen, ik vind de smaak van koffie ook niet echt lekker, maar het is een goede boost up.

Red bull is veel lekkerder natuurlijk. Maar daar betaal je bijna 2 euro per blikje voor en dat geld heb ik niet te besteden want dan ben ik 20 euro aan red bull kwijt.

Bij het tankstation kost het dus 2 euro per blikje.

Ben ff naar buiten
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_36729310
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 07:58 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen allemaal.

Hey Vamp.... ik heb het de laatste dagen ook niet zo met de koffie. Ik hou van koffie maar ik wordt er de laatste tijd misselijk van.
oei oei.....Dat klinkt eng
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36729312
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:01 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen, ik vind de smaak van koffie ook niet echt lekker, maar het is een goede boost up.

Red bull is veel lekkerder natuurlijk. Maar daar betaal je bijna 2 euro per blikje voor en dat geld heb ik niet te besteden want dan ben ik 20 euro aan red bull kwijt.

Bij het tankstation kost het dus 2 euro per blikje.

Ben ff naar buiten
red bull is alleen lekker metwodka.....

En die vande aldi of lidl is ook best te drinken vind ik
pi_36729330
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

red bull is alleen lekker metwodka.....

En die vande aldi of lidl is ook best te drinken vind ik
Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaak
En is maar 29? of 25 cent? Zoiets iig

Hey Vamp... Wat is er eng aan misselijk worden van de koffie?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36729340
Toch maar eens langs de lidl gaan dus

Everyone's a winner staat op nu

Koffie smaakt toch lekker moet ik zeggen. En het is nodig om te fokken ook
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:10:52 #8
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36729355
Goedemorgen
Vanavond is er een onzin meet, wie heeft er zin om mee te gaan?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36729370
Ik ga pas later meeten, eerst een auto en meer geld. En dan ga ik meeten. Vannacht gedroomd dat ik een blauwe sport-auto had.

Met de trein kan ook, maar ik moet klaar zijn om te meeten dus. En ik ben nog niet klaar om te meeten. Maar dat meeten komt nog wel een keer

Goedemorgen trouwens

Was ik bijna vergeten goedemorgen te zeggen.

Goede morgen
pi_36729383
Ik ga vandaag (nu het droog lijkt) in de achtertuin aan het schilderwerk. Ga nog even op zoek naar meer kleuren verf. In de buurt hier zit een tent waar ze spotgoedkope verf hebben die elders uit de collectie is gehaald. Vond een liter geel-oranje voor 1,50. Heb er gelijk 3 meegebracht. Goed voor mijn enorme picknicktafel. Verder eens kijken wat voor een kleuren ik kan vinden voor die prijs. Dan kan ik dat ding net zo goed in een regenboog veranderen.

Als de zon niet komt dan schilder ik gewoon alles zonnig.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36729386
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:10 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen
Vanavond is er een onzin meet, wie heeft er zin om mee te gaan?
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36729394
Zeker!!! Schilderen !!!!!!

Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zaken Maar goed, dat maakt niet uit.

Schilderen is toch een uitlaatklep of niet?

Ik vind zelfs gras maaien een uitlaatklep
pi_36729438
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Voor mij zonder alcohol. Die van de lidl hebben ze ook met cassissmaak
En is maar 29? of 25 cent? Zoiets iig

Hey Vamp... Wat is er eng aan misselijk worden van de koffie?
Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rond
pi_36729442
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:

Ik wil dat ook doen nog eens. Heb een tijdje geschilderd maar daar kwamen vreemde zaken uit. Erg vreemde zaken Maar goed, dat maakt niet uit.

dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...
pi_36729445
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Sight_key het volgende:

Dat zou ik wel willen zien...wat eruit kwam
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36729462
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nou als ik misselijk word van koffie of alleen de gedachte eraan loop ik meestal 9 maanden latermet een minimonster rond
Geen idee. Maar een keer meegemaakt en toen dronk ik nog geen koffie.

Maar in mijn geval neem ik gekke dingen van anderen nog wel eens over.
Ik denk iig dat de bescherming dusdanig is dat die optie uitgesloten is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_36729502
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

dan heb ik hier nog wel een stukje gras voor je om te maaien...
Met plezier

Gras maaien is best leuk, maar dan moet het wel een goede gras-maaier zijn waar het mee gebeurt.
pi_36729522
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Geen idee. Maar een keer meegemaakt en toen dronk ik nog geen koffie.

Maar in mijn geval neem ik gekke dingen van anderen nog wel eens over.
Ik denk iig dat de bescherming dusdanig is dat die optie uitgesloten is.
ik de eerste drie keerook niet....

Ik ben gewoon eng vruchtbaar
pi_36729529
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:26 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Met plezier

Gras maaien is best leuk, maar dan moet het wel een goede gras-maaier zijn waar het mee gebeurt.
En dat laatste is net t probleem
pi_36729550
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen zien...wat eruit kwam
Allemaal kleuren en een zon, en een mannetje die de middelvinger opstak

Het was geen groot vel maar ik was agressief toen met frustratie bezig ook.

Schilderen pak ik ooit nog eens op, eerst wat meer geld en dan koop ik zo'n ezel met alle soorten verf en kwasten en nog meer.

Lekker flink uitleven, keihard muziek opzetten en dan ertegen aan gaan.

Het gaat me erom dat ik me kan uitleven, alles eruit gooien. Dat lukt hier op het forum dus ook goed. Heb dus ook schijt wat anderen vinden van mijn schrijven, ik heb het nodig om de grenzen op te zoeken. De grens van mijn schrijven is de grens van mijn bewustzijn, zoiets had iemand ooit als signature hier. Door steeds de grens te verleggen wordt alles ruimer. Ik denk dus zeker ook dat ik straks met schrijven alles kan bepalen in mijn leven. En wie weet dat anderen dat ook kunnen. Je voert nogmaals zelf met schrijven in, wat je wilt en je krijgt het. Hoe dat gedaan moet worden kom ik nog wel achter, het is nogmaals dat systeem waar ik het over heb. Het allesomvattende systeem. Je voegt een ideale stemming in die je wilt hebben en je krijgt die stemming. Van mijn part stoned, dronken of wat dan ook. Je typt in wat je wilt en je krijgt het. En zo kun je straks alles bepalen

Sporten kan natuurlijk ook helpen en dat komt nog wel. Alles moet eruit hier. De hele berg energie moet uit elkaar spatten.

Zoals gisteren over het universum opzuigen en uit elkaar laten spatten als een oerknal tot de macht miljard. Zoiets zit erin hier en dat moet er vanzelf uit. Het lucht op, en de dromen gaan beter daardoor, ik zuiver mezelf op die manier.

Op de weblog ben ik soms op de automatische piloot aan het schrijven, dan ben ik gewoon lang aan het ouwehoeren en wacht ik op een moment dat er een sleutelwoord eruit komt waar ik verder over kan nadenken.

En zo zoek ik een uitweg hier, ik voel nog steeds dat ik ben opgesloten op een bepaalde manier. Maar richting de toekomst komt dat helemaal goed.

Komt allemaal goed. Met een beetje inzet en wilskracht en durf.

Ben al blij dat ik nergens meer bang voor ben, heb bijna overal schijt aan. Ook op straat nu. En als ik mensen tegenkom om mee te praten, grappen uithalen zoals ik ooit zei. Dat vind ik prettig. Mensen ook eens in de maling nemen, van mijn part op straat.

Klappen krijgen doe ik toch niet

Ik ben me nog steeds bewust van gevaar maar er is amper gevaar te herkennen. Er zijn amper bedreigingen. Alleen de kansen van uitbreiding.
pi_36729562
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En dat laatste is net t probleem
Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier mee

Als ik later een groot stuk land heb, dan koop ik me wel een grasmaaier die zelf maait. Ik ga dan niet zelf maaien. Of wel? Wie weet. Bezigheidstherapie.

Ik ben graag bezig de hele dag. Ik zoek de hele dag iets om bezig mee te zijn. Van mijn part ga ik tellen of alfabet opzeggen. Als ik maar bezig ben
pi_36729582
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:32 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Dan neem ik wel mijn eigen grasmaaier mee

Als ik later een groot stuk land heb, dan koop ik me wel een grasmaaier die zelf maait. Ik ga dan niet zelf maaien. Of wel? Wie weet. Bezigheidstherapie.

Ik ben graag bezig de hele dag. Ik zoek de hele dag iets om bezig mee te zijn. Van mijn part ga ik tellen of alfabet opzeggen. Als ik maar bezig ben
graaf tel..... ( sesamstraat..)
pi_36729600
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

graaf tel..... ( sesamstraat..)
Die ken ik niet goed. Is dat die van boterham met pindakaaaas?

Sesamstraat ben ik de helf van vergeten
pi_36729631
Ben heel ff roken buiten. Vandaag wordt een productieve dag

Heb zin om te schilderen nu. Maar dat komt later. Bij de blokker hadden ze van alles in de aanbieding, ook een ezel en verf en kwasten, maar goed. Heb deze maand teveel geld opgemaakt dus moet nu wachten tot volgende week en de maand erop vakantie-geld en dan moet ik goed nadenken wat ik ga kopen.

Gisteren 14 graden maximum, hopelijk wordt het vandaag rond de 17 graden. Vanmorgen was het niet echt koud, laat maar omhoog gaan die temperatuur
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:42:20 #25
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36729697
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef nokwanda het volgende:
Zin wel. Tijd en geld niet. Volgende week al de solse gat meet.
Het bos is gratis hoor
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')