Oei oei!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-erquote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
wehehehhequote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Alcohol nu al?
Waarom zijn roofvogels helderziend? Iedere keer als ik mijn camera mee heb zie ik die vogel niet.
Al lang geleden geleerd. Alleen al een beetje vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-er
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
er moet vervangen worden door we.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FBWij gingen toch trouwen
Of is dat inmiddels weer over
![]()
Da's zo erg toch niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Offy het volgende:
* Offy is vroeger als klein Offytje gezakt voor zwemdiploma B![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's zo erg toch niet?
Meer een luxe probleem!
Ik heb niet eens een zwemdiploma.
Was dat danquote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
zwemdiplomas heb ik alleen a en b
en het Pionnen- en TorendiplomaBen gezakt voor het Konings. Niet dat het wat boeide, maar m'n ouders waren WOEST
Dat heb ik nooit gekundquote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
kindertjes die schaken leren
Fiets/verkeersdiploma ofzo jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb nog ergens een Verkeersdiploma en een Tafeldiploma....
Als je een klein Offytje bent en de hele klas haalt zwemdiploma B, behalve jij, dan is dat héél ergquote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's zo erg toch niet?
ja, overgehouden aan een vakantie in een bergbeekje, waar de hele familie binnen een uur snijwonden allround had omdat iedereen er flessen in flikkerdequote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Offy het volgende:
hadden jullie ook van die lieve, plastic, doorzichtige waterschoentjes?
Haha.. Ik mocht niet eens op voor mijn B diplomaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Offy het volgende:
Als je een klein Offytje bent en de hele klas haalt zwemdiploma B, behalve jij, dan is dat héél erg(Het rare is dat ik later wel zo'n beetje ieder weekend in het zwembad te vinden was, vond het hartstikke leuk, alleen de 7 meter onder water haalde ik nog niet
) hadden jullie ook van die lieve, plastic, doorzichtige waterschoentjes?
Zaterdagquote:
Ja, maar jij het ademhulp voor onderwater...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haha.. Ik mocht niet eens op voor mijn B diploma
Zo slecht was ik
Tegenwoordig lig ik iedere maandag in het zwembad. Met van die hele grote blauwe dingen aan mijn voeten. Ook moet ik zeer regelmatig 25 meter onder water zwemmen.
En op het einde van het zwemuur minstens 1 minuut 30 onder water blijven.
Tijd voor een -Marjo- in het water gooi meetquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zwem ook eigenlijk nooit. Zit je daar in je natte bikini, bah...
Ja! Goed planquote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tijd voor een -Marjo- in het water gooi meet![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag![]()
En dan kan-ie gelijk ingezet worden voor de wedstrijd
Ja, ergens was hetgewoon stoer om met die dingen lekker dwars door water, maarook gewoon over straatte kunnen lopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Waarom bestaan die dingen nou niet meer in mijn maat? Zijn hartstikke leuke zomerschoentjes![]()
Ey!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat??quote:
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorquote:
nietzo janken, ik kan me ook nog een Fles in het water gooi meet herinnerenquote:
VEEL water jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorAlthans...zoiets hebben ze in Beekbergen wel
Dan trek je aan een touwtje en komt er water uit voor de stoomloc
Nouhouquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorAlthans...zoiets hebben ze in Beekbergen wel
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonder ademhulpquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij het ademhulp voor onderwater...Dat is net als een pakje sigaretten in de fik steken en zeggen dat je rookt
![]()
Was dat niet voor de wet t-shirt competitie?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nietzo janken, ik kan me ook nog een Fles in het water gooi meet herinneren
Is dat bij die Toekan in Zuidbroek??quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zonder ademhulp![]()
Kom je maandag mee zwemmen? Kijken of ik het geregeld kan krijgen, dan kun je een proefduik meemaken.
Bij mij is het er uiteindelijk wel uitgesleten, dat toetsenbordrammen. Maar vroeger, op die oude mechanische typemachines....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Offy het volgende:
Typen gaat wel redelijk snel, al krijg ik wel altijd te horen dat ik zo hard op dat toetsenbord beuk als ik typKan er niets aan doen, heb het geleerd op zo'n oud ding waar je keihard op die knopjes moest drukken en dat is er nooit meer uitgegaan
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat bij die Toekan in Zuidbroek??
Dan kan ik vast wel... Alleen die laatste oefening.. eehhhhh mogen 1,30 seconden ook??quote:
ehmm nee. Dat shirt was de volgende dag doordrenkt met bloed dus dat heb ik weggedonderdquote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was dat niet voor de wet t-shirt competitie?
Mauro wel, en ik weet dat niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
houden jullie nou ALLEBEI de camera scheef?
Whaaaaaaaa.....................quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kwam ook nog een Mauro tegen op m'n CF..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Mauro houdt z'n camera verkeerd vast.Je hoort met je rechterhand de camera te ondersteunen (en scherp te stellen op ouderwetse) zodat je met je linkerhand alleen losjes de ontspanknop hoeft te bedienen.
En daarbij, ik weet niet hoe ik met mijn rechterhand de camera moet ondersteunen en met mijn linkerhand de ontspanknop moet indrukken. Die zit namelijk aan de rechterkant van de camera.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Mauro houdt z'n camera verkeerd vast.Je hoort met je rechterhand de camera te ondersteunen (en scherp te stellen op ouderwetse) zodat je met je linkerhand alleen losjes de ontspanknop hoeft te bedienen.
Gelukkig kwam mijn edit voor jouw post!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daarbij, ik weet niet hoe ik met mijn rechterhand de camera moet ondersteunen en met mijn linkerhand de ontspanknop moet indrukken. Die zit namelijk aan de rechterkant van de camera.
Maar gelukkig staat het in mijn kwoot nog goed.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gelukkig kwam mijn edit voor jouw post!
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat het in mijn kwoot nog goed.
En nee, die ga je NIET veranderen
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Mauro het volgende:
deze had ik nog op mijn CF-je staan
[afbeelding]
Goed gezien!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie bier![]()
waar is dat? en wanneer is het weer?
tering, dan heb ik al watquote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goed gezien!
Bij mij thuis, morgen weer
Dan ben ik écht jarig
ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
fraubitch, houd jij je camera ook op de correcte wijze vast?
Die schim voor Henri iddquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef prupke het volgende:
oi mauro ..is dat mijn lijkenhoofd links in de foto ?
mooi spul, die vissekoppenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Mauro het volgende:
Prupke in innige omhelzing met een vreemde man:
[afbeelding]
Statiefgondel naar boven, wel jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:26 schreef RonaldV het volgende:
Pea4fun ondersteunt:
[afbeelding]
Met extra grote tas als contragewicht
Precies diequote:Op donderdag 6 april 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi spul, die vissekoppen
ook een 8 mm Peleng?
Denk je nou echt dat ik ergens heen ga zonder mijn camera? Dacht het nietquote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef prupke het volgende:
Ja met zon vissekop zie ik er veel beter uit haha
ps wel ff meebrengen zaterdag aub. (wil ff wat testen )
Je was ter plaatse, waarom heb je het niet even uitgelegd?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Statiefgondel naar boven, wel jaVrouwen snappen er ook niet veel van he
jah sinds je een tas hebt waar alles in past wel iddquote:Op donderdag 6 april 2006 21:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik ergens heen ga zonder mijn camera? Dacht het niet
Ik? oohh ehh ik was vast dronkenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je was ter plaatse, waarom heb je het niet even uitgelegd?![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
soow het wordt echttijd voor weer een grote meet
Jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
iets met stoomtreinen
maar het wordt gewoon hoog tijd
of zoquote:Op donderdag 6 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn daarna gaan we weer eens een stad overvallen of zo
ikhebergisteren nog eentje kapotgeslagenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij mij is het er uiteindelijk wel uitgesleten, dat toetsenbordrammen. Maar vroeger, op die oude mechanische typemachines....
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Dr_Flash wist je trouwens dat je spatie het niet goed doet?
ligt eraan waar gij woont.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef Mauro het volgende:
Ik moet wat foto's maken op de bruiloft van mijn zus op 12 mei. Is er dan hier iemand zo vriendelijk die mij een flitser wil lenen die op mijn D70s gezet kan worden?
Ik beloof er voorzichtig mee te zijn
Ik woon in Groningen, zus in Haarlem. Bruiloft is vanuit Asten en wordt gevierd in Arnhem/Roosendaal.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:12 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ligt eraan waar gij woont.
als het beetje in de buurt is![]()
Stttt..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een fotorijke SC is dit. Ongekend!
Volgens mij niet echt.. Maar ik weet niet (meer) precies waar onze kwiebuske woont... (quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, zus in Haarlem. Bruiloft is vanuit Asten en wordt gevierd in Arnhem/Roosendaal.
Is dat dichtbij genoeg?
Jij hebt toch een SB800 hè?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt.. Maar ik weet niet (meer) precies waar onze kwiebuske woont... (vergeten...)
Wat niet verklappen?!?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Stttt..
Niet verklappen aan de modjes hè!
dan heb je driekwart van Nederland ongeveer gehad....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, zus in Haarlem. Bruiloft is vanuit Asten en wordt gevierd in Arnhem/Roosendaal.
Is dat dichtbij genoeg?
Das iig beter dan BB en ik familiebezoek moeten afleggen.... (zijn familie dan he! mijn familie is close en wonen maar 3 straten van elkaar vandaan )quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is dat dichtbij genoeg?
k woon zelf in hellevoetsluis, maar familie woont in buurt van arnhemquote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Mauro het volgende:
Is dat dichtbij genoeg?
Hier al aan gedacht? Het grote kleine fotografie koop ruil hoekjequote:Op donderdag 6 april 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
HoiIk heb zojuist mijn grip verkocht
Nu de D30 nog
Iemand interesse in een D30
Mooie 3MP DSLR van Canon
Kan alle EF-lenzen aan
Twee jaar geleden is de sluiter vervangen dus die doet het ook nog wel ff
Checkquote:Op donderdag 6 april 2006 22:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hier al aan gedacht? Het grote kleine fotografie koop ruil hoekje
Digitale postduif is onderwegquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
k woon zelf in hellevoetsluis, maar familie woont in buurt van arnhem
misschien iets af te spreken ??
|
V mail me maar![]()
Ligt ie te tandenknarsen?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:06 schreef prupke het volgende:
ff zwaar offtopic:
tandenknarssen terwijl je slaapt is NOT DONE! net als snurken btw
Dank je. Ik ga ook zo naar bedje toe. Morgen idd fris en fruitig opquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef CocaColaLight het volgende:
lol nee mooi is dat eerst hier weg gaan om met Prupke te msneren en dan komen zeuren om aandacht tekort
Maar goed omdat je de beroerdste niet bent![]()
Gefeli en hup naar bed zodat je fris en fruitig bent bij je solicitatie.
Bij deze danquote:
Ben al een heel eind.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij deze danFeli en succes morgen
Enneh....heb je dat JeanLoup Sieff-boek al uit
![]()
Heb jij hem al uit??quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij deze danFeli en succes morgen
Enneh....heb je dat JeanLoup Sieff-boek al uit
![]()
Tuurlijk nietquote:
wel tijd maar geen trek is wat anders hequote:Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHeb toch ook geen tijd voor jouw foto's
Ik heb het allebei nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
wel tijd maar geen trek is wat anders he![]()
(om te posten dan)
you're on personal JESUS.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:23 schreef Mauro het volgende:
Prup, ik bel je wel ff.
msn is stuk zo te zien
zoekt en gij vind zult....nepcafeeineprobeerselvoordeslankelijn...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Zoekt en gij zult de Manson versie vinden
Dan zal ik de nieuwe van DM meenemen..quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:30 schreef prupke het volgende:
wat dacht je zelluf vuile muziekbarbaar???
DM dus ander kom je er zaterdag niet in!!!!
1 brok spierenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
zoekt en gij vind zult....nepcafeeineprobeerselvoordeslankelijn...
yup ...en als het niets is dan gooi ik er wel 2 meter sessies in..:Dquote:
quote:
Wat hij zegt.quote:
kies met je pipetje een lichte tint van het voorhoofd, maak een nieuwe laag, met een zachte brush ter groote van de glimmende plek op opacity van 15% (ofzo) even over de glimmende plek brushen. eventueel wat randjes met een zachte gum op 100% weer weggummen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:09 schreef Kleintje het volgende:
[..]![]()
Hi!!!!
Ik ben ff de laatste foto's van die groep aan het bewerken. Die moet ik vandaag allemaal weg hebben.
Maar... hoe krijg ik het beste glimmende voorhoofden weg???
Volgens mij voorspeld het knmi weinig goeds.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Iemand trouwens enig idee wat voor weer het gaat worden morgen?
Ik ga voor het eerst in jaaaaaren weer eens naar een plek waar ik in mijn jeugd heel veel uren heb doorgebracht. Ik ga weer eens kijken op de zandverstuiving bij Nunspeet, volgens mij een heel fotogenieke plek.
Lekker dan, nou ja dan mijn digicam maar mee nemen in de hoop wat mooie HDR foto's te maken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij voorspeld het knmi weinig goeds.....
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Kan je deze groep dan voortaan ook vertellen dat ze moeten stilstaan, ogen open houden en vooral niet steeds melig zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Feli Mauro
@Kleintje: vooraf, met foundation.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:27 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kan je deze groep dan voortaan ook vertellen dat ze moeten stilstaan, ogen open houden en vooral niet steeds melig zijn...
yeps een beetje spelen met wat knopjesquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:28 schreef Kleintje het volgende:
En een glinstering van de flits in een bril, kan je die ook op een manier wat wegpoetsen???
nee, mail maar ffquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:33 schreef Kleintje het volgende:
HO STOP VLIEG....
Ben je op MSN?
Ik slinger msn ff aan of ik mail je heel even..
Nee, 70% showcase 30% slowchat perfecte verhoudingquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Vindt men het hier in het algemeen eigenlijk storend als een user in de Slowchat meldt dat het weer eens tijd wordt voor een showcase?![]()
jamaar dan krijg je weer users die beginnen te zeiken dat er teveel showcases geopend wordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:34 schreef ableton het volgende:
[..]
Nee, 70% showcase 30% slowchat perfecte verhouding
Nu is het andersom en dat is dan nog zacht uitgetypt.
Die moeten dan maar naar mIRC gaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar dan krijg je weer users die beginnen te zeiken dat er teveel showcases geopend worden
et retour, mmequote:Op vrijdag 7 april 2006 08:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb gemaild Vlieg.....
dat wel heb m ook al bekekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:42 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
et retour, mme
Volgens mij is nog niet iedereen wakker hier, showcase-hint-technisch dan he
Misschien moet je iets specefieker zijn met je hint.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:33 schreef Vliegvrager het volgende:
Vindt men het hier in het algemeen eigenlijk storend als een user in de Slowchat meldt dat het weer eens tijd wordt voor een showcase?![]()
Misschien dat de melding dat het een hint betreft specifiek genoeg is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:52 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Misschien moet je iets specefieker zijn met je hint.
Ben nog steeds niet gebeld door ze voor een afspraakquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:05 schreef Kleintje het volgende:
Had je al iets gehoord over het gesprek bij het ICT bedrijf?
Ik dacht dat vrouwen dat al weken vantevoren deden. Alles bij elkaar zoekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef Kleintje het volgende:
Ben nog niet klaar voor morgen, moet nog alles bij elkaar zoeken. Maar damn... wat heb ik er zin in!
Het is er echt heerlijk weer!
Ze begrijpen hints niet, da's wat andersquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:57 schreef Kleintje het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat mannen nooit met hints werkten...
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze begrijpen hints niet, da's wat andersVrouwen begrijp ik daarentegen weer wel
Nee hoor, een woordgrapje. Be-grijp je?quote:
vergezocht hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee hoor, een woordgrapje. Be-grijp je?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
Zeg V.V. die locatie van je showcase, is dat een oude brandweerauto ofzo? vind hem heel mooi
Gaaf ding! Kon je die huren voor een middagje ofzo?quote:
wat vind je 'mooi'? De een zweert bij 300 dpi, een ander vindt dat je boven de 240 echt geen verschil meer ziet. Ik ga zelf altijd uit van minimaal 100 pixels per cm (=ongeveer 240 dpi), dus dan heb je 1500 bij 2000 pixels nodig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:13 schreef Kleintje het volgende:
Vraag:
foto van 15 * 20
hoe groot moet die minimaal in pixels zijn om mooi af te drukken?
Huren? Lenen! En ik kreeg er nog koffie bij ook.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gaaf ding! Kon je die huren voor een middagje ofzo?
Jij hebt leuke connecties!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:18 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Huren? Lenen! En ik kreeg er nog koffie bij ook.
quote:
Ik, anders wordt m'n autorijles straks zo moeilijk, in de regenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft die regen deze kant op gestuurd!?
Ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:36 schreef Subhuman het volgende:
Wie heeft die regen deze kant op gestuurd!?
* PdeHoog zet de alarmsirene aanquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik, anders wordt m'n autorijles straks zo moeilijk, in de regen
Beter dat je oefent in de regen met iemand naast je, dan dat je voor het eerst in die situatie terechtkomt als je je rijbewijs hebt en niet weet wat je moet doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik, anders wordt m'n autorijles straks zo moeilijk, in de regen
Voor degene die zich afvragen wanneer enzo: 14.40 in de buurt van Ridderkerk, Zwijndrecht, Dordrechtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog zet de alarmsirene aan
Pas op Nederland......Debsterr op de weg![]()
![]()
![]()
* PdeHoog gaat in dekking liggen achter de vangrail met camera in de aanslagquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor degene die zich afvragen wanneer enzo: 14.40 in de buurt van Ridderkerk, Zwijndrecht, Dordrecht. Pas maar op als je mij in combinatie met een rotonde ziet
.
Oh niet weer die zwemdiploma'squote:Op vrijdag 7 april 2006 10:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Heb in de stromende regen afgereden voor mn A. En dan bedoel ik echt stromend
* Puckzzz krijgt weer flashbacks naar die keer dat ze met haar Kevertje zonder bezine stond....quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef Subhuman het volgende:
Over autorijden gesproken... Ik hoop dat ik de benzinepomp nog haal, zo leeg als nu is mijn tank nog nooit geweest!
Gelukkig heb ik vanuit mijn slaapkamer uitzicht op een benzinepomp dus ik zou hem erheen kunnen duwen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz krijgt weer flashbacks naar die keer dat ze met haar Kevertje zonder bezine stond....
er waren wel heel veen behulpzame bouwvakkers die me wel wouden 'helpen'
Even een paar keer lekker hard remmen als je niet nieuwe remblokken hebt, even de nieuwigheid eraf remmen.quote:En de Kever staat alweer stil!de remmen zijn een tijd geleden allemaal vervangen en u blokkeren ze dus weer! Schijnt te komen omdat nieuwe remblokken een soort gruis produceren in het begin en dat zorgt nu voor blokkages. De monteur moet nu elk wiel eraf halen en de boel met hogedruk lucht schoonspuiten
we hebben ze afgelopen zomer al vervangen, de hele winter door probleemloos gereden, is toch vaag hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vanuit mijn slaapkamer uitzicht op een benzinepomp dus ik zou hem erheen kunnen duwen.Maar ik wil graag naar de Tango.
Ben je lid van de ANWB Puckzzz? Zou ik wel doen met zo'n auto denk ik.
[..]
Even een paar keer lekker hard remmen als je niet nieuwe remblokken hebt, even de nieuwigheid eraf remmen.
Oh dan is het wel apart.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
we hebben ze afgelopen zomer al vervangen, de hele winter door probleemloos gereden, is toch vaag hoor
Route Mobiel.quote:ANWB hebben we opgezegd, maar moeten ons nog steeds abbonneren op Route Mobiel
dat zijn nou echt van die dingetjes die wij altijd vergeten...![]()
Ik heb het omgekeerde, kreeg laatst een rekening voor de verzekering van mn vorige motor, die ik toch al zo'n anderhalf jaar niet meer hebquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
Je weet dat Routemobiel jou en je kever niet gaat helpen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
we hebben ze afgelopen zomer al vervangen, de hele winter door probleemloos gereden, is toch vaag hoor
ANWB hebben we opgezegd, maar moeten ons nog steeds abbonneren op Route Mobiel
quote:Vraag: Word ik geholpen als ik een auto heb van 12 jaar of ouder?
Antwoord:
Alle klanten van Route Mobiel worden gratis geholpen bij pech onderweg. Wel heeft Route Mobiel besloten, vanwege misbruik van haar dienstverlening, vanaf 1 maart 2005 auto's van 12 jaar en ouder niet meer te accepteren als nieuwe klanten. Deze maatregel is alleen van toepassing op nieuwe klanten. De huidige klanten van Route Mobiel met een auto van 12 jaar of ouder blijven gewoon recht houden op gratis hulp.
Route Mobiel laat echter niemand met pech langs de kant van de weg staan. Mensen die nog geen klant zijn van Route Mobiel en een auto hebben van 12 jaar of ouder, worden geholpen op basis van werkelijk gemaakte kosten. Mocht iemand van deze groep pech hebben, dan kan hij nog steeds contact opnemen met Route Mobiel en vragen om hulp. De alarmcentrale zal dan een inschatting maken van de kosten. Als de klant akkoord gaat met de hulp tegen werkelijke kosten, dan wordt de pechhulpverlener naar de pechlocatie gestuurd. Na het verhelpen van de pech dient de klant dan de betaling direct te voldoen aan de pechhulpverlener. Zo blijft Route Mobiel toch beschikbaar voor iedereen.
GRMBL wat is dat nou weer voor een bullshit....quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je weet dat Routemobiel jou en je kever niet gaat helpen?
Van hun website:
[..]
Als je auto ouder dan 12 is ja. Zoniet, dan sponsor je gewoon de bezitters van oude beestjes.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:30 schreef PoseidonVS het volgende:
Lang leve de ANWB. Kost misschien iets meer maar je hebt dan tenminste ook wat.
Dat zal een betrouwbare bron zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:31 schreef Toeps het volgende:
Vriendin van me werkt bij de ANWB, ik hoor alleen maar erge verhalen over dat RouteMobiel. Klanten die weggegaan waren en van ellende weer terugkomen, en zo.
Ja.. WHZquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als je auto ouder dan 12 is ja. Zoniet, dan sponsor je gewoon de bezitters van oude beestjes.
Een essentieel verschil tussen beide organisaties is dat de hulp bij 1 op kenteken gaat en bij de ander op persoon. Dat kan behoorlijk uitmaken als je je auto deelt binnen een huishouden of als je juist meerdere auto's hebt, of bijvorbeel vaak huurt of (uit)leent
Die van mij is van '93 en de vorige was van '87 (laten we het er maar op houden dat ik een zwak heb voor oude rommel, net al met camera's). Ik heb ze overigens de afgelopen 4 jaar nog maar 1 keer nodig gehad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als je auto ouder dan 12 is ja. Zoniet, dan sponsor je gewoon de bezitters van oude beestjes.
Een essentieel verschil tussen beide organisaties is dat de hulp bij 1 op kenteken gaat en bij de ander op persoon. Dat kan behoorlijk uitmaken als je je auto deelt binnen een huishouden of als je juist meerdere auto's hebt, of bijvorbeel vaak huurt of (uit)leent
ANWB is een gezinslidmaatschap zelfs, meen ik. Dus je vrouw/man zit op hetzelfde lidmaatschap. Maar dat zou ik moeten nakijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die van mij is van '93 en de vorige was van '87 (laten we het er maar op houden dat ik een zwak heb voor oude rommel, net al met camera's). Ik heb ze overigens de afgelopen 4 jaar nog maar 1 keer nodig gehad.
En ANWB staat toch op persoon of niet?
Dan moet ze als de sodemieter KNMV-lid worden, want dat is ook persoonsgebonden, goedkoper en ze krijgt monteurs die ook verstand van motoren hebben. Enplus dat ze qua via motoverzekeringen ook nog eens erg goed zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Kleintje het volgende:
rsonen in het voertuig rijden.
Voordeel van ANWB is weer dat je niet voertuiggebonden bent.
Dus als mijn moeder 4 auto's rijdt en 1 motor, dan heeft ze toch haar lidmaatschap...
Die mogen toch niet rijden dus daar win ik helaas niets mee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ANWB is een gezinslidmaatschap zelfs, meen ik. Dus je vrouw/man zit op hetzelfde lidmaatschap. Maar dat zou ik moeten nakijken.
Van jou niet, of van de wet niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Die mogen toch niet rijden dus daar win ik helaas niets mee.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef Mauro het volgende:
Deceptie alom
Sta ik daar bij dat bedrijf, vol goede moed, netjes in het pak.
Wordt ik netjes ontvangen met een kopje koffie erbij.
Gesprek begint. Inleidend verhaaltje van hun kant (directeur en afdelingshoofd) beetje op en neer gebabbel. Klikt best goed enzo.
Maar..........
Toen gingen we het over de functie hebben. Het bureau wat me daar had voorgesteld had mij een heel andere functie voorgesteld als wat zij dachten. Ik zat daar met het projectleiderschap bodemsanering in mijn hoofd en zij zaten daar met de funtie Teamleider milieu voor hun neus
Kleine miscommunicatie..
15 minuten binnen gezeten
Ik denk je gaat je vergrijpen aan een lekkere vent bij je op kantoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
ik ga me even aan iets vergrijpen
frietje mayo
kortom: dat is zwaar kut, en het zijn sukkelsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef Mauro het volgende:
Deceptie alom
Sta ik daar bij dat bedrijf, vol goede moed, netjes in het pak.
Wordt ik netjes ontvangen met een kopje koffie erbij.
Gesprek begint. Inleidend verhaaltje van hun kant (directeur en afdelingshoofd) beetje op en neer gebabbel. Klikt best goed enzo.
Maar..........
Toen gingen we het over de functie hebben. Het bureau wat me daar had voorgesteld had mij een heel andere functie voorgesteld als wat zij dachten. Ik zat daar met het projectleiderschap bodemsanering in mijn hoofd en zij zaten daar met de funtie Teamleider milieu voor hun neus
Kleine miscommunicatie..
15 minuten binnen gezeten
die vind je hier met een vergrootglas nog nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik denk je gaat je vergrijpen aan een lekkere vent bij je op kantoor
Jij weet wel veel over je collega's zeg!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die vind je hier met een vergrootglas nog niet
Heb jij zo'n kleine collega's?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:40 schreef Puckzzz het volgende:
die vind je hier met een vergrootglas nog niet
Dank jequote:
De zon schijnt, het is vrijdag, je bent jarig... de meligheid slaat toequote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb jij zo'n kleine collega's?
Probeer het eens met een microscoop
Of met de macrofunctie van je fototoestel
[..]
Dank je![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:54 schreef ableton het volgende:
De zon schijnt, het is vrijdag, je bent jarig... de meligheid slaat toe![]()
erhm...tsja wanneer je de aanblik van jezelf in de spiegel niet echt prettig meer gaat vinden, je grotere maten kleding moet gaan kopen en het dan nog niet mooi vind zitten...dan ga ik op dieet jah!quote:
[US mode]quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
flikker toch op man ik heb gewoon een zwarte nep leren broek aan![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef RonaldV het volgende:
Ik hoor mensen regelmatig over mij zeggen: "Zo! Die eet!"
telt niet, zeker?
Acupunctuur = migraine weg.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:ikke helemaal blij
sorry
maar ben eindelijk eens geloofd bij de huisarts en heb nu tabletten om de migraine te onderdrukken, ipv t moeten uitzingen met ibuprofen of andere zooi
beter!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:ikke helemaal blij
sorry
maar ben eindelijk eens geloofd bij de huisarts en heb nu tabletten om de migraine te onderdrukken, ipv t moeten uitzingen met ibuprofen of andere zooi
Is nieuwe huisartsquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter!
en hoe vaak heb je hem daar nu voor moeten lastig vallen?
Neej hoor hier nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:33 schreef ableton het volgende:
[..]
Acupunctuur = migraine weg.
Niet al die troep in je nemen![]()
Lach maar.. ik baal als een stekkerquote:
moet jij niet naar een Meet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef fraubitch het volgende:
ik had morgen een shoot met mijn beste vriendin, zodat ik ook en leuk aandenken heb aan haar als ik in kreta ben, BELT ZE NET AF!
![]()
![]()
K*Twijf!
![]()
![]()
![]()
jawel, dadelijkquote:
* denkt : Shoot + leuk aandenken = gewei aan de muurquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:43 schreef fraubitch het volgende:
ik had morgen een shoot met mijn beste vriendin, zodat ik ook en leuk aandenken heb aan haar als ik in kreta ben, BELT ZE NET AF!
![]()
![]()
K*Twijf!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* denkt : Shoot + leuk aandenken = gewei aan de muur
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
dan zou ik ook afbellen jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
![]()
och dat drink je toch gewoon weg vanavond, en er is vast wel iemand die je wil troostenquote:
niettesquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
dan zou ik ook afbellen ja
FB, je bent morgen toch te brak om te shooten
nu je het zegtquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och dat drink je toch gewoon weg vanavond, en er is vast wel iemand die je wil troosten
Je komt een 7upje halen!?quote:
quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
niettesIk blijf niet tot het einde
En trouwens, zij zat te zeuren dat ze geen foto's van ons 2een had! En dat ze dat wel wou voordat ik met de noorderzon vertrok! Doe ik moeite voor dat ********* belt ze op de laatste dag af
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:56 schreef ableton het volgende:
Zulks gescheld op een beste vriendin...
* ableton troost
8 mei vertrek ik voor 5 maanden naar kretaquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrouwen... ik haaaaaat op het laatste moment afbellen, en toch doe ik het af en toe ook
. Als ze nou ooit nog wat over foto's van jullie samen zegt, dan schop je der gewoon heel hard!!!
. En wanneer ga je naar Kreta dan, en waarom?
Zeer relaxed dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
8 mei vertrek ik voor 5 maanden naar kreta![]()
Een vriendin en ik hebben een enkele reis geboekt, als het goed is kunnen we daar wel aan de slagEn in oktober vliegen de laatste vliegtuigen weer terug
oftewel een werkvakantie
*gooit modder in gezicht* of bagger, wat jij wiltquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef Muk het volgende:
[zeurmodus] vervelend he' FB als je een boel moeite voor iemand doet en ze belt af! [zeurmodus]
kut joh, *knuffel*
ps. we zijn het aan de TT verplicht om nog ff snel wat modder naar mekaar te gooien he'
Bij BIj vlieg vliegquote:
Jij ook..quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |