abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37094839
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:20 schreef slaveloos het volgende:
Is een gedeeld lijsttrekkersschap geen goed idee?
Nee
quote:
Ik meen me te herinneren dat GL dat met Beckers en Rabbae ooit geprobeerd heeft, en dat die 2 samen houseparty's bezochten.
Ja maar was geen succes
  woensdag 19 april 2006 @ 14:27:29 #252
78918 SeLang
Black swans matter
pi_37094938
Ik ben trouwens wel benieuwd wat Rutte straks over de economie en de concurrentiepositie van NL te vertellen heeft. Hij geeft aan dat hier de nadruk op komt te liggen dus het zal een grote teleurstelling zijn als hij niet een duidelijke richting gaat aangeven waar hij naartoe wil.

Het thema integratie vind ik weinig interessant en is nogal een achterhaald thema.
Ik hoop dat de nadruk komt te liggen op het makkelijker maken van immigratie van hoogopgeleide mensen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 19 april 2006 @ 14:42:59 #253
144250 doesss
Show me the money
pi_37095425
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:27 schreef SeLang het volgende:

Het thema integratie vind ik weinig interessant en is nogal een achterhaald thema.
Ik hoop dat de nadruk komt te liggen op het makkelijker maken van immigratie van hoogopgeleide mensen.
Hoezo is het thema integratie achterhaald?
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37103244
Rita wil maar niet in debat, nee duh, inhoudelijk weet ze verder niets dan oneliners van Fortuyn en haar ministerportefeuille.
pi_37103369
Voor zover ik het gister hoorde wilde Rita niet 17x in debat bij de verschillende afdelingen maar wil ze grote georganiseerde debatten en dus 3x in debat gaan. Dit kost minder tijd en zoals Jelleke al aangaf is 17x in debat gaan voor 100/150 mensen erg tijdrovend en niet echt efficient.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_37103419
De VVD maakt het zichzelf erg moeilijk. Ik geloof niet in Rutte, Verdonk zal in elk geval het aantal zetels voor de VVD stabiel kunnen houden. Rutte flirt nu al met de PvdA, dat zit gewoon in die kerel. Hij droomt van een soort Paars 3.
  woensdag 19 april 2006 @ 19:22:26 #257
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_37104356
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:55 schreef Ponskaart het volgende:
De VVD maakt het zichzelf erg moeilijk. Ik geloof niet in Rutte, Verdonk zal in elk geval het aantal zetels voor de VVD stabiel kunnen houden.
Daarnaast vind ik Verdonk ook een sterkere persoonlijkheid dan Rutte
quote:
Rutte flirt nu al met de PvdA, dat zit gewoon in die kerel. Hij droomt van een soort Paars 3.
En dan kan kiezers afschrikken
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_37109738
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef pberends het volgende:
Rita wil maar niet in debat, nee duh, inhoudelijk weet ze verder niets dan oneliners van Fortuyn en haar ministerportefeuille.
Dat weet je niet. Ik vind dit argument een beetje afgezaagd. Rutte heeft geschiedenis gestudeerd dus om nou te stellen dat die breed georiėnteerd is.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
pi_37110087
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor zover ik het gister hoorde wilde Rita niet 17x in debat bij de verschillende afdelingen maar wil ze grote georganiseerde debatten en dus 3x in debat gaan. Dit kost minder tijd en zoals Jelleke al aangaf is 17x in debat gaan voor 100/150 mensen erg tijdrovend en niet echt efficient.
Wat ik nu begrijp is dat ze drie interne debatten willen en twee grote debatten op tv. Wat ik me dan afvraag is waarom de nationale tv aandacht zou moeten besteden aan een verkiezing waarbij slechts 40.000 Nederlanders hun stem kunnen uitbrengen. Dat is toch helemaal niet interessant? En dan niet eenmaal, maar zelfs tweemaal. Gaat de VVD wellicht extra zendtijd in de Politieke Partijen kopen?
pi_37110192
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:00 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wat ik nu begrijp is dat ze drie interne debatten willen en twee grote debatten op tv. Wat ik me dan afvraag is waarom de nationale tv aandacht zou moeten besteden aan een verkiezing waarbij slechts 40.000 Nederlanders hun stem kunnen uitbrengen. Dat is toch helemaal niet interessant? En dan niet eenmaal, maar zelfs tweemaal. Gaat de VVD wellicht extra zendtijd in de Politieke Partijen kopen?
Column hierover: J.Th.J. van den Berg - De onherhaalbare Fortuyn
pi_37110845
quote:
Is ook vreemd ja maar goed, dat de media er zoveel aandacht aan besteed is ook nogal achterlijk. Ik weet niet wat er achter zit maar de huidige publiciteit slaat echt nergens op
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_37111256
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Is ook vreemd ja maar goed, dat de media er zoveel aandacht aan besteed is ook nogal achterlijk. Ik weet niet wat er achter zit maar de huidige publiciteit slaat echt nergens op
Rechtse media, wat dacht jij dan?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37113728
quote:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in. Maar ja, NOVA mag iedere dag reclame voor de PvdA en ander links gespuis reclame maken.
Ik snap overigens niet dat de VVD zich zo voor schut gaat zetten.
  donderdag 20 april 2006 @ 08:48:37 #264
146018 mariatrepp
wetenschap, politiek EN kunst!
pi_37118341
de Volkskrant, 20 april 2006: Ergernis bij VVD-top om Verdonk
quote:
De campagne die minister Verdonk voor Vreemdelingenzaken voert voor het VVD-leiderschap stuit op steeds meer weerstand in de partijtop. Haar weigering volop in debat te gaan met haar belangrijkste opponent, staatssecretaris Rutte van Onderwijs, wordt betiteld als een 'zwaktebod'. Partijvoorzitter Van Zanen zal druk uitoefenen om Verdonk op andere gedachten te brengen.

'Ik betreur de opstelling van Verdonk. Het is heel jammer dat ze niet vaker in debat wil met de tegenkandidaten. Ik ga geen olie op het vuur gooien door publiekelijk flinke dingen te roepen, dat doe ik achter de schermen wel', liet Van Zanen woensdag weten.

Minister Hoogervorst (VVD) van Volksgezondheid wil dat Van Zanen vanavond, tijdens het wekelijkse overleg van de VVD-bewindspersonen, Verdonk tot de orde roept. 'Dit gebakkelei kan zo niet langer doorgaan, verschrikkelijk toch.'

Voormalig minister De Grave (VVD): 'Het hoofdbestuur wil negen gezamenlijke debatten, daaraan moeten de kandidaten zich houden. Het is heel apart de wens van het bestuur, de vertegenwoordiger van de club die je wilt leiden, naast je neer te leggen.'

Van Zanen stelt dat zijn invloed beperkt is. 'Zij zitten niet bij mij op schoot, en ik niet bij hen. Maar het gedoe leidt wel af. Dit is niet zonder risico's voor de VVD.' De Grave: 'Dit gerommel kan ik missen als kiespijn.'

Kamerlid De Vries (VVD) is verbaasd over Verdonk. 'Wegblijven bij een debat is een teken van zwakte. Dat doe je alleen als je onzeker bent. Ik kan me niet voorstellen dat Verdonk hier duikt. Je wordt als VVD-leider niet gekozen op de kleur van je nieuwe kapsel.'

Haar collega Weekers ergert zich aan de eis van Verdonk een speciale waarnemer op het VVD-partijbureau te posteren, gedurende de tijd dat de ongeveer veertigduizend VVD-leden hun stem uitbrengen op de kandidaten. 'Werkelijk te zot voor woorden.'

Verdonk wil niet reageren op de kritiek. Eerder zei ze dat de VVD-leden niets voelen voor een vanuit Den Haag geregisseerde campagne. De nieuwe VVD-leider wordt op 30 mei bekendgemaakt.
pi_37118535
Mijn gevoel zegt Rita, maar ik heb ze beide nog niet in de rol van lijsttrekker gezien dus funderen kan ik die mening nog niet. Ik verwacht dat Rita meer zetels zal winnen en dat ze een duidelijkere koers zal leiden wat uiteindelijk beter voor de ontwikkeling van de VVD zal zijn dan wanneer Rutte aan het roer staat. Maar Rutte heeft een liberale potentie die ik in verdere debatten graag zou willen zien.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 20 april 2006 @ 09:19:21 #266
136 V.
Like tears in rain...
pi_37118827
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:03 schreef sizzler het volgende:
Mijn gevoel zegt Rita, maar ik heb ze beide nog niet in de rol van lijsttrekker gezien dus funderen kan ik die mening nog niet.
Wie wel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37119211
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:19 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wie wel

V.
Weet ik veel. Ik ben al twee maanden niet in NL geweest en heb alle heisa eromheen gemist. Misschien dat ze in die hoedanigheid al in het nieuws zijn geweest of bij Nova/2Vandaag/Netwerk etc??
pi_37119549
De website van Verdonk persoonlijk trekt nou niet echt de Verdonk-stemmers aan, check de poll op www.stemrita.nl
quote:
Wie vindt U de meest geschikte kandidaat?
Mark Rutte15%
Jelleke Veenendaal27%
Rita Verdonk20%
Iemand anders..38%
  donderdag 20 april 2006 @ 09:59:51 #269
136 V.
Like tears in rain...
pi_37119605
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:39 schreef sizzler het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik ben al twee maanden niet in NL geweest en heb alle heisa eromheen gemist. Misschien dat ze in die hoedanigheid al in het nieuws zijn geweest of bij Nova/2Vandaag/Netwerk etc??
Ze zijn geen van beide lijsttrekker, toch? Da's toch de hele inzet van dit polemische geneuzel binnen de VVD?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37119759
quote:
Op donderdag 20 april 2006 09:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ze zijn geen van beide lijsttrekker, toch?
Joh.

Maar als kandidaat-lijsttrekker heb je discussies over het lijsttrekkerschap en de koers van de partij. Dat is wat anders dan dat ze er als minister zitten.

toch?
  donderdag 20 april 2006 @ 10:11:59 #271
136 V.
Like tears in rain...
pi_37119830
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Joh.

Maar als kandidaat-lijsttrekker heb je discussies over het lijsttrekkerschap en de koers van de partij. Dat is wat anders dan dat ze er als minister zitten.

toch?
Ja, maar ook iets anders dan 'maar ik heb ze beide nog niet in de rol van lijsttrekker gezien'.

Maar goed, je bedoelt dus als campaigner voor het lijsttrekkerschap. Dan zou ik maar proberen om de geforceerde en deerniswekkende persconferentie van Rita op de Bouw-RAI te bekijken

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:12:16 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37119838
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef Ponskaart het volgende:
Maar ja, NOVA mag iedere dag reclame voor de PvdA en ander links gespuis reclame maken.
.
Alsof NOVA geen aandacht aan de VvD schenkt... Het is sowieso niet zo dat de media doorgaans positiever berichten over één partij dan over de andere, alleen ervaart (een deel van) rechts dat zo omdat er in hun ogen geen kritiek op hun dogmatische streven naar een vrijwel absolute vrije markt gegeven mag worden. En afgezien daarvan wordt veel te veel de nadruk op eventuele linkse sympathiėen van bepaalde media gelegd, terwijl andersom zelden gezeurd wordt over de rechtse Telegraaf.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_37120111
quote:
De VVD maakt het zichzelf erg moeilijk. Ik geloof niet in Rutte, Verdonk zal in elk geval het aantal zetels voor de VVD stabiel kunnen houden.
Zelf denk ik dat de steiging in de peilingen voornamelijk te danken is aan de overvloedige media-aandacht en niet direct te danken is aan 1 van de kandidaten.
quote:
Rutte flirt nu al met de PvdA, dat zit gewoon in die kerel. Hij droomt van een soort Paars 3.
Heb je het nieuws niet gevolgd? Verdonk sloot als eerste de PvdA niet uit, Rutte sloot ze eerst wel uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2006 10:23:59 ]
pi_37120113
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar ook iets anders dan 'maar ik heb ze beide nog niet in de rol van lijsttrekker gezien'.
"in de rol van".

Maargoed, dat lijkt me zo evident dat gemierenneuk daarover verder zinloos is voor deze discussie.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:57:17 #275
136 V.
Like tears in rain...
pi_37121080
Kijk nou maar naar haar persconferentie en probeer dan maar met droge ogen te luisteren naar je gevoel dat 'Rita' zegt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 13:10:19 #276
144250 doesss
Show me the money
pi_37124771
quote:
Op woensdag 19 april 2006 23:31 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Daar heb je volledig gelijk in. Maar ja, NOVA mag iedere dag reclame voor de PvdA en ander links gespuis reclame maken.
Ik snap overigens niet dat de VVD zich zo voor schut gaat zetten.
Vergeet Radio 1 niet.
"De enige objectieve nieuwszender van Nederland"
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:05:31 #277
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_37135929
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:48 schreef mariatrepp het volgende:
de Volkskrant, 20 april 2006: Ergernis bij VVD-top om Verdonk
[..]
Wat een gezeur van de VVD-top en Rutte. Vijf debatten is meer dan voldoende.
Mijn God, ze heeft als minister wel wat beters te doen dan in bejaardensozen te debatteren.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:08:53 #278
136 V.
Like tears in rain...
pi_37137930
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef Ippon het volgende:

[..]

Wat een gezeur van de VVD-top en Rutte. Vijf debatten is meer dan voldoende.
Mijn God, ze heeft als minister wel wat beters te doen dan in bejaardensozen te debatteren.
Ja, op bouwmarkten een kale glimnicht nabauwen dat ze namens het volk die boel in Den Haag eens gaat opschudden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37138040
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:08 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, op bouwmarkten een kale glimnicht nabauwen dat ze namens het volk die boel in Den Haag eens gaat opschudden

V.
Kaal. Nicht. Nog andere obsessies?
  donderdag 20 april 2006 @ 20:12:16 #280
136 V.
Like tears in rain...
pi_37138050
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:11 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Kaal. Nicht. Nog andere obsessies?
Obsessies

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:14:50 #281
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37138131
is een kabinet met marieta niet leuk? of rima?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37139591
http://www.telegraaf.nl/p(...)eeft_zich_bloot.html

Let vooral op de spelfout van de 'journalist'. Ook nog vetdrukken natuurlijk ...
  donderdag 20 april 2006 @ 20:54:45 #283
136 V.
Like tears in rain...
pi_37139736
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef jmac het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eeft_zich_bloot.html

Let vooral op de spelfout van de 'journalis't.
Spelfout? Spelfouten sajjebedoele.

Schandalig. Ik hoef het hele stuk niet verder te lezen.

[edit] Hahaha, ik zie dat het stuk niet langer is. En dan zo veel fouten

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 april 2006 @ 02:08:39 #284
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37150601
Rutte natuurlijk. Ik hoef die hoer niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_37151272
Nou, de punten van Rita zijn duidelijk:
quote:
Verdonk wil VVD tot grootste partij maken

Uitgegeven: 20 april 2006 22:38
Laatst gewijzigd: 20 april 2006 23:22
UTRECHT - Kandidaat-lijsttrekker Rita Verdonk van de VVD wil haar partij tot de grootste van Nederland maken. "Dat we de grootste worden, is voor mij ontzettend belangrijk", zei de minister van Vreemdelingenzaken op een partijbijeenkomst in Utrecht. Ze voorspelde dat de VVD in de peilingen van vrijdag op veertig zetels zal staan.

Verdonk weigerde te zeggen of ze de eerste vrouwelijke premier van Nederland wil worden. "Het gaat nu om het lijsttrekkersschap van de VVD. We moeten de grootste partij van Nederland worden. Wat er daarna komt, daar zeg ik niets over."

Verdonk is bereid tot vijf debatten met Mark Rutte en Jelleke Veenendaal, haar concurrenten in de strijd om het lijsttrekkerschap. Rutte zou het liefst in alle zeventien kamercentrales van de VVD een debat willen. Wegens haar drukke werk als minister ziet Verdonk daar naar eigen zeggen geen kans toe.

Belastingzaken

Inhoudelijk sprak zij in Utrecht vooral over belastingzaken voor werkgevers en werknemers. Verdonk wil onder meer dat de vennootschapsbelasting nog lager wordt dan 25 procent. Zij is er geen voorstander van SUV's aan te pakken, zoals de VVD in het Europees Parlement wil.

Voor werknemers wil Verdonk een belastingvrije bonus tot 250 euro per jaar mogelijk maken en de premies voor WW en WIA verlagen. Het hoogste tarief van de inkomstenbelasting moet naar haar mening omlaag van 52 procent -"belachelijk, meer dan de helft!" - naar 48 procent.

Na Verdonks uiteenzetting kwamen twee mannen van de Mark Rutte-fanclub binnen. Een ervan droeg een masker van George Bush en bood zich aan als de door haar verlangde waarnemer bij de verkiezing van de VVD-lijsttrekker. Hij kwam niet verder dan een meter de zaal in voordat hij door de beveiliging werd tegengehouden.

Mocht ze de strijd verliezen van Rutte, dan is Verdonk nog steeds bereid om als tweede op de lijst te gaan staan, ondanks het gekibbel van de laatste tijd. "Als ik tweede word, zal ik mijn kiezen kapotknarsen van ellende, maar gaan we samen door voor de VVD."
Ze richt zich duidelijk op de doelgroep van de VVD: De zakkenvullers
  vrijdag 21 april 2006 @ 07:54:01 #286
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37151585
quote:
Nijpels noemt Verdonk 'brokkenpiloot'

HILVERSUM (ANP) - De Friese commissaris van de koningin Ed Nijpels heeft vrijdag gezegd ,,grote twijfels'' te hebben over de kwaliteiten van Rita Verdonk als lijsttrekker van de VVD. Dat zei hij in het Radio 1-programma Casa Luna.

,,Ik heb sterk de indruk dat als zij lijsttrekker wordt, we een brokkenpiloot binnenhalen'', zei de VVD-coryfee. Nijpels is bang dat Verdonk niet in staat is de partij bijeen te houden en de VVD goed te presenteren. De partij zou onder Verdonk in een isolement terecht kunnen komen waardoor de kans op nieuwe regeringsdeelname kleiner wordt, vreest de VVD'er. ,,Ik heb hele grote twijfels of zij inhoudelijk die functie aankan'', aldus het liberale kopstuk.

Nijpels had eerder al zijn voorkeur voor kandidaat-lijsttrekker Mark Rutte uitgesproken. De laatste twee weken groeide bij hem naar eigen zeggen echter de bezorgdheid over de manier waarop Verdonk haar campagne voert. De manier waarop zij zich op de BouwRAI kandidaat stelde, noemde hij ,,tenenkrommend'' en ,,slecht geacteerd''. De VVD'er vindt dat ze vanwege haar positie als minister geen politiek profiel kan krijgen.

De termijn waarop kandidaten zich beschikbaar konden stellen voor het lijsttrekkerschap verstreek donderdag om middernacht. Voor zover bekend is er naast Verdonk en Rutte nog een andere kandidaat: Kamerlid Jelleke Veenendaal.

Bron: De Volkskrant
Nijpels heeft helemaal gelijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 21 april 2006 @ 07:58:29 #287
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37151605
quote:
Mark Doorn bijvoorbeeld, partijlid in Amsterdam, heeft zich nogal gestoord aan hoofdstedelijke partijprominenten als Frank de Grave, die openlijk voor Mark Rutte hebben gekozen.

‘Ieder lid beslist voor zichzelf’, aldus Doorn. ‘De bestuurders moeten hun mond houden. Het wordt tijd voor een tegengeluid. Er is niets tegen op Mark Rutte, maar tegen de krachtdadige bestuursstijl van Roestvrije Rita kan hij niet op.’
Ieder lid moet voor zichzelf beslissen! De bestuurders moeten hun mond houden!

En daarom steun ik nu Verdonk openlijk.
pi_37151969
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 07:58 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ieder lid moet voor zichzelf beslissen! De bestuurders moeten hun mond houden!

En daarom steun ik nu Verdonk openlijk.
Waarom mag een VVD-lid (ook al is hij/zij prominent) geen voorkeur uitspreken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:49:15 #289
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37152045
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:43 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Waarom mag een VVD-lid (ook al is hij/zij prominent) geen voorkeur uitspreken ?
Ik snap het ook niet. Die man is het klaarblijkelijk niet eens met de voorkeur van bepaalde prominenten.
pi_37152119
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Die man is het klaarblijkelijk niet eens met de voorkeur van bepaalde prominenten.
Nou ja, beetje geneuzel in de marge. Het wordt gewoon Rutte. Verdonk is te controversieel voor het gemiddelde VVD lid.
pi_37152226
Rita.
Die durft zn mannetje te staan. En komt haar afspraken na.
She's got my vote.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:03:17 #292
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37152239
Te controversieel voor de inner circle van de VVD. Ik denk dat de VVD-leden wel in meerderheid kiezen voor Verdonk. Read my lips
pi_37152269
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:02 schreef Badabingea het volgende:
Rita.
Die durft zn mannetje te staan. En komt haar afspraken na.
She's got my vote.
In de Arena bleek ze gisteravond ook erg populair te zijn
pi_37152315
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:03 schreef Sidekick het volgende:
Te controversieel voor de inner circle van de VVD. Ik denk dat de VVD-leden wel in meerderheid kiezen voor Verdonk. Read my lips
We gaan het zien....Beetje flauw wel van Rita dat ze niet zit te wachten op een debat met Rutte en die andere. Waarom ? Denkt ze dat ze te weinig kennis heeft van andere zaken dan haar eigen departement ?
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:22:43 #295
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37152550
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:08 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

We gaan het zien....Beetje flauw wel van Rita dat ze niet zit te wachten op een debat met Rutte en die andere. Waarom ? Denkt ze dat ze te weinig kennis heeft van andere zaken dan haar eigen departement ?
Ik geloof dat er nu een compromis is gevonden van 7 debatten.
pi_37152632
Wat hoorde ik vanmorgen nou op de radio. Rutte wil dat mensen van zich af mogen slaan? En Verdonk wil de belasting verlagen?
I´m back.
pi_37152732
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
Wat hoorde ik vanmorgen nou op de radio. Rutte wil dat mensen van zich af mogen slaan? En Verdonk wil de belasting verlagen?
Campagnepunten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_37153137
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Campagnepunten.
Ik denk het, kan alleen bevestiging daarvan vinden op inet.
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:55:54 #299
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_37153151
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef Ryan3 het volgende:
De campagne heeft een triest niveau bereikt. Het is nu wachten op het moment dat de doodstraf ter sprake komt.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:56:01 #300
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37153152
Het populisme druipt er ook vanaf bij Rutte. Eerst al over de bijstand en nu over noodweer. Feitelijk zegt hij niets nieuws, maar weet met enkele slagzinnen de indruk te wekken alsof hij iets aan problemen gaat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')