volgens mij was het gewoon toevalquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:10 schreef Shoplifter14 het volgende:
[..]
.. Perfect gecast tog allemaal...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij te goedgelovig bent.... Jack is de zoon van Frits en Trix namelijk
ze kotm terug ja.. maar of dat voor vast is weet ik neitquote:Op zondag 9 april 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
Misschien al oud nieuws (maar ja, ik heb 9 weken online info gemist), maar mijn moeder heeft ergens gelezen dat Anita terugkomt in GTST. Ze wist alleen niet meer waar, dus ik vroeg me af of hier meer over bekend is? Komt ze als vast personage of als gastrol, zoals de andere terugkomers dit seizoen?
ZEG! Iez yo dissin' me hot fella?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het geen lekkere vent was.![]()
![]()
(maar dat vieze rode/blonde haar op z'n kin...................)
En als zij niet wil, hou ik me zeker aanbevolen....quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
ze komt even hééérlijk met Jack neuken, een oude lovver van d'r
Hoe kan Jack nou een oude lover van Anita zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
ze komt even hééérlijk met Jack neuken, een oude lovver van d'r
Wie niet?quote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef pberends het volgende:
Wie vindt dat gezeik van Dorothea ook zo:?
reken maar....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus er is weer een reden om naar GTST te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |