Voor de mensen die de eerdere trackmania spellen niet kennen: Het is een enorm over the top variant op het oude 4d stunts. Een arcade racer waarmee je de meest belachelijke banen kan bouwen en over kan racen.quote:TM NATIONS VEROVERT DE WERELD!
Exclusief op TM-radio, werd het grote nieuws onthuld dat Nadeo een partnerschap heeft aangegaan met het grootste gaming competitie orgaan in de wereld (ESWC). Speciaal voor de 2006 editie zal Nadeo een unieke versie van hun TrackMania spel crëren genaamd TrackMania: Nations. Dit spel zal enkele specifieke gameplay modes zoals een speciale team mode en de world 1vs1 modus bevatten die gebruikt zal worden om het spel in z'n officiële hoedanigheid te spelen en zo mee te dingen.
Het spel bevat 1 omgeving (stadium) met een nieuwe gameplay en racewagens en natuurlijk ook unieke bouwblokken. Dit spel is dus geen uitbreiding of vervolg op TrackMania Original of Sunrise maar bestaat naast deze twee games als een soort van Nadeo paradepaardje dat klaar is om de wereld te veroveren en niet-ingewijden te laten kennis maken met de TrackMania spirit. Bovendien zal het spel volledig gratis zijn maar het zal wel sponsoring content bevatten.
TrackMania is dus ook meteen als officiële dicipline aangenomen door de ESWC, welke een kleine duizend kampioenen van meer dan 50 landen zal laten strijden in het grootste wereldkampioenschap voor online games. TrackMan staat samen naast andere games zoals quake4 en counterstrike CS!
Ga hem gelijk even op de server zettenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef Tackleberry het volgende:
Kijk, dat wordt een interessante OP op deze manier!
Herhaling dienstmededeling: Tackle.Three v3 is klaar...
Dat is eigenlijk moeilijk uit te leggen. Dat was vroeger overigens exact hetzelfde bij Stunts (of 4D Sportdriving). Door het spel simpel en toegankelijk te houden (idiote tracks daargelaten) zorg je ervoor dat een breed publiek het kan spelen. Easy to learn, pretty hard to master.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wel cool spel maar na een week of 3 /4 spelen had ik t toch wel gezien...
Ik zie dat jullie er nog helemaal voor gaan... Leg eens uit hoe komt dat... Vanwaar die 'drive'om door te gaan
Dat is nog eens snelle service.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat is nog eens snelle service.
De volgorde op deze pagina is de volgorde zoals de tracks in het spel voorbij komen?
Die loopingquote:
Zowel wiki als OP aangepast.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Rocksteen het volgende:
[afbeelding]
En natuurlijk zit ik ook bij het Fok! team![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef Fir3fly het volgende:
Zou mijn tweede track nog één kans kunnen krijgen op de server? Ik heb hem helemaal aangepast, en nu valt er niets meer te klagen
Dat zei Draakje dus ook al. Ik vond 't zelf wel fijn werken maar als ik deze opmerking nog vaker krijg haal ik d'r wel 1 of 2 uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
Hij's tof, koekie...
Alleen die remmende turbo's zijn 'n beetje twijfelachtig... Als je aan het begin van die reeks een foutje maakt, kan je dat nauwelijks meer goed maken. Terwijl dat zonder remmende turbo's gewoon een kwestie van wat minder bijremmen is.
Maar da's ook 'n beetje 'n kwestie van smaak, denk ik.
Correct. Waarschijnlijk ook de reden dat Sixtyniner niet zo hoog scoorde eerst, ivm de laatste loop. Want online krijg ik wel goede reacties. Met je zelfgekozen camerastand is 'ie goed te doen btw? Want zo ben ik 'm gewend door Julie and Candy 1, maar ik kan me voorstellen dat sommigen camstand 3 liever hebben daar...quote:Nog 'n terzijde: Het is niet onwaarschijnlijk dat je lage scores krijgt van de 'wat een kutbaan'-newbies, vanwege die corkscrew vlak na de wallride. Maar daar doe je niets aan.
ik kan een paar dagen niet spelen. nou das niet zo moeilijk te raden wat er met mijn 500e plaats in het wereldklassement gebeurtquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:13 schreef Henkmanz het volgende:
tvp
Morgen maar ff mn score omhoog werken, heb alweer een dag niet gespeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |