behalve voor vegetariers/veganisten natuurlijk, dan is dat een godsgeschenkquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Verstandskies? Nóg een bewijs tegen Intelligent Design trouwens.
Ben je al lang gestopt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:29 schreef sigme het volgende:
God, wat was roken vroeger fijn. Dan moets je altijd nog even één roken voordat je echt ging <vul in> afwassen / studeren / moeder bellen / naar bed / ..
Wat ben je toch weer heerlijk gemaakt-joviaal, Bas. Ik dacht dat alleen veteranen elkaar nog donderstraal noemden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:29 schreef George-Butters het volgende:
Je bent er weer Johan!
Ouwe donderstraal
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb je geen advies gehad ofzo? Om veel of weinig water te drinken o.i.d.?
Jij en ik zijn onderhand veteranen, dus de woordkeuze past geheel in het veteranen-straatje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk gemaakt-joviaal, Bas. Ik dacht dat alleen veteranen elkaar nog donderstraal noemden.
Da's helaas vlak naast het hondenlaantje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:32 schreef George-Butters het volgende:, dus de woordkeuze past geheel in het veteranen-straatje.
Ben je in je bek geneukt dat je zulke vragen stelt? Anders begrijp ik het verband niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:33 schreef Floripas het volgende:
Johan, ben jij je aan het voortplanten?
Zo, bewaar je de banaliteiten alleen voor mij?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben je in je bek geneukt dat je zulke vragen stelt? Anders begrijp ik het verband niet.
Ja. Tegen de tien jaar. Ik vind er nog steeds niks aan.quote:
Als in: gemakkelijk, of als in: niet leuk?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Tegen de tien jaar. Ik vind er nog steeds niks aan.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's helaas vlak naast het hondenlaantje.
Je gaat wat geven?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef Yildiz het volgende:
Ik ga eens een jeuk geven.
Afgeleid van de uitdrukking 'ik geef er geen fuck om' naar 'het zal me jeuken'.quote:
Ach kom, ik doe er nog 1.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Afgeleid van de uitdrukking 'ik geef er geen fuck om' naar 'het zal me jeuken'.
Met andere woorden, ik ga er van tussen.
Damn, ik wordt wel erg cryptisch.
Wees tevreden, alleen wat hoog staat kan vernederd worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, bewaar je de banaliteiten alleen voor mij?
Die heb ik niet.quote:Vanwege je sig, zeg.![]()
Morgen trek ik speciaal voor jou platte schoenen aan. Dan kan het geknuffel beginnen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees tevreden, alleen wat hoog staat kan vernederd worden.
[..]
Johan de With goes forth and multiplies.quote:Die heb ik niet.
quote:36. Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man bent is een verdere verklaring overbodig; als u een vrouw bent, begrijpt u het sowieso niet.
Is dat echt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:52 schreef zakjapannertje het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4139449748454943279&pl=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |