80 euroquote:Op donderdag 6 april 2006 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
Alexxxxx: Hoe duur is reis naar den haag? Eten is no cost, dat weet je
dat is alleen de treinkostn.. daar komen nog stalingskosten voor de fiets en strippenkaarten bij, plus de geestelijke schade van bij schoonma logeren.quote:
nee, met de voordeelurenkaart....quote:Op donderdag 6 april 2006 11:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat!!!!! Ga je met de gouden koets ofzo?
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:23 schreef Googolplexian het volgende:
ik zit te downloaden en m'n dl-speed is ineens 260 kb/s
330 kb/sec nuquote:Op donderdag 6 april 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik zit op minder dan de helft daarvan en ik ben er blij mee![]()
dan ben je met 80 nog goedkoop uitquote:Op donderdag 6 april 2006 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat is alleen de treinkostn.. daar komen nog stalingskosten voor de fiets en strippenkaarten bij, plus de geestelijke schade van bij schoonma logeren.
toch moet daar omheen te werken zijn. Als de kosten geen probleem zouden zijn, zou je dan wel kunnen op korte termijn?quote:
die kosten zijn dus NIET meegerekend, ouwe gasrukkerquote:Op donderdag 6 april 2006 11:27 schreef vlad het volgende:
[..]
dan ben je met 80 nog goedkoop uit![]()
psychies zijn duur tegenwoordig![]()
Nee. We hebben genoeg Den Haag gehad voor de komende tijd.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
toch moet daar omheen te werken zijn. Als de kosten geen probleem zouden zijn, zou je dan wel kunnen op korte termijn?
Hmmm ... dan moet ik Nico bellen om te kijken of hij deze weg nog wil bewandelen ... zo ja dan stuur ik binnenkort foto's en afmetingenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. We hebben genoeg Den Haag gehad voor de komende tijd.
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kosten zijn dus NIET meegerekend, ouwe gasrukker
freak-smurfquote:Op donderdag 6 april 2006 11:28 schreef t0n het volgende:
wie is er verantwoordelijk voor de .txt file van de OP?
Ik had je verteld dat we pas in Juni weer in Den Haag zouden zijn...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... dan moet ik Nico bellen om te kijken of hij deze weg nog wil bewandelen ... zo ja dan stuur ik binnenkort foto's en afmetingen
je weet niet wat je mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |