duurt nog ff dat feestje tochquote:Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gaat jezelf laten zien aan iemand?
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.
Wel tof dat ik mocht komen trouwens, ik had er graag bij gezijn.quote:
Het is in principe dezelfde maand, maar dan die met de 'l' in plaats van de 'n'.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel tof dat ik mocht komen trouwens, ik had er graag bij gezijn.
Ik heb helaas vorig jaar 1 juni al afgesproken dit jaar weer op dezelfde dag op plek te zijn. En dat gaat voor
Die bedoel ik ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is in principe dezelfde maand, maar dan die met de 'l' in plaats van de 'n'.
Was het al zwart?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik zooi in de frituur had liggen![]()
Bummer!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook.
Ik haal ze nog wel eens door elkaar maar ik had het al wel nagetrokken. We hebben het over dezelfde dag
Dus jij bent nu de trotse bezitter van een stuk of twaalf zwarte sponsjes vol met frituurvet?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik zooi in de frituur had liggen![]()
*in de polonaise trektquote:
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaarquote:
doe je een frikandel tegelijk met de patatten in de panquote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaar
En het frituurvet is nog bruikbaar. Dat scheelt.
Ik heb trek in een kipkroketquote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaar
En het frituurvet is nog bruikbaar. Dat scheelt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe je een frikandel tegelijk met de patatten in de pan
ik heb vandaag voor het eerst zelf échte aardappels klaargemaakt!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb trek in een kipkroket.
Maar eet al 2 dagen frituur, iets teveel van het goeie.
Dan smaakt de friet naar frikandel en vice versa.quote:
plus als je eerst de friet erin gooit, is je frikandel precies klaar als je de friet op hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan amaakt de friet naar frikandel en vice versa.
Ik heb vandaag gekookt. Gekóókt, horen jullie me?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trek in een kipkroket.
Maar eet al 2 dagen frituur, iets teveel van het goeie.
Grijp em c_cquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gekookt. Gekóókt, horen jullie me?
Dit scheelt lopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
plus als je eerst de friet erin gooit, is je frikandel precies klaar als je de friet op hebt
Neu.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan smaakt de friet naar frikandel en vice versa.
moet je dan niet met 1e graads brandwonden in beverwijk liggen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerst kijken of het niet alleen een eitje wasquote:
Wat heb je gekookt, beste Jan?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Nadat ik boodschappen had gedaan zelfs!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
boeie dat doe ik minimaal 4 keer per weekquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Meestal eten we hier met meerdere mensen en doe ik maar een beetje van het werk, of de afwas.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
boeie dat doe ik minimaal 4 keer per week
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Fusilli met pastasaus, champignons en gehakt... zeg maar stap 2 ná het eitje koken.
Same here, kip-kerrie. De saus was uit een pakjequote:Op woensdag 5 april 2006 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Fusilli met pastasaus, champignons en gehakt... zeg maar stap 2 ná het eitje koken.
en meteen weer wat te zeuren he, keer tevreden zijn is moeilijk zekerquote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.
Wel eh, paprika ofzo? Ik gooi altijd graag wat verse ingrediënten door die saus-uit-een-potje.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.
eigengemaakte pastasaus met spagetiquote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same here, kip-kerrie. De saus was uit een pakje
Ja nee. Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
en meteen weer wat te zeuren he, keer tevreden zijn is moeilijk zeker
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef Stofje het volgende:
Zullen we deel 500 aangrijpen om terug naar de essentie te gaan: Bier en Frituur. Én tieten.
Zullen we deel 500 aangrijpen om terug naar de essentie te gaan: Bier en Frituur. Én tieten.
Keukentafel?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon de pan op de keukentafel zetten!
Och, een béétje eisen stellen magquote:
pak soepgroenten doet wonderen!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel eh, paprika ofzo? Ik gooi altijd graag wat verse ingrediënten door die saus-uit-een-potje.
Het beste is zelfs gewoon tomatenpuree en de rest er zelf bij verzinnen.
oh jij bent er zoéén!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Keukentafel?
De tafel waar ik aan eet staat al vol met computer. Daar past geen frituurpan bij.
Daarom heb ik ook vier tafels.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Litso het volgende:
Keukentafel?
De tafel waar ik aan eet staat al vol met computer. Daar past geen frituurpan bij.
die wijven zien dr inderdaad best goed uit, maar om ze nou gelijk hoeren te noemen...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef Stofje het volgende:
DE ESSENT HOEREN!
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook vier tafels.
Een eettafel om aan te eten.
Een salontafel om je benen en je bier op kwijt te kunnen
Een klein tafeltje met PC
En een bureau waar post, onbetaalde rekeningen en dergelijke stof liggen te vangen.
grmblquote:
je benen erop en dan ook nog typenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier past alles op.
Behalve dus een frituurpan.
Dat moet lukkenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik verder niet heel kieskeurig qua groenten. Gewoon geen champignons.
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.quote:
In positieve of negatieve zin?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.
dankje, zet maar ergens neer.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.
Ah. In dat geval zijn die gevoelens geheel wederzijds.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg positieve. Echt, niets dan lof voor de BeFfers. Hiep hiep hiep hoera.
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dagoquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Dagonet het volgende:
En wie heeft die gevoelens bepaald? En deed die het wel veilig?
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ook voor jou, mcDavid. Je bent lief.![]()
dankje stofjequote:Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg positieve. Echt, niets dan lof voor de BeFfers. Hiep hiep hiep hoera.
bépaald is nog altijd iets anders als gépaald!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dago![]()
+2 inzichtvolquote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dago![]()
In beide gevallen zou hij het goed hebben gehad.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
En KS. Hoe kan ik hem nou vergeten. Die hoort natuurlijk met naam en toenaam genoemd te worden. Als je nu voor me zou staan, zou ik je bij je wangetje pakken en "goedjiegoedjiegoedjie" zeggen.quote:
Ik had je al begroet vandaag!quote:
denk je volgende keer ook aan de PI?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
Elke keer als ik hier kom denk ik aan de frituur-zondag
Niet zó tegen Pingu!!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opzouten, kutn00b met je achterlijke josti-posts.
Zo niet dan delete ik gewoon zijn postsquote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je volgende keer ook aan de PI?
Gebruik jij zomerblond shampoo?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opzouten, kutn00b met je achterlijke josti-posts.
je doet me terug denken aan die mooie lente dagen dat ik in men wiegje lag en oude rimpelige tantes me kwamen bezoekenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
En KS. Hoe kan ik hem nou vergeten. Die hoort natuurlijk met naam en toenaam genoemd te worden. Als je nu voor me zou staan, zou ik je bij je wangetje pakken en "goedjiegoedjiegoedjie" zeggen.![]()
Dit is géén @@@ topic!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo niet dan delete ik gewoon zijn posts
Govvetomme!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je volgende keer ook aan de PI?
Ik ga je bannenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo niet dan delete ik gewoon zijn posts
da's nog niet zo erg, als je maar eerst een PI aanklikt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Govvetomme!
Dat zijn dingen die ik er nooit in krijg, net als bij QuickReply [tab][tab][enter] afleren![]()
Verwijder geselecteerde berichten?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Govvetomme!
Dat zijn dingen die ik er nooit in krijg, net als bij QuickReply [tab][tab][enter] afleren![]()
Vraag me overigens niet waar de zomerblond shampoo op sloeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ben jij het, Phéno. Dan hou ik ook van jou.![]()
Hoevaak ik wel niet een lang bericht OPNIEUW moet tikkenquote:
Wie gebruikt er dan ook [tab][tab][enter]?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoevaak ik wel niet een lang bericht OPNIEUW moet tikkenWas die knop er niet waren mijn post per dag verdubbelt
Ik wou: "VOC, is dat de voorganger van FOK?" zeggen, maar eigenlijk is dat een flauw grapje, dus dat post ik maar niet. Want dan word ik genadeloos afgezeken en verlies ik het kleine beetje respect dat ik nog heb op dit forum en dát zou zonde zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[O+ ]
VOC schip dat naar japan voer en in 1605 verging.
Spelbreker.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehehe. Dat kún je helemaal niet!!!
Sethje.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik wou: "VOC, is dat de voorganger van FOK?" zeggen, maar eigenlijk is dat een flauw grapje, dus dat post ik maar niet. Want dan word ik genadeloos afgezeken en verlies ik het kleine beetje respect dat ik nog heb op dit forum en dát zou zonde zijn.
Als s doet me denken aan ICQ, dat is al zooo passéquote:
Heb ik datgene dat in jouw sig staat op één maart tweeduizendzes om tienoverhalftien gezegd, ja? Wat leuk. Een geheugensteuntje.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet dat Bizz een gitaar heeft gekocht
ik heb een keyboard!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
ik een piano.quote:
Kutnoob.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als s doet me denken aan ICQ, dat is al zooo passé
cerror kan voor de bliepjes zorgen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Misstique het volgende:
ik een piano.
Het was aan het einde van een prachtig BeF-topic. Zoals het allemaal pareltjes zijn geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb ik datgene dat in jouw sig staat op één maart tweeduizendzes om tienoverhalftien gezegd, ja? Wat leuk. Een geheugensteuntje.
*plok
Ik weet het weer.![]()
Ik trek m'n strot wel openquote:
kan jij een tikkend toetenbordje nabootsen daarop, he he he? nou nouquote:
500 alweer... *zucht*.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef rompompom het volgende:
Het was aan het einde van een prachtig BeF-topic. Zoals het allemaal pareltjes zijn geweest
sampeltje inladen en klaarquote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan jij een tikkend toetenbordje nabootsen daarop, he he he? nou nouDat vind ik mooie muziek!
ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan jij een tikkend toetenbordje nabootsen daarop, he he he? nou nouDat vind ik mooie muziek!
Nostalgie alom.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef JDude het volgende:
[..]
500 alweer... *zucht*.
Wat is het toch snel gegaan.
Zonder BeF was ik een heel ander mens geweest. Verbitterd enzo. En was ik ongelukkig geweest in de liefde en was ik allang op zwart gegaan.quote:
Ik wil van je scheidenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoveel dingen gaan nostalgie worden. Face it![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef Litso het volgende:
Ik heb een Yamaha DD-55 Drumsynthesizer.
Dan ben jij de Jamie van de Essentiehoeren.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef Litso het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag ff met een korg MS20 mogen spelenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef Litso het volgende:
Dat je het nog leuk vond mod te worden met mijquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ookEn ik kan liedjes maken door windjes te laten.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
cerror kan voor de bliepjes zorgen.
Ik haal het bier wel.
c_c is inzetbaar als groupie.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan met een paar stokken als een josti op pannen rammen
quote:
volgens mij zijn we compleet!!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef Litso het volgende:
Nah, we zijn met z'n tweeën geloof ikquote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik dacht dat je een lieve schattige kutnoob was.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je het nog leuk vond mod te worden met mijun fckng believeable
![]()
De BeFbandquote:
Mijn muis danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
volgens mij zijn we compleet!!
Eerste nummer dat we gaan coveren:quote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
en daarna "we care"!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Eerste nummer dat we gaan coveren:
Reel Big Fish - Don't Start A Band.
Well excuse the hell outta me!quote:
Ja, dan tatoeeer ik 'ESSENTIE' op mijn linker en 'HOEREN' op mijn rechterborst. Doen we.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
cerror kan voor de bliepjes zorgen.
Ik haal het bier wel.
c_c is inzetbaar als groupie.
Stoer!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dan tatoeeer ik 'ESSENTIE' op mijn linker en 'HOEREN' op mijn rechterborst. Doen we.
Het kllinkt nú al als een hit!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:03 schreef Stofje het volgende:
En dan gaan we nu naar de klappperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week, op nummer 15, de Essentiehoeren ft. yvonne met het nummer Beffen met Leffe.
Het waren er gewoon teveel mên!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je stond er al tussen hoor, beter lezen!
Heppik niequote:
Je hebt een toffe moeder!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het is niet de énige voorwaarde voor lieve moeders. Maar het is wel een van de dingen die een moeder lief maakt.
Net als op zondagochtend brak wakker worden van de avond ervoor en dan een volledig gedekte ontbijttafel vinden inclusief zelfgebakken muffins, vers sinaasappelsap etc...
Dat soort dingen maken mijn moeder ook lief
En da's maar beter zo. Je bent een schat maar je kan niet zingen.quote:
quote:
wat is dat toch vandaag, niemand leest wat er gezegd wordtquote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En da's maar beter zo. Je bent een schat maar je kan niet zingen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
D12, 80D, het is wel iets met die D vandaag.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah trouwens, ik zit al een een minuut of tien mee te rappen met My Band van D12, óók toepasselijk!
Sorry, die zet ik aan als ik melig ben
Iets met pot en ketel.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het gaat hard. En dát zonder Chowi. Dat is verwarrend. Normaal sla je datgene over dat Chowi zegt en dan is het nog wel te volgen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
wat is dat toch vandaag, niemand leest wat er gezegd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang duurt dat nummer toch niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah trouwens, ik zit al een een minuut of tien mee te rappen met My Band van D12, óók toepasselijk!
Sorry, die zet ik aan als ik melig ben
zullen we Big D and the Kids Table ook doen?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
D12, 80D, het is wel iets met die D vandaag.
Pics!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:10 schreef JDude het volgende:
[..]
D12, 80D, het is wel iets met die D vandaag.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat nummer toch niet?
Dit is de 4e repeat geloof ikquote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo lang duurt dat nummer toch niet?
Als we dan toch bezig zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef mcDavid het volgende:
zullen we Big D and the Kids Table ook doen?
Oh, zoek maar even terug in deel 499. Of 498.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en JD, hoe kom je bij de 80D dan?.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:11 schreef Stofje het volgende:Doe geen moeite, ze leest toch niet mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Takes one to know one.quote:
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Takes one to know one.
En noem je mij nu een ketel?
noem jij haar een pot dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Takes one to know one.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is de 4e repeat geloof ik.
Oh en JD, hoe kom je bij de 80D dan?.
Ah, ik was de enige die een verband trok met jullie camsessie van zoëvenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, zoek maar even terug in deel 499. Of 498.
Dago is een ketel, na na na na na!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Takes one to know one.
*proest!!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago is een ketel, na na na na na!
*wijst
*lacht
*tikt anderen aan
*iedeeen lacht.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago is een ketel, na na na na na!
*wijst
*lacht
*tikt anderen aan
*iedeeen lacht.
Ja nou ja, hij heeft mij niet gezien dus ik vroeg me af hoe hij erbij kwamquote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik was de enige die een verband trok met jullie camsessie van zoëven
JDude heeft 80D?!!!11?!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, hij heeft mij niet gezien dus ik vroeg me af hoe hij erbij kwam. Maar het gaat niet over mij
.
Je bent me voor.quote:
probeer volgende keer eens de backspace toets.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Oftwel, ik had een reageerscherm open en wist niet meer wat ik ging posten omdat ik met andere dingen bezig ben.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Oftwel, ik had een reageerscherm open en wist niet meer wat ik ging posten omdat ik met andere dingen bezig ben.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
Kijk links, kijk rechts, kijk nog een keerquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wel goed uitkijken of er niets aankomt hè!
Scrambled eggs.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wow, ik heb dit jaar maar 1 paaseitje op.
Het jaar is nog lang niet voorbij.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]jij ook al zo weinig?
ik minder dan 100
da's waar. hoog tijd dat ik weer ga inslaan!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het jaar is nog lang niet voorbij.
Subtiele hintquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Fuck, wat is het koud hier.
de oplossing al weten voor het probleem benoemd is!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De seconde dat ik op invoeren ramde bedacht ik me wat voor reacties dat zou kunnen uitlokken jaquote:
hier ook alquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
We have a winner!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
hier ook al
zullen we ons aan elkaar warmen?
Gammaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
inkoppertjes zijn mijn specialiteit
Niet gaan nachtbraken op nummer 500 is voor mietjes!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef JDude het volgende:
500. Het was me een eer om er bij te zijn.
't Is mooi geweest voor vandaag. Tot laters, volk.
't Is toch halfdood vanavond.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef rompompom het volgende:
Niet gaan nachtbraken op nummer 500 is voor mietjes!
die staat nog steeds in de planning voor vrijdag 21 april!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Bier en frituur feestje..
Hoe zat het met de meet die McD zou plannen?
Waar in delft?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die staat nog steeds in de planning voor vrijdag 21 april!
aanmeldingen: geen
Post je tieten maar gewoon hoor. Wel een mooie gelegenheid ook, het 500e topic.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wíl ik m'n niet-kloon-zijn bewijzen, valt het dood.
Als ik het zo zie zijn we dus met z'n 3en. En die plek ziet er betaalbaar en puick uit McD.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Wíl ik m'n niet-kloon-zijn bewijzen, valt het dood.
WrppZ.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Post je tieten maar gewoon hoor. Wel een mooie gelegenheid ook, het 500e topic.
Zo ver wou ik niet meteen gaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Post je tieten maar gewoon hoor. Wel een mooie gelegenheid ook, het 500e topic.
Niet meteen, dat komt dus nog?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ver wou ik niet meteen gaan.
Je mag ze ook in je fobo zetten hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ver wou ik niet meteen gaan.
Kom je ook naar de meet?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Slaap lekker, blubje van mequote:Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Slaap lekker. Ik mag nog 33 minuten blijven zitten van mezelf.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:25 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
Ja, je kan nou niet wéér ziek zijn natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik mag nog 33 minuten blijven zitten van mezelf.
Tof.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Vrijdag de 21e kan ik toch wel!
Ik kom meeten.
*bloos ende schaam*quote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je kan nou niet wéér ziek zijn natuurlijk
ik niet, dan zit ik in amstelveenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:26 schreef Litso het volgende:
Vrijdag de 21e kan ik toch wel!
Ik kom meeten.
Owja, je had vannacht maar 3,5 uur te slapen.. dat heeft dus geresulteerd in een dagje spijbelen?quote:
En ik had vorige week al hetzelfde gedaan. Slechtslecht.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Owja, je had vannacht maar 3,5 uur te slapen.. dat heeft dus geresulteerd in een dagje spijbelen?
Je vergeet slecht.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik had vorige week al hetzelfde gedaan. Slechtslecht.
Slaap, lekker wijf.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben slapen, zodat ik mrogen fris und vrolijk kan gaan werken.
Droom ze, allen..
Welke meet?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
OK ok, nog even een vraagje. Gaat iemand hier nou naar die meet 7 april?.
Ik word gedwongen.
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 11 bijna! Waar borrelen?quote:
Oh, die.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[Meet 7 april] ONZ/Bagger meet deel 11 bijna! Waar borrelen?
Als er nou wat meer toffe mensen zouden gaan zou ik op zich wel gaan, maar nu.
*zet een spannende plaat op...quote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef Slarioux het volgende:
Vermaak mij.
*doet riem alvast los en kijkt verder.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*zet een spannende plaat op...
*trekt haar schoenen langzaam uit...
Kutcookies!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
*doet riem alvast los en kijkt verder.
Ik wist wel dat je er op af zou komen...quote:Op donderdag 6 april 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
Zeg schat...
Je gaat toch niet lopen strippen voor een vreemde zonder dat je persoonlijke sexspeeltje daar van weet?
Litso, besluit voor mijquote:Op donderdag 6 april 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
Zeg schat...
Je gaat toch niet lopen strippen voor een vreemde zonder dat je persoonlijke sexspeeltje daar van weet?
Hoe laat je een man de 100m hardlopen winnen?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er op af zou komen...
Je hoeft geen ruzie te maken als je een keer niet je afspraak nakomt. De meeting gaat heel heel leuk worden. Ik beloof het.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Litso, besluit voor mij.
Zal ik vrijdag komen of ruzie maken met m'n mattie en niet komen?.
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe laat je een man de 100m hardlopen winnen?
Laat zijn vriendin aan het eind van de baan met een ander flikflooien
Ik kliktequote:Op donderdag 6 april 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
Klik hier om een vrouw ongelijk te geven!
Hmm, ik zou ook naar die kunnen gaan. Heb ik toch een meet gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
ben je ff een uurtje weg, heb je gelijk 3 aanmeldingen voor je meet
Komop, een menage a trois!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik klikte. Hippe site though
.
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ook naar die kunnen gaan. Heb ik toch een meet gehad.
Nou nog aanhang zien te overtuigen.
ik gun het hem ook! (en verveel me)quote:Op donderdag 6 april 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, een menage a trois!![]()
Ik gun het die vent.
Meet? Waar?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja doen!!
gaan we tóch het onmogelijke (een [BeF]-meet) presteren!
Als jullie een fatsoenlijke meet organiseren met hippe mensen ben ik van de partij.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]ja doen!!
gaan we tóch het onmogelijke (een [BeF]-meet) presteren!
quote:
21 april, Delft, Koornbeurs.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jullie een fatsoenlijke meet organiseren met hippe mensen ben ik van de partij.
Goed, dit dus, anderhalf uur later dan gepland.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ben slapen, zodat ik mrogen fris und vrolijk kan gaan werken.
Droom ze, allen..
ooit zul je het leren!quote:Op donderdag 6 april 2006 01:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, dit dus, anderhalf uur later dan gepland.
mijn downloads zijn binnen, mooi moment om te gaan!quote:Op donderdag 6 april 2006 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben ook pitten, moet niet heel vroeg op maar een beetje wel, naar de tandarts.
Wat had je gedownload dat zo leuk was om te blijven danquote:Op donderdag 6 april 2006 01:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mijn downloads zijn binnen, mooi moment om te gaan!
* Afmeldt .quote:Op donderdag 6 april 2006 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
OK ok, nog even een vraagje. Gaat iemand hier nou naar die meet 7 april?.
Ik word gedwongen.
Hulde!quote:Op donderdag 6 april 2006 08:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, ik ben op tijd wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |