Ludo en Janine hoeven ook niet te veranderenquote:Op donderdag 13 april 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo, binnen GTST is niks meer zoals het was. Alles en iedereen is veranderd. Behalve Ludo en Janine
Dat gejojo tussen hun moet ook een keer ophouden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ludo en Janine hoeven ook niet te veranderen
nou en?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat gejojo tussen hun moet ook een keer ophouden.![]()
![]()
Uuhm... helemaal niet zeker. Laura en Robert hebben dat syndroom ook overleeftquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en?Dr is wel 1 ding zeker in GTST, Ludo en Janine komen altijd wel weer x bij elkaar als ze uit elkaar gaan
hmmquote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... helemaal niet zeker. Laura en Robert hebben dat syndroom ook overleeft
Laten we hopen dat het bij Ludo en Janine omgekeerd is. In plaats van voor altijd uit elkaar, voor altijd bij elkaarquote:Op donderdag 13 april 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... helemaal niet zeker. Laura en Robert hebben dat syndroom ook overleeft
andersquote:Op donderdag 13 april 2006 21:27 schreef pberends het volgende:
Wie gaat Jack het eerst palen?
» Dian.
» Janine.
» Sjors.
» Anders.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!.
Met Sjors zou een nieuw christelijk-verhaallijntje zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ligt er maar net aan hoe je dat 'palen' opvat
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Wat je zegtquote:Op donderdag 13 april 2006 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het bij Ludo en Janine omgekeerd is. In plaats van voor altijd uit elkaar, voor altijd bij elkaar![]()
Maar da's saai. Was ze nou maar op Fos z'n voorstellen ingegaan.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou en?Dr is wel 1 ding zeker in GTST, Ludo en Janine komen altijd wel weer x bij elkaar als ze uit elkaar gaan
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
andersIk had er denk ik ook nog een ik-optie bij moeten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ligt er maar net aan hoe je dat 'palen' opvat.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
andersDat zou hij wel willen ja, maar of het ook gebeurt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ligt er maar net aan hoe je dat 'palen' opvat
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Zet mij er ook maar bij.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had er denk ik ook nog een ik-optie bij moeten zetten.
oeeh, spannendquote:Op donderdag 13 april 2006 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou hij wel willen ja, maar of het ook gebeurt...![]()
nee joh, Ludo en Janinequote:Op donderdag 13 april 2006 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar da's saai. Was ze nou maar op Fos z'n voorstellen ingegaan.![]()
![]()
Daar hebben we Charissa voor. Als die tenminste nog een keer plotseling opduikt ofzo.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:38 schreef pberends het volgende:
Ik zie haar liever terug in ONM als die verslaafde.
En Bettinaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we Charissa voor. Als die tenminste nog een keer plotseling opduikt ofzo.![]()
Charlie zwanger van Bing was een grapje.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:32 schreef Angelic_Rose het volgende:
Anita......![]()
Voor mij hoeft het niet zo nodig..
Heb haar nooit een interessant personage gevonden..
En trouwens........ GTST, ONM, GTST?.....![]()
En Charlie zwanger van Bing..
Best triest om Dorothea als oma te moeten hebben..
Maar die zwangerschap zal wel weer fout lopen, zoals al 70 keer is
gebeurt bij Charlie..![]()
Die is echt al veel zwanger geweest zeg..![]()
En dan komt Isabella terug (gerecast natuurlijk) om Charlie te helpenquote:Op donderdag 13 april 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
Alleen ik denk dat ze dit keer het kind gaat houdenOf Ludo pakt dat kind af
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |