Titolare: Frank Williamsquote:In 2005, as the mileage the engines were expected to cover was doubled once again, a general reduction in engine speeds was widely predicted. However, the final evolution of the BMW P84/5 once again breached the 19,000 rpm barrier, developing peak output of 940 bhp.This time, there were to be two engine failures in 38 starts. On both occasions, the temperature limit for the coolant was exceeded, causing the engine to overheat and cut out.
Kut natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef t0n het volgende:
Mukie,
Hoe was die ervaring @ ghb... ? Da's een van de weinige drugs die ik niet gedaan heb, en ook niet gá doen.
Bwahwha... Beetje tegen 'n OD aan dus... niet tof.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kut natuurlijk
Mn benen vielen zowat onder mn lijf vandaan, mijn hart werkte overuren, koud, zweten, je hoofd doet een exercist of 10 tegelijk. Drugs, geweldig spul
Mijn nieuwe bodykit?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
wat een OP![]()
dat blokhet blijft een stukje techniek zeg
![]()
maar wat ik me nu afvraag: zou die ook op LPG kunnen?![]()
Ach blijkbaar kan het ook leuk zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef t0n het volgende:
[..]
Bwahwha... Beetje tegen 'n OD aan dus... niet tof.
Duhquote:
Thanksquote:Mooi hoor
DB9 bodykit voor een 100NX?quote:
als je 'n paar mooie injectoren kunt ontwerpen die ook bij 19.000 toeren nog prima werken vast wel. je kunt iig zien waar ze moeten komenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef vlad het volgende:
wat een OP![]()
dat blokhet blijft een stukje techniek zeg
![]()
maar wat ik me nu afvraag: zou die ook op LPG kunnen?![]()
tja omdat het 'n verdovend middel van origine is, heb ik het never gedaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach blijkbaar kan het ook leuk zijn
maar ik neem geen drugs, op een hashjoint/pijp op een festival na enzo
dus zeker niet cool als het in je dirnken geflikkerd wordt.
Op die positie is het volgens mij best backfire-gevaarlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef M5 het volgende:
[..]
als je 'n paar mooie injectoren kunt ontwerpen die ook bij 19.000 toeren nog prima werken vast wel. je kunt iig zien waar ze moeten komen
het wordt bij die toerentallen heus wel in de cilinders gezogen hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef t0n het volgende:
[..]
Op die positie is het volgens mij best backfire-gevaarlijk.
158 HZ.. wij testen ze op 128 HZ, denk dat onze injectoren dat wel aankunnen met peak-hold aansturing. Wat flow betreft denk ik ook wel, want het is maar een kleine cilinderinhoudquote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef M5 het volgende:
[..]
als je 'n paar mooie injectoren kunt ontwerpen die ook bij 19.000 toeren nog prima werken vast wel. je kunt iig zien waar ze moeten komen
juist niet, je hebt geen spruitstuk waar het gas zich in ophooptquote:Op donderdag 6 april 2006 15:08 schreef t0n het volgende:
[..]
Op die positie is het volgens mij best backfire-gevaarlijk.
ik zie het al voor me, een F1 met een gastank op z'n rug met de tekst: powered by vladquote:Op donderdag 6 april 2006 15:13 schreef vlad het volgende:
[..]
juist niet, je hebt geen spruitstuk waar het gas zich in ophoopten zo'n ding staat natuurlijk niet lang stil op de manier zoals een personenwagen
![]()
jezus, klinkt nou net alsof ik er ooit serieus over nagedacht heb![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, een F1 met een gastank op z'n rug met de tekst: powered bij vlad![]()
Photoshopquote:
ben jij ook een beetje handig met 3ds max?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:57 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Kijk! het voorbeeld van een gerespecteerde user
Neequote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ben jij ook een beetje handig met 3ds max?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |