het kan ook een voorsprong zijn, zoals ik denk. we wachten af, met echte boter schijn je ze rond de tafel te krijgenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom gaat ze het ook verliezen in de debatten, de meeste anderen hebben daar minder last van want zijn meestal gepokt en gemazeld in de politiek.
De meeste mensen stemmen jammer genoeg toch allang niet meer op de inhoud. Zie Wouter Bos.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef SCH het volgende:
Daarom gaat ze het ook verliezen in de debatten, de meeste anderen hebben daar minder last van want zijn meestal gepokt en gemazeld in de politiek.
Een voorsprong om weinig kennis te hebben?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan ook een voorsprong zijn, zoals ik denk. we wachten af, met echte boter schijn je ze rond de tafel te krijgen![]()
of een bos rozen, zonder rozen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De meeste mensen stemmen jammer genoeg toch allang niet meer op de inhoud. Zie Wouter Bos.
Die gast is qua inhoud nog leger dan een koekblik zonder koek.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef zoalshetis het volgende:
of een bos rozen, zonder rozen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
zolang het maar inhoudsloos is past het bij Wouter Bos.
Rita is niet verdergekomen dan "Belastingen omlaag!" en " Meer Politie ".quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
zolang het maar inhoudsloos is past het bij Wouter Bos.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Rita is niet verdergekomen dan "Belastingen omlaag!" en " Meer Politie ".
"Leraren moeten voor de klas staan"quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Rita is niet verdergekomen dan "Belastingen omlaag!" en " Meer Politie ".
Lachen om je loonstrook is wel een nieuwe toch ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
"Leraren moeten voor de klas staan"
Die vergat je nog.
"Ik wil naar samenleving waarin de onderwijzer onderwijst, de politieagent de burger beschermt en de dokter en zuster de patiënt geneest"quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:07 schreef SCH het volgende:
[..]
"Leraren moeten voor de klas staan"
Die vergat je nog.
Idioot was het: "het valt in de VS wel mee hoor, de camapgnes zijn daar niet zo op de persoon"quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef MrX1982 het volgende:
Mark Rutte zei gister in Nova dat het in de VS juist om de inhoud draait. Dat is toch een tikkeltje naïef niet.
Ben wel benieuwd naar dat onderzoek waaruit hij dat haalde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef MrX1982 het volgende:
Mark Rutte zei gister in Nova dat het in de VS juist om de inhoud draait. Dat is toch een tikkeltje naïef niet.
Ja zonde dat Clairy daar niet dieper op in ging qua vragen. Vraag me ook af waar hij dat vandaan heeft gehaald.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Chewie het volgende:
Ben wel benieuwd naar dat onderzoek waaruit hij dat haalde.
Ik ook, want ik kon me bijna niet voorstellen dat hij dat serieus bedoelde.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar dat onderzoek waaruit hij dat haalde.
Tsja, hoewel het hele mediaspektakel rondom Verdonk niet alles hoeft te zeggen, is het wel een teken dat Verdonk hot is. Verdonk weet als controversiele politica alle aandacht op zich te vestigern tegenover het broekie Rutte. Peilingen geven ook aan dat Verdonk populairder is, ook onder VVD-leden. Waarom denk jij toch dat Rutte het wordt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Rita gaat de lijsttrekkersdebatten niet eens halen, want ze gaat het niet winnen van Rutte.
Hij noemde het onderzoek wel maar dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zonde dat Clairy daar niet dieper op in ging qua vragen. Vraag me ook af waar hij dat vandaan heeft gehaald.
Mooi dat internet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef Chewie het volgende:
Hij noemde het onderzoek wel maar dat ben ik vergeten.
Veenendaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:32 schreef Invictus_ het volgende:
Volgens mij zou de VVD moeten kiezen voor diegene die zich aan het eind van de 'campagne' het minst voor schut heeft gezet. Ik denk dat het heel spannend gaat worden.
Die is inherent sneu en had op het moment dat ze zich kandidaat stelde al verloren. 'Ik wil eingelijk niet maar in het kader van democratie moet er een 2e keuze zijn...' Ze wordt eigenlijk ook al niet meer serieus genomen nu Verdonk 'het' doet, nergens hoor je 'Veenendaal vs Verdonk vs Rutte'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |