Hehe, slimmie. Heb je nog geen nieuws gekeken?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Recht door zee? Zeker een Rita-uitspraak?
Nee, een uitspraak van Mozes!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Recht door zee? Zeker een Rita-uitspraak?
Dank jequote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef Airelle het volgende:
Voor je opgezocht: http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/nieuwsbericht.asp?artnr=93430&rss=true.
Misschien zijn er ook mensen die niet elke dag Twee Vandaag, Nova en Netwerk enzo kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, een uitspraak van Mozes!![]()
![]()
!!!!11111!!
Jezus dan toch zeker?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, een uitspraak van Mozes!![]()
![]()
!!!!11111!!
Of is het spleet de zee?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus dan toch zeker?
Oh nee, die liep over water
En Mozes splijtte de zee?
Religieus ben ik nogal onderontwikkeld
Pfff, jij hebt meer interesse in een bijbal dan in de bijbel.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus dan toch zeker?
Oh my... fucking god.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jezus dan toch zeker?
Ja, dat was de pa van Jezus.quote:
Ja wat?quote:
Spleet.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Of is het spleet de zee?
Ik laat me weer even van mn beste kant zien
Nou idd, doe mij maar een lekkere bijbalquote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, jij hebt meer interesse in een bijbal dan in de bijbel.![]()
![]()
111one!!!!
Het is altijd handig om te weten wat je medemens nou zo beweegt.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik vind het toch bullshit, dus echte noodzaak om het te weten zie ik ook niet.
Ah, toch nog iets goedquote:
Dat zal Josef leuk vinden om te horenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat was de pa van Jezus.![]()
![]()
!!111one!!!
Mja, ik weet ook wel een paar dingen ervan hoor... Alleen een vergissinkje als 'wie spleet de Rode Zee?' vind ik nu niet een drama.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is altijd handig om te weten wat je medemens nou zo beweegt.
Is ook geen drama.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik weet ook wel een paar dingen ervan hoor... Alleen een vergissinkje als 'wie spleet de Rode Zee?' vind ik nu niet een drama.
Ik had de zee wel goedquote:
Jij hebt zeker de bijbel niet op je leeslijst gezet? Vorig jaar bij ons wel iemand... Hoe stom kun je zijn zegquote:
Uhm neequote:Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de bijbel niet op je leeslijst gezet? Vorig jaar bij ons wel iemand... Hoe stom kun je zijn zeg.
Oeh, da's waarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Rode zee tijmt op tvp.
Ja, dat ken ik, mijn zus zet altijd muziek heel zacht aan, of de tv heel zacht. Verschikkelijk irritant.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik kreeg bijna de neiging die bijbel uit zn handen te rukken en het zélf maar voor te lezen![]()
Net zoiets als een tv die te zacht staat op de achtergrond, ik wil het helemaal horen of helemaal niet![]()
Oeh, thuislezingen. Spannend hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Ik heb wel een ex-vriendje gehad met nogal gelovige ouders en die gingen dus steeds bijbellezen voor het eten.. Alleen praatte die vader zó onduidelijk dat ik toch niet veel meer verstond dan:
'En Jezus de Heer mompelmompelmompel herder mompeldemompel bla hemel mompel'
Ik kreeg bijna de neiging die bijbel uit zn handen te rukken en het zélf maar voor te lezen![]()
Net zoiets als een tv die te zacht staat op de achtergrond, ik wil het helemaal horen of helemaal niet![]()
Nou...daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
De meest slaapverwekkende minuten uit mn leven waren het...quote:
En dat heel de dag lang.quote:
Ach het is allemaal symbolisch. Whateverquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...daar zijn de meningen over verdeeld.
Sommigen zeiden dat hij niet door de Rode Zee (Red Sea), maar door de Rietzee (Sea of Reeds) trok.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou...daar zijn de meningen over verdeeld.
Sommigen zeiden dat hij niet door de Rode Zee (Red Sea), maar door de Rietzee (Sea of Reeds) trok.
Ik zou zeggen: mail dit plaatje naar Kopzeikers.quote:
*au*quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof die zee ook echt voor hem gespleten is
Ja, sorry als ik mensen voor de schenen schop nu, maar zoiets kán ik niet geloven
Sorryquote:
'Jezus liep over ijs in plaats van water'quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik mensen voor de schenen schop nu, maar zoiets kán ik niet geloven
quote:Overigens heeft Nof al vaker getwijfeld aan verhalen in de bijbel. Begin jaren negentig verklaarde hij dat een wind die tien uur lang met een snelheid van 72 kilometer per uur blies, ervoor kan hebben gezorgd dat de Rode Zee werd gespleten zodat Mozes daar met zijn gevolg doorheen kon trekken op weg naar het beloofde land. Dit nam niet iedereen hem in dank af.
Zegguh, het is ook symbolisch.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:
Nu wel dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zegguh, het is ook symbolisch.
In het jaar nul konden dat soort dingen nog niet.
Pijn zal het wel niet doen...de meesten hebben van die mooie 'zwarte kousen' aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef MissBliss het volgende:
Hoe weet jij dat nou?!? Er hangt altijd een rok (tot aan de grond) over heen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pijn zal het wel niet doen...de meesten hebben van die mooie 'zwarte kousen' aan.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, nog niet eigenlijk.
Maar toen HELEMAAL niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |