quote:Op donderdag 6 april 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Roy van Zuiderwijk heeft voor het eerst mijn sympathie.
Nee, een VVD-kamerlid die vind dat het een ramp voor het land is als Bos premier word.quote:
Je moet je onderscheiden in het leven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al eerder geconstateerd dat jij geen smaak hebt![]()
De mijne ook wel. Ik vond 'm altijd best een kneus, maar nu heeft hij wel wat sympathie gekweekt. Nu even de herhaling van gisteren bekijken.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:37 schreef tong80 het volgende:
Roy van Zuiderwijk heeft voor het eerst mijn sympathie.
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:59 schreef Thelonious het volgende:
Geen BVD vandaag.
Maar volgens mij had Frits gelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef vdHoek het volgende:
Guus werd even pissig, niets voor hem.
Zometeen om 0.35 volgens TT, zal wel iets later zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:03 schreef Old_Skool het volgende:
Jammer, had deze aflevering wel willen kijken. Komt er nog een herhaling? Of op internet ofzo iets?
Nee hoor. Hiddink was een beetje aan het dubben over Jonk óf Redondo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar volgens mij had Frits gelijk.
nee vanavond ,komt toch elke avond? volgens Talpasite om 23.15quote:
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 19 april 2006 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
nee vanavond ,komt toch elke avond? volgens Talpasite om 23.15
Ik kijk normaal nooit, maar vond het heel leukquote:
Zeg dat tegen Kalouquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doen er wel meer hoor. Verschillen van meningen zijn heel normaal in de wereld.
Die bakte er helemaal niets van vanavond, dus die heeft niets in Duitsland te zoeken hoor.quote:
T is geen onderbouwende reactie van mij ,maar ik had het gewoon niet verwacht van hem.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doen er wel meer hoor. Verschillen van meningen zijn heel normaal in de wereld.
Zometeen ook bij RTL Boulevard, praten ze over de laatste uitzending van BVDquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Thelonious het volgende:
Zelfs bij het 6 uur Journaal op Nederland 2 hebben ze het erover dat vanavond de laatste BVD is.
Bij het Journaal hadden ze een interview compleet met Ja/Nee, en de stelling.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zometeen ook bij RTL Boulevard, praten ze over de laatste uitzending van BVD![]()
Wel erg weinigquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij het Journaal hadden ze een interview compleet met Ja/Nee, en de stelling.
Helaas, slechts 29% van Nederland vind dat BVD door moet gaan aldus de uitslag van de stelling.
Ja, dat klopt.. Zoveel kijkers haden ze sinds ze bij talpa zijn nooit gehadquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef Thelonious het volgende:
Gisteren hadden ze al een record bij Talpa. Vandaag misschien boven de miljoen.
Het eens zijn met beleid en de consequenties in individuele gevallen zijn 2 onafhankelijke dingen hequote:
Toen kwamen ze direct na de wedstrijden, dan blijven veel mensen hangen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dat klopt.. Zoveel kijkers haden ze sinds ze bij talpa zijn nooit gehad![]()
Maar ik gun ze de laatste regulier uitzending toch veel kijkers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |