SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik besta om jouw arbeidsproductiviteit te verminderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:41 schreef danos het volgende:
owja, dankje ik ben weer 30 seconden van mijn werkdag doorgekomen!
en ik besta om jou helse verhalen bij de bekkenbeul te moeten doorlezenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik besta om jouw arbeidsproductiviteit te verminderen.
GATVER vies wijf. poets je tanden eens ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:40 schreef Floripas het volgende:
Floripas had kiespijn, en daarom moest ze naar de kaakchirurg. Een verstandkies zat nogal in de weg, was flink onstoken
Poets jij ook onder je wortels?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:47 schreef Entonie het volgende:
[..]
GATVER vies wijf. poets je tanden eens ofzo
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef corc het volgende:
quis est homo
qui non fleret,
floripas si videret
in tanto supplicio?
[afbeelding]
En jij geen verstand van PI'squote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.
[afbeelding]
Jij hebt blijkbaar geen verstand van mondhygiene.
Die vergaf ik je om de meesterlijke grap.quote:[ Bericht 18% gewijzigd door corc op 07-04-2006 14:00 (naamvallen...) ]
En jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor of verstand van sarcasmequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, nee, daarvoor zou ik eerst al mijn tanden moeten trekken, ze op een bordje leggen, en ze dan onder de wortels moeten gaan poetsen.
[afbeelding]
Jij hebt blijkbaar geen verstand van mondhygiene.
En wat hij zegtquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En jij geen verstand van PI'sMaar waarom ben je er niet op ingegaan, hij heeft wel knaken
Zou jij het nog kunnen onder iemand die je zo heeft gemarteld? Het is hier Abu Ghraib niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En jij geen verstand van PI'sMaar waarom ben je er niet op ingegaan, hij heeft wel knaken
Probeer je onwetende non-humor maar te verhullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor of verstand van sarcasme
Ik zou het niet weten, maar ik zal je niet martelenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zou jij het nog kunnen onder iemand die je zo heeft gemarteld? Het is hier Abu Ghraib niet.
Mwa, wel ouder, maar niet stokoud. Ergens in de dertig, schat ik in, al vind ik dat lastig te zien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:04 schreef Blood_Money het volgende:
Stuk kaak eruit? Zo te zien had-ie beter die kies eerst doormidden kunnen boren, en dan stuk knijpen. Daarna is het gewoon brokken rapen. Zoals bij dus het geval was. Alleen vroeg mijn kaakchirurg me niet mee uit. Hoe haalt-ie het in z'n hoofd? Was hij nog wel een beetje jouw leeftijd of ook niet eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |