Oei oei!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-erquote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
wehehehhequote:Op donderdag 6 april 2006 18:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Nog even en het leren pak van Mauro en het zweepje van Fraubitch komen weer uit de kast?
ik moest lachenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Alcohol nu al?
Waarom zijn roofvogels helderziend? Iedere keer als ik mijn camera mee heb zie ik die vogel niet.
Al lang geleden geleerd. Alleen al een beetje vergetenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch maar eens leren als mogelijke bijna-IT-er
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:09 schreef Mauro het volgende:
Fout in de TT
blind typen is nog steeds niks voor me...
er moet vervangen worden door we.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat moet het worden? Wel of geen pijn?
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FBWij gingen toch trouwen
Of is dat inmiddels weer over
![]()
Da's zo erg toch niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Offy het volgende:
* Offy is vroeger als klein Offytje gezakt voor zwemdiploma B![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's zo erg toch niet?
Meer een luxe probleem!
Ik heb niet eens een zwemdiploma.
Was dat danquote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
zwemdiplomas heb ik alleen a en b
en het Pionnen- en TorendiplomaBen gezakt voor het Konings. Niet dat het wat boeide, maar m'n ouders waren WOEST
Dat heb ik nooit gekundquote:Op donderdag 6 april 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
kindertjes die schaken leren
Fiets/verkeersdiploma ofzo jaquote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb nog ergens een Verkeersdiploma en een Tafeldiploma....
Als je een klein Offytje bent en de hele klas haalt zwemdiploma B, behalve jij, dan is dat héél ergquote:Op donderdag 6 april 2006 19:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Da's zo erg toch niet?
ja, overgehouden aan een vakantie in een bergbeekje, waar de hele familie binnen een uur snijwonden allround had omdat iedereen er flessen in flikkerdequote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Offy het volgende:
hadden jullie ook van die lieve, plastic, doorzichtige waterschoentjes?
Haha.. Ik mocht niet eens op voor mijn B diplomaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:06 schreef Offy het volgende:
Als je een klein Offytje bent en de hele klas haalt zwemdiploma B, behalve jij, dan is dat héél erg(Het rare is dat ik later wel zo'n beetje ieder weekend in het zwembad te vinden was, vond het hartstikke leuk, alleen de 7 meter onder water haalde ik nog niet
) hadden jullie ook van die lieve, plastic, doorzichtige waterschoentjes?
Zaterdagquote:
Ja, maar jij het ademhulp voor onderwater...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Haha.. Ik mocht niet eens op voor mijn B diploma
Zo slecht was ik
Tegenwoordig lig ik iedere maandag in het zwembad. Met van die hele grote blauwe dingen aan mijn voeten. Ook moet ik zeer regelmatig 25 meter onder water zwemmen.
En op het einde van het zwemuur minstens 1 minuut 30 onder water blijven.
Tijd voor een -Marjo- in het water gooi meetquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zwem ook eigenlijk nooit. Zit je daar in je natte bikini, bah...
Ja! Goed planquote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tijd voor een -Marjo- in het water gooi meet![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag![]()
En dan kan-ie gelijk ingezet worden voor de wedstrijd
Ja, ergens was hetgewoon stoer om met die dingen lekker dwars door water, maarook gewoon over straatte kunnen lopenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef Offy het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Waarom bestaan die dingen nou niet meer in mijn maat? Zijn hartstikke leuke zomerschoentjes![]()
Ey!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat??quote:
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorquote:
nietzo janken, ik kan me ook nog een Fles in het water gooi meet herinnerenquote:
VEEL water jaquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorAlthans...zoiets hebben ze in Beekbergen wel
Dan trek je aan een touwtje en komt er water uit voor de stoomloc
Nouhouquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen je op Simpelveld ook onder de watertank zetten hoorAlthans...zoiets hebben ze in Beekbergen wel
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonder ademhulpquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, maar jij het ademhulp voor onderwater...Dat is net als een pakje sigaretten in de fik steken en zeggen dat je rookt
![]()
Was dat niet voor de wet t-shirt competitie?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nietzo janken, ik kan me ook nog een Fles in het water gooi meet herinneren
Is dat bij die Toekan in Zuidbroek??quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zonder ademhulp![]()
Kom je maandag mee zwemmen? Kijken of ik het geregeld kan krijgen, dan kun je een proefduik meemaken.
Bij mij is het er uiteindelijk wel uitgesleten, dat toetsenbordrammen. Maar vroeger, op die oude mechanische typemachines....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef Offy het volgende:
Typen gaat wel redelijk snel, al krijg ik wel altijd te horen dat ik zo hard op dat toetsenbord beuk als ik typKan er niets aan doen, heb het geleerd op zo'n oud ding waar je keihard op die knopjes moest drukken en dat is er nooit meer uitgegaan
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat bij die Toekan in Zuidbroek??
Dan kan ik vast wel... Alleen die laatste oefening.. eehhhhh mogen 1,30 seconden ook??quote:
ehmm nee. Dat shirt was de volgende dag doordrenkt met bloed dus dat heb ik weggedonderdquote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Was dat niet voor de wet t-shirt competitie?
Mauro wel, en ik weet dat niet meer.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
houden jullie nou ALLEBEI de camera scheef?
Whaaaaaaaa.....................quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
Ik kwam ook nog een Mauro tegen op m'n CF..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Mauro houdt z'n camera verkeerd vast.Je hoort met je rechterhand de camera te ondersteunen (en scherp te stellen op ouderwetse) zodat je met je linkerhand alleen losjes de ontspanknop hoeft te bedienen.
En daarbij, ik weet niet hoe ik met mijn rechterhand de camera moet ondersteunen en met mijn linkerhand de ontspanknop moet indrukken. Die zit namelijk aan de rechterkant van de camera.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Mauro houdt z'n camera verkeerd vast.Je hoort met je rechterhand de camera te ondersteunen (en scherp te stellen op ouderwetse) zodat je met je linkerhand alleen losjes de ontspanknop hoeft te bedienen.
Gelukkig kwam mijn edit voor jouw post!quote:Op donderdag 6 april 2006 21:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
En daarbij, ik weet niet hoe ik met mijn rechterhand de camera moet ondersteunen en met mijn linkerhand de ontspanknop moet indrukken. Die zit namelijk aan de rechterkant van de camera.
Maar gelukkig staat het in mijn kwoot nog goed.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:12 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gelukkig kwam mijn edit voor jouw post!
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat het in mijn kwoot nog goed.
En nee, die ga je NIET veranderen
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Mauro het volgende:
deze had ik nog op mijn CF-je staan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |