duurt nog ff dat feestje tochquote:Op woensdag 5 april 2006 20:58 schreef rompompom het volgende:
Goeie TT
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Je gaat jezelf laten zien aan iemand?
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, nee zeg. Ik was slechts toeschouwer.
Wel tof dat ik mocht komen trouwens, ik had er graag bij gezijn.quote:
Het is in principe dezelfde maand, maar dan die met de 'l' in plaats van de 'n'.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel tof dat ik mocht komen trouwens, ik had er graag bij gezijn.
Ik heb helaas vorig jaar 1 juni al afgesproken dit jaar weer op dezelfde dag op plek te zijn. En dat gaat voor
Die bedoel ik ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is in principe dezelfde maand, maar dan die met de 'l' in plaats van de 'n'.
Was het al zwart?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik zooi in de frituur had liggen![]()
Bummer!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook.
Ik haal ze nog wel eens door elkaar maar ik had het al wel nagetrokken. We hebben het over dezelfde dag
Dus jij bent nu de trotse bezitter van een stuk of twaalf zwarte sponsjes vol met frituurvet?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik zooi in de frituur had liggen![]()
*in de polonaise trektquote:
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaarquote:
doe je een frikandel tegelijk met de patatten in de panquote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaar
En het frituurvet is nog bruikbaar. Dat scheelt.
Ik heb trek in een kipkroketquote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Mijn frikadel is opengebarsten en de friet is iets knapperiger dan ik had gehoopt, maar het is nog eetbaar
En het frituurvet is nog bruikbaar. Dat scheelt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe je een frikandel tegelijk met de patatten in de pan
ik heb vandaag voor het eerst zelf échte aardappels klaargemaakt!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb trek in een kipkroket.
Maar eet al 2 dagen frituur, iets teveel van het goeie.
Dan smaakt de friet naar frikandel en vice versa.quote:
plus als je eerst de friet erin gooit, is je frikandel precies klaar als je de friet op hebtquote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan amaakt de friet naar frikandel en vice versa.
Ik heb vandaag gekookt. Gekóókt, horen jullie me?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trek in een kipkroket.
Maar eet al 2 dagen frituur, iets teveel van het goeie.
Grijp em c_cquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gekookt. Gekóókt, horen jullie me?
Dit scheelt lopen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
plus als je eerst de friet erin gooit, is je frikandel precies klaar als je de friet op hebt
Neu.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan smaakt de friet naar frikandel en vice versa.
moet je dan niet met 1e graads brandwonden in beverwijk liggen?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerst kijken of het niet alleen een eitje wasquote:
Wat heb je gekookt, beste Jan?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook. Nadat ik boodschappen had gedaan zelfs!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
boeie dat doe ik minimaal 4 keer per weekquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Meestal eten we hier met meerdere mensen en doe ik maar een beetje van het werk, of de afwas.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef killswitch het volgende:
boeie dat doe ik minimaal 4 keer per week
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Fusilli met pastasaus, champignons en gehakt... zeg maar stap 2 ná het eitje koken.
Same here, kip-kerrie. De saus was uit een pakjequote:Op woensdag 5 april 2006 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Fusilli met pastasaus, champignons en gehakt... zeg maar stap 2 ná het eitje koken.
en meteen weer wat te zeuren he, keer tevreden zijn is moeilijk zekerquote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.
Wel eh, paprika ofzo? Ik gooi altijd graag wat verse ingrediënten door die saus-uit-een-potje.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh. Klinkt goed. Ik lust alleen geen champignons. Maar die laat je voortaan dan gewoon weg.
eigengemaakte pastasaus met spagetiquote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Same here, kip-kerrie. De saus was uit een pakje
Ja nee. Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
en meteen weer wat te zeuren he, keer tevreden zijn is moeilijk zeker
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef Stofje het volgende:
Zullen we deel 500 aangrijpen om terug naar de essentie te gaan: Bier en Frituur. Én tieten.
Zullen we deel 500 aangrijpen om terug naar de essentie te gaan: Bier en Frituur. Én tieten.
Keukentafel?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gewoon de pan op de keukentafel zetten!
Och, een béétje eisen stellen magquote:
pak soepgroenten doet wonderen!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel eh, paprika ofzo? Ik gooi altijd graag wat verse ingrediënten door die saus-uit-een-potje.
Het beste is zelfs gewoon tomatenpuree en de rest er zelf bij verzinnen.
oh jij bent er zoéén!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Keukentafel?
De tafel waar ik aan eet staat al vol met computer. Daar past geen frituurpan bij.
Daarom heb ik ook vier tafels.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Litso het volgende:
Keukentafel?
De tafel waar ik aan eet staat al vol met computer. Daar past geen frituurpan bij.
die wijven zien dr inderdaad best goed uit, maar om ze nou gelijk hoeren te noemen...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef Stofje het volgende:
DE ESSENT HOEREN!
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook vier tafels.
Een eettafel om aan te eten.
Een salontafel om je benen en je bier op kwijt te kunnen
Een klein tafeltje met PC
En een bureau waar post, onbetaalde rekeningen en dergelijke stof liggen te vangen.
grmblquote:
je benen erop en dan ook nog typenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef Litso het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier past alles op.
Behalve dus een frituurpan.
Dat moet lukkenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens ben ik verder niet heel kieskeurig qua groenten. Gewoon geen champignons.
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.quote:
In positieve of negatieve zin?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.
dankje, zet maar ergens neer.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dago. Mt. Litso. Rest van het gepeupel. Ik heb bepaalde gevoelens voor jullie. Dat jullie het even weten.
Ah. In dat geval zijn die gevoelens geheel wederzijds.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg positieve. Echt, niets dan lof voor de BeFfers. Hiep hiep hiep hoera.
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dagoquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Dagonet het volgende:
En wie heeft die gevoelens bepaald? En deed die het wel veilig?
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ook voor jou, mcDavid. Je bent lief.![]()
dankje stofjequote:Op woensdag 5 april 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Erg positieve. Echt, niets dan lof voor de BeFfers. Hiep hiep hiep hoera.
bépaald is nog altijd iets anders als gépaald!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dago![]()
+2 inzichtvolquote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het werkwoord "bepaald" met een d schrijven en daarachter "En deed die het wel veilig", doet mij vermoeden dat "bepaald" inderdaad met een d geschreven dient te worden en als dat zo is, vind ik dat een vieze opmerking, lieve Dago![]()
In beide gevallen zou hij het goed hebben gehad.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
En KS. Hoe kan ik hem nou vergeten. Die hoort natuurlijk met naam en toenaam genoemd te worden. Als je nu voor me zou staan, zou ik je bij je wangetje pakken en "goedjiegoedjiegoedjie" zeggen.quote:
Ik had je al begroet vandaag!quote:
denk je volgende keer ook aan de PI?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
Elke keer als ik hier kom denk ik aan de frituur-zondag
Niet zó tegen Pingu!!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opzouten, kutn00b met je achterlijke josti-posts.
Zo niet dan delete ik gewoon zijn postsquote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je volgende keer ook aan de PI?
Gebruik jij zomerblond shampoo?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Opzouten, kutn00b met je achterlijke josti-posts.
je doet me terug denken aan die mooie lente dagen dat ik in men wiegje lag en oude rimpelige tantes me kwamen bezoekenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
En KS. Hoe kan ik hem nou vergeten. Die hoort natuurlijk met naam en toenaam genoemd te worden. Als je nu voor me zou staan, zou ik je bij je wangetje pakken en "goedjiegoedjiegoedjie" zeggen.![]()
Dit is géén @@@ topic!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo niet dan delete ik gewoon zijn posts
Govvetomme!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je volgende keer ook aan de PI?
Ik ga je bannenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Zo niet dan delete ik gewoon zijn posts
da's nog niet zo erg, als je maar eerst een PI aanklikt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Govvetomme!
Dat zijn dingen die ik er nooit in krijg, net als bij QuickReply [tab][tab][enter] afleren![]()
Verwijder geselecteerde berichten?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Govvetomme!
Dat zijn dingen die ik er nooit in krijg, net als bij QuickReply [tab][tab][enter] afleren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |