abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:36:51 #101
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36761144
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef Ponskaart het volgende:
Ik hoop dat de VVD bespaard blijft van PvdA-toestanden...
Helaas, ze stijgen al in de peilingen. Ze hebben het virus te pakken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36761168
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Helaas, ze stijgen al in de peilingen. Ze hebben het virus te pakken.
.
pi_36761273
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef Roskoo het volgende:
Rita of Mark? Ze zoeken het maar uit, het ''rollebollen'' is hopelijk niet goed voor de VVD. Ik hoop op Agnes Kant als nieuwe premier in een kabinet met SP PvdA en Groen Links. Goed voor de portemionnee van de mensen die het nu niet zo breed hebben. De buit moet eerlijker verdeeld worden en dan hebben we niks aan die graaiers van de VVD.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:03:27 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36761857
zo he, het zou wat zijn, dat vvd dadelijk, met verdonk, groter wordt dan pvda

dat zou bos niet twee keer overleven...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:12:07 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36762057
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef zoalshetis het volgende:
zo he, het zou wat zijn, dat vvd dadelijk, met verdonk, groter wordt dan pvda
Dat zou heel wat zijn. Vooralsnog is de PvdA al enkele weken in de peilingen groter dan de VVD en CDA samen.
pi_36762230
Hoogmoed komt voor de val en dat gaan we allemaal ontvouwen zien komende tijd! Bij welke partij zal zich dat voltrekken?
pi_36762344
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Perico het volgende:
Liberalen worden nooit, nergens, in geen enkel land de grootste partij, dus als er niks aan het kiesstelsel verandert, komt er nooit een liberale premier. Wiegel, Nijpels en Bolkestein haalden ooit exceptionele scores van 35-38, terwijl PVDA en CDA makkelijk 50-60 in hun mars hebben.
België.
quote:
Ik vond het verhaal van Rita overigens niet inhoudsloos, het was gewoon in heldere taal, wat hoofdlijnen... minder elitair dan dat van Mark, het moest duidelijk een brede bevolkingsgroep aanspreken. Ben benieuwd wat het dooie orakel van Diever over "mevrouw Verdonk" te melden heeft...
Ik denk niet dat Wiegel gecharmeerd is van Verdonk. Hij kan haar niet beïnvloeden, Rutte wel.
You don't need a weather man
To know which way the wind blows
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:25:30 #108
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36762385
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:18 schreef Ponskaart het volgende:
Hoogmoed komt voor de val en dat gaan we allemaal ontvouwen zien komende tijd! Bij welke partij zal zich dat voltrekken?
Vooral het CDA denk ik, met hun credo "het komt allemaal wel weer goed, we hebben nog een jaar te gaan".
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:51:17 #109
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36763046
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vooral het CDA denk ik, met hun credo "het komt allemaal wel weer goed, we hebben nog een jaar te gaan".
Ja, en heel veel mensen zie Balkenende toch als gezicht / verpersoonlijking van het kabinet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:54:34 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36763132
behalve balkenende vind ik sowieso het cda een goede keuze als je niet links of rechts wil stemmen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:54:40 #111
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_36763136
Ach..de VVD is de enige partij in Nederland die ook daadwerkelijk door "partijbonzen" wordt bestuurd. Een leider van de VVD is voornamelijk woordvoerder (Zie van Aartsen). Zo belangrijk is het dus allemaal niet.
waarschijnlijk wel
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:55:46 #112
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36763169
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:54 schreef HokkePok het volgende:
Ach..de VVD is de enige partij in Nederland die ook daadwerkelijk door "partijbonzen" wordt bestuurd. Een leider van de VVD is voornamelijk woordvoerder (Zie van Aartsen). Zo belangrijk is het dus allemaal niet.
Het probleem van de VVD ligt inderdaad, zoals Marijnissen het laatst zo mooi uitdrukte, aan de aanwezigheid van te veel opgeblazen ego's.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:58:25 #113
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_36763230
Het staat Marijnissen te prijzen dat hij zoiets niet zou dulden als leider van de sovjet,
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:59:52 #114
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36763272
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het staat Marijnissen te prijzen dat hij zoiets niet zou dulden als leider van de sovjet,
In de SP zijn dat soort toestanden inderdaad onmogelijk.

Maar toch is het zo dat bij de VVD altijd veel meer ruzie is/naar buiten komt dan bij andere partijen en dat is toch echt het gevolg van het karakter van de gemiddelde VVD'er.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:02:00 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36763336
ik zou het leuk vinden als iedereen zou stemmen op een partij die het beste voorheeft met nederland. met bos weet ik niet of dat zo is, hij gaat volgens mij een beetje te ver met populisme en met oprecht inhoudsloos gelul. misschien toch wel fijn om te weten dat de pvda weer pvda moet worden.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:04:33 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36763387
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou het leuk vinden als iedereen zou stemmen op een partij die het beste voorheeft met nederland. met bos weet ik niet of dat zo is, hij gaat volgens mij een beetje te ver met populisme en met oprecht inhoudsloos gelul. misschien toch wel fijn om te weten dat de pvda weer pvda moet worden.
Definieer dan eens wat populisme is en vervolgens leg je dan uit op welke wijze Bos zich daaraan zou bezondigen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:07:29 #117
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36763449
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In de SP zijn dat soort toestanden inderdaad onmogelijk.

Maar toch is het zo dat bij de VVD altijd veel meer ruzie is/naar buiten komt dan bij andere partijen en dat is toch echt het gevolg van het karakter van de gemiddelde VVD'er.
Was dat ook niet 1 van de redenen om D66 op te richten?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:09:03 #118
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36763482
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:07 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Was dat ook niet 1 van de redenen om D66 op te richten?
Nee, D66 is meer een afsplitsing van de KVP dan van de VVD. Ten minste voor zo ver je van een afsplitsing kunt spreken.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:12:36 #119
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36763554
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:09 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, D66 is meer een afsplitsing van de KVP als van de VVD. Ten minste voor zo ver je van een afsplitsing kunt spreken.
ok
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_36765067
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef zoalshetis het volgende:
Ik vind het best hoor dat je dit vindt maar waar baseer je het op?

Waar is dat eeuwige mantra op gebaseerd dat het bij Bos om inhoudsloos gelul gaat? Ik hoor in zijn optreden sn en in zijn boek en in het PvdA-program toch echt veel inhoud.

Als je nou zegt dat Bos heel vaak geen duidelijke keuzes maakt en een beetje vlees noch vis is etcetera, dan ga ik heel ver met je mee maar inhoudsloos en populistisch is het niet. Dat vind ik eerder in de lijn van mensen die in one-liners roepen dat de belastingen omlaag moeten.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:10:45 #121
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36765182
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het best hoor dat je dit vindt maar waar baseer je het op?

Waar is dat eeuwige mantra op gebaseerd dat het bij Bos om inhoudsloos gelul gaat? Ik hoor in zijn optreden sn en in zijn boek en in het PvdA-program toch echt veel inhoud.

Als je nou zegt dat Bos heel vaak geen duidelijke keuzes maakt en een beetje vlees noch vis is etcetera, dan ga ik heel ver met je mee maar inhoudsloos en populistisch is het niet. Dat vind ik eerder in de lijn van mensen die in one-liners roepen dat de belastingen omlaag moeten.
Leraren moet weer lesgeven.
Ik ben niet links, niet rechts, maar recht door zee.
De belastingen moeten omlaag!
Minder regels.
Minder ambtenaren.

zoiets bedoel je
And that is the news.''
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:16:44 #122
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36765359
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:10 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Leraren moet weer lesgeven.
Ik ben niet links, niet rechts, maar recht door zee.
De belastingen moeten omlaag!
Minder regels.
Minder ambtenaren.

zoiets bedoel je
Dat is het gedachtegoed van Pim, hetgeen echter niet verder reikte dan dit soort oneliners. Lees de puinhopen van Paars maar, zijn zogenaamde aanbevelingen zijn verre van concreet. Als iemand van inhoudsloosheid beschuldigd kon worden dan was het Pim wel en Rita lijkt dezelfde kant op te gaan.
pi_36765400
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is het gedachtegoed van Pim, hetgeen echter niet verder reikte dan dit soort oneliners. Lees de puinhopen van Paars maar, zijn zogenaamde aanbevelingen zijn verre van concreet. Als iemand van inhoudsloosheid beschuldigd kon worden dan was het Pim wel en Rita lijkt dezelfde kant op te gaan.
En dan is de vraag: hoe kan het toch dat het wederom aanslaat?
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:20:05 #124
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36765438
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

En dan is de vraag: hoe kan het toch dat het wederom aanslaat?
Ik betwijfel of het aan gaat slaan, maar ik sluit het inderdaad niet uit. Waarschijnlijk hoort een deel van de bevolking graag zulke 'duidelijke taal' en vinden ze de vraag of er nog wat achter zit niet van belang. Of beter gezegd: die vraag wordt vaak niet eens gesteld vrees ik.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:22:43 #125
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36765494
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Rita zei dit soort dingen toch tijdens de toespraak. Ieder geval die van de belasting. De andere vond ik wel mooi in da rijtje plaatsen. Op vragen hoe ze dacht buiten Intergratie kon ze alleen antwoorden met deze oneliner over de belasting of zeggen dat dat in de loop van de tijd wel duidelijk wordt. dat ze dan steeds meer haar mening zal laten horen. Toch jammer voor haar dat het een mening zal zijn die het kabinet wil.
Ze doet ook alles om haar imago van daadkrachtig vast te houden. op de herhaling van de vraag van een journalist wanneer dan we haar andere mening hoorde antwoorde ze: U kent me al langer dan vandaag en weet ..bla..bla. Ze zei het zo van: je weet toch dat ik als ik eenmaal iets niet wil zeggen ik dat standvastig niet doe. Kijk mij daadkrachtig zijn.
Het zij een beetje een omhoog gevallen clubje ego's bij de VVD geworden. Vooral diegene die dichter bij de macht zitten. Mijn stem zou gaan naa jelleke. enkel al om die arogante grootsheidswaanzinnigen opponenten te pesten.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')