quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah.. doet niet veel meer dan een goed blok in een auto.
2 takt.. dat was toch voorbehouden aan brommers en scooters?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar ook wat ruimte betreft?vind de techniek erg interesant. twee-takt met directe injectie enzo met 300 pk. zie je niet zo snel in een auto standaard
staat rechtop idd. maar dit is een lijn. Yamaha maakt V6'enquote:Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2 takt.. dat was toch voorbehouden aan brommers en scooters?
neh, 't is wel mooie techniek. hij staat ook nog op z'n kant of zie ik dat verkeerd?
Honda maakt ook V6'jes. Met VTECquote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef vlad het volgende:
[..]
staat rechtop idd. maar dit is een lijn. Yamaha maakt V6'en300pk met HPDI (high pressure direct injection)
waarom heb jij een range rover als avaterquote:
dat is een gewone productiemodelquote:Op woensdag 5 april 2006 20:14 schreef jozef444 het volgende:
Is idd wel erg knap die buitenboordmotoren. Maar die je net liet zien dat is volgens mij gewoon productie toch of toch die knoeie die ze in powerboats gebruiken ?
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb jij een range rover als avater
quote:
wat voor 1? Ik ga dat binnen kort doen in een range rover sport edition super chargedquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.
als je m'n ondertitel & signature ook nog had gelezenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor 1? Ik ga dat binnen kort doen in een range rover sport edition super charged![]()
dacht dat jij auto's bedoeldequote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.
[..]is ook een buitenboord motor heur.
zou flauw ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef vlad het volgende:
[..]
dacht dat jij auto's bedoeldemijn fout
![]()
beterquote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
de DB9 komt met 1-2 weken voor een hele dag hier, kan ik ook lekker boeken
Kom effe langs rijden dan kan ik er even mee op de fotoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
de DB9 komt met 1-2 weken voor een hele dag hier, kan ik ook lekker boeken
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom effe langs rijden dan kan ik er even mee op de foto
Wie is er zo gek om z'n db9 achter te laten bij een familie zomaar een dag?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoor![]()
Gaan we pimpen in de stad
Armpjes uit de ramen, elk stoplicht revven als een malle, je weet
Iemand die 'em wel kan missen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie is er zo gek om z'n db9 achter te laten bij een familie zomaar een dag?
Dan zou ik nog niet doen als ik een golfje uit 1984 had
Zonde manquote:Op woensdag 5 april 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
Hij staat nu bij de spuiter om al die butsen en deuken waar ik het over had er weer uit te laten halen
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoor![]()
Gaan we pimpen in de stad
Armpjes uit de ramen, elk stoplicht revven als een malle, je weet
Mja z'n natuurlijke habitat is Barcelona, dus het zal wel door al die shoppende kutjes met hun SUV's komen daarquote:
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja z'n natuurlijke habitat is Barcelona, dus het zal wel door al die shoppende kutjes met hun SUV's komen daar
Zal vast niet z'n enige auto zijn en t zal em vast niks boeienquote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurengewoon dwars over 3 parkeerplekken staan
Lekker realistisch ook wat je schetstquote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurengewoon dwars over 3 parkeerplekken staan
Ja wat een kansloze mongolen ehquote:
Mansory denkt dat er een markt voor isquote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja wat een kansloze mongolen eh![]()
Die auto is gewoon af, die losse drukke dingejtes in de bumpers en skirts verkloten het design alleen maar
Maar er is blijkbaar een markt voor
jaquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Mansory denkt dat er een markt voor is[afbeelding]
je kan er ook voor veel geld je Vanquish, Continental GT of Flying Spur laten verneuken
kansloze duitse tuners. die zouden zich moeten beperken tot motorisch tunen, dat is namelijk wel dik in orde.quote:
Zeker wel. Golf 4 2.3 V5 20v.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey M5 wat is er gebeurt, wil je nu ineens geenGolf
meer?
Zo weer weg hoor, heb veel te veel foto's gemakat vandaagquote:
Of mocht je ff flink gas geven in zo'n hondenhok met te grote motorquote:
juist. hondehok wil ik het niet noemen, 't rijdt prima, ziet er dik uit, gaat als de brandweer, klinkt uber-cheylquote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of mocht je ff flink gas geven in zo'n hondenhok met te grote motor![]()
Ik vind de Sport nogal overbodig, hij is veel kleiner als de gewone RR.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
juist. hondehok wil ik het niet noemen, 't rijdt prima, ziet er dik uit, gaat als de brandweer, klinkt uber-cheyl
Overbodig.. ja blijkt wel uit de verkopenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind de Sport nogal overbodig, hij is veel kleiner als de gewone RR.
En nog een flink stuk kleinder als de Disco 3 ook jaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
[..]
Overbodig.. ja blijkt wel uit de verkopenEn dat ie kleiner is logisch, het is technisch een Discovery 3.
Flink stuk kleiner zegt ie.. wel 5 hele centimeters.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En nog een flink stuk kleinder als de Disco 3 ook jaIk weet dat hij goed verkoopt, maar het is natuurlijk hardstikke stoer om een echte RR te rijden, welke in terren ver kan komen en nog snel is ook.
Je wil me ook zo gaar hebben?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
Man slikte 40.000 xtc-pillen Hugster neem hier nou eens een voorbeeld aan jongen
gaan we weer handtastelijk worden wijffiequote:Op woensdag 5 april 2006 22:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
De Bitsj die je nu gaat meppen, jongen.
Ik kan je ook meppen met iets anders, gozah!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
gaan we weer handtastelijk worden wijffie
met wat met wat met wat?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik kan je ook meppen met iets anders, gozah!
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
anywayik ga fijn slapen....
Ik ga jullie, vooral sjoem met der ui kaasbrood keihard missen![]()
Maar tot morgen denk ik, als ik de dag overleef....In de wereld vol gevaren![]()
quote:
Een goede flexibele stok met wat kleine nageltes/spijkertjes erinquote:
Maakt me niet uit want je kunt toch niet zo hard slaanquote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ey swa, ik heb nog niet gezien gezegd hoe groot en hoe dik het ding is.
Nou en? Bij jou doet ie het zelfs op msn niet, dus wat is het verschil?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay, wist je al dat msn smiley code hier niet werkt?
Echt wel!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maakt me niet uit want je kunt toch niet zo hard slaan![]()
ja jammer, kan ik je handboeitjes niet zienquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou en? Bij jou doet ie het zelfs op msn niet, dus wat is het verschil?
Sssht.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja jammer, kan ik je handboeitjes niet zien
handboeitjes? spanking? stout meisjequote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sssht.
Dadelijk vinden ze me nog een freak
en dan mij een ziek ventje noemenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sssht.
zooooooveel mensen hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Sssht.
JIJ kwam ermee!!! Jij begon over met tieten slaan enzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:40 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan mij een ziek ventje noemen
JIJ bent de perverseling![]()
+ handboeien?quote:
de passiequote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
JIJ kwam ermee!!! Jij begon over met tieten slaan enzo.
zegt ze ja..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
+ handboeien?
Die ene lieve mevrouw had ze aan het bed hangen. Maar ze deed er niets mee, zei ze.
waren ze met dat nepbont bekleed?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Sjoem het volgende:
[..]
+ handboeien?
Die ene lieve mevrouw had ze aan het bed hangen. Maar ze deed er niets mee, zei ze.
Ik zei toch lieve mevrouwquote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh die!![]()
Ik dacht dat je het over zomaar iemand had
vrouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
de hormonen klappen eruit hier als Sjoem in de sc komt
Ieuwquote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef Sjoem het volgende:
hey ehm? Trek eens aan mijn vinger?
*trekt*quote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef Sjoem het volgende:
hey ehm? Trek eens aan mijn vinger?
Dat je trekt bij Sjoem is OK, maar niet op een openbaar forum svpquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat je trekt bij Sjoem is OK, maar niet op een openbaar forum svp
Mannen doen ook werkelijk waar alles om sex met mij te hebben he?quote:
expertquote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
zo aan de verkleuring te zien ligt hij er ook al effen![]()
JAquote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mannen doen ook werkelijk waar alles om sex met mij te hebben he?
Ik ben weer weg
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
zo aan de verkleuring te zien ligt hij er ook al effen![]()
Het is maar poepquote:
Stukje topsport hoorquote:
Nobelprijsquote:
ook nog eens spaanse platen, die bonnen komen toch niet aanquote:Op woensdag 5 april 2006 23:20 schreef ook_gek het volgende:
Hugster, Utrecht - scheveningen is heel snel te doen in een DB9
Open er een topic overquote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
die passen nog makkelijk op pagina 4
Je hebt m'n nummer. Ik zie je wel verschijnenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
ook nog eens spaanse platen, die bonnen komen toch niet aan
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef Dangel het volgende:
De auto die Lipje toch maar niet gaat kopen (let op de lekke banden en de motorkap)
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Audi Coupe
Eigenaar: Jensma
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: niet in goede staat, te koop
Ik heb ook nog een rijtje vrienden hier ehquote:Op woensdag 5 april 2006 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt m'n nummer. Ik zie je wel verschijnen![]()
quote:
Wil jij het topic anders maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:30 schreef Sjoem het volgende:
Daar past ie dus mooi bij.
Den haag lekker overslaan. Je moet naar scheveningenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een rijtje vrienden hier ehIk hoop dat ik Sjoewe nog ff een beurtje kan geven
![]()
Den Haag zit er echt niet in
Jij bent niet wijs.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Wil jij het topic anders maken?
DIE KLOTELIJERS ZITTEN ALLEMAAL PLOATJEHS VAN POEP ENZO TE POSTEN IN DE SC EN DAN KAN IK HET NIET LEZEN WANT DAN WORDT IK MISSELIJK ENZO!!!11!: (![]()
Rrrr:(
ja dat doe ik welquote:Op woensdag 5 april 2006 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Den haag lekker overslaan. Je moet naar scheveningen
Je moet mij 1 ding beloven. EEN GOEIE CAMERA MEE NEMEN !!!
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:44 schreef Sjoem het volgende:
[..]
* Sjoem voelt.
Geen bloed, geen lange neus, helemaal niks.
Ik heb al val dood gezegdquote:Op donderdag 6 april 2006 00:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wens dat Katie nooit meer liegt! En dat ze eens een keer FLINK gaat schelden!
ik zat altijd op schoolquote:
is je eigen keuzequote:Op donderdag 6 april 2006 09:04 schreef t0n het volgende:
omfg, en ik maar 'werken'.
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:06 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zat altijd op schoolmaar zat niet altijd in de lessen,
want bij ons op de campus zit lokaal 99
en daar met een stel vrienden vermaak je je prima tussen de pabo en HEAO meiskes
![]()
![]()
heb het adres wel voor jequote:Op donderdag 6 april 2006 09:08 schreef jozef444 het volgende:
[..]mja
dat lokaal moet ik nog vinden
Zombie'squote:Op donderdag 6 april 2006 08:51 schreef Sjoem het volgende:
GoedemorgenIk zie eruit als een zombie. Mijn ogen willen niet helemaal open
Ey, ik gaf ook niemand anders de schuld ey, ey, ey.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zombie's
Maar ey, jij bleef zo lang door gaan, eigen schuld eh![]()
slaaptikken is dat weer wat nieuwsquote:Op donderdag 6 april 2006 09:19 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ey, ik gaf ook niemand anders de schuld ey, ey, ey.
Ik praat in mijn slaap en mijn computer neemt dat over.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:20 schreef jozef444 het volgende:
[..]
slaaptikken is dat weer wat nieuwsen dan ook nog grammaticaal goed tikken
doe mij zo'n pcquote:Op donderdag 6 april 2006 09:21 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik praat in mijn slaap en mijn computer neemt dat over.
als jij t zegt dan moet ik t wel gelovenquote:
uiteraardquote:Op donderdag 6 april 2006 09:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
als jij t zegt dan moet ik t wel geloven![]()
wij zou jou nou niet kunnen geloven, ik kan t me niet voorstellenquote:
vandaag niet, had last van mn knie... Gister 67. Vandaar ook dat ik gister nit op fok was, ik wilde eerst mn foto's online hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:48 schreef jozef444 het volgende:
nog wat foto's gemaakt alex ?
Ik zet elke dag mn wekker zo'n beetje hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 02:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je wekker gaat AL om 08:00 uur.... Het is namelijk echt fucking lang geleden dat je wekker hebt moeten zetten aap
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:05 schreef Hugster het volgende:
er zit een fucking zielige nerd voor me een tafel verderop
Hij zit te warcraften en zit de hele tijd in z'n handen te wrijven en te glunderen van enthousiasme
Hij riep nu ook net nog een keer YEAH!!
En ook "Ghuh Ghuh Ghuh owned!" [afbeelding]
ga dood ofzo.
quote:Op donderdag 6 april 2006 08:55 schreef t0n het volgende:
Ey maarehm, in de zomer 'n PTA meet doen... waar nu wél meer dan 5 mensen komen... stond ik daar met Hug, Peu en Jofunu...
Hij heeft het nog gedaan ookquote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef M5 het volgende:
ik mag jullie de groeten van Alexxxxx doenGeen idee waarom, maar bij deze
kart-meet in duiven bedoel je? Toen we met zijn 5-en in dat café in duiven wat gingen eten?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef t0n het volgende:
Hoe kan ik jullie nou vergeten
Vorige keer was leuk man, Peu rechtdoor
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:52 schreef t0n het volgende:
Lol... wtf is dat...
Ik had 'n pakketje ingetaped... zit er 'n pissebed tussen
Die chinees, met ook_gek toenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kart-meet in duiven bedoel je? Toen we met zijn 5-en in dat café in duiven wat gingen eten?
jij bedoeld idd de laatste meeting, met die Opel gasten er bij.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kart-meet in duiven bedoel je? Toen we met zijn 5-en in dat café in duiven wat gingen eten?
die was mooiquote:
iddquote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef t0n het volgende:
[..]
jij bedoeld idd de laatste meeting, met die Opel gasten er bij.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef t0n het volgende:
Tja, ik ben opzich wel voor 'n meet... vind ik wel leukieeeeeeee
'n 106 Rallyequote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef t0n het volgende:
rij jij 'n 106 rallye, of echt rallye?
quote:Op donderdag 6 april 2006 03:01 schreef PNG het volgende:
Als Alex ooit een Niva koopt kom ik keertje langs iig.
Njet ! Sepredznija zona !
gegroet vrolijkheid-zelvequote:
zegt ie met een lachquote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge googol
Nee mn knie is redleijk aan stront geloof ik
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef Googolplexian het volgende:
alex5, Vlad
ruzie met 't vrouwtje ...
Alexxxxx: knie?Zo erg?
lekker genuanceerd kereltje ben je ookquote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef t0n het volgende:
goog, je moet ook niet in d'r anus batsen als ze daar niet om vraagt
geen poepstamperij voor mijquote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef t0n het volgende:
goog, je moet ook niet in d'r anus batsen als ze daar niet om vraagt
Hmmm ... ik ben degene die raast in dit geval.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:57 schreef vlad het volgende:
[..]
nooit goed
bos bloemen kopen maar?
maar dat heeft nog effect op jou humeur?bij mij gaat het al de ene oor in de andere uit. als ze boos is bekijkt ze het maar. Laat haar lekker uitrazen en ga zelf wel wat anders doen
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:01 schreef Fugie het volgende:
googel als je nog senstatie 2k2 wil, staat op webspace
oke, dat is een heel ander verhaal natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... ik ben degene die raast in dit geval.
t blijft pta hequote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
oke, dat is een heel ander verhaal natuurlijktoch geen deuk in je auto gereden?
Alleen als ik een dag in de kou heb gefietst, zoals gisterquote:Op donderdag 6 april 2006 10:55 schreef Googolplexian het volgende:
alex5, Vlad
ruzie met 't vrouwtje ...
Alexxxxx: knie?Zo erg?
Nee.... stel je gaat uit eten, neemt vrouwtje mee en twee maatjes (neefje en zijn vriendje), gaat daarna nog effe naar de stamkroeg en wat gebeurt? Vrouwtje is klaar met eten dus gaat in de hoek met 'r telefoon zitten SMS-en ofzo. Effe later wil ze weg. Ik zeg: vreten maar geen gezelligheid is volgende keer lekker alleen gaan. Ik stel me aan maar ben er redelijk van over de zeik.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
oke, dat is een heel ander verhaal natuurlijktoch geen deuk in je auto gereden?
Klote man...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als ik een dag in de kou heb gefietst, zoals gister
terecht dat je over de zeik bent.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee.... stel je gaat uit eten, neemt vrouwtje mee en twee maatjes (neefje en zijn vriendje), gaat daarna nog effe naar de stamkroeg en wat gebeurt? Vrouwtje is klaar met eten dus gaat in de hoek met 'r telefoon zitten SMS-en ofzo. Effe later wil ze weg. Ik zeg: vreten maar geen gezelligheid is volgende keer lekker alleen gaan. Ik stel me aan maar ben er redelijk van over de zeik.
Vind ik ook maar da's het probleem. Vrouwen hebben/krijgen doorgaans gelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:07 schreef t0n het volgende:
ik vind dat je gelijk hebt googie.
is het de moeite waard?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de PTA SC ALLEMAAL bijgelezen
nu de rest van het forum nog
Sandra slaapt, en we zij pas in Juni weer in de regio, tenzij Sandra haar opa overlijdt. maar heb je de maten og niet doorgegeven dan? Want dan kan Sandra aan het ontwerpen slaanquote:Op donderdag 6 april 2006 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vind ik ook maar da's het probleem. Vrouwen hebben/krijgen doorgaans gelijk.
Ik ben er iig genoeg van over de zeik om te zorgen dat het volgende keer niet meer gebeurd.
Alexxxxx: Nico vroeg of Sandra en jij snel kunnen komen eten ... over 3 weken gaat het terras open en dan zijn de muren al glad ... ik ga schilderen terwijl het terras open is maar het ontwerp moet dan wel ongeveer klaar zijn
dat doe je toch niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee.... stel je gaat uit eten, neemt vrouwtje mee en twee maatjes (neefje en zijn vriendje), gaat daarna nog effe naar de stamkroeg en wat gebeurt? Vrouwtje is klaar met eten dus gaat in de hoek met 'r telefoon zitten SMS-en ofzo. Effe later wil ze weg. Ik zeg: vreten maar geen gezelligheid is volgende keer lekker alleen gaan. Ik stel me aan maar ben er redelijk van over de zeik.
ok ok ik ga al lezenquote:
Kan je geen omweg maken? Aangezien ik heb geregeld dat jullie daar uitgenodigd zijn onder het mom van "Ze moet zien waar ze aan begint" hoopt Nico dat jullie er deze maand nog zijn. Mocht dat echter-dan-echt niet lukken dan ga ik inderdaad maten opnemen en doorgeven, natuurlijk. Nico was het iig wel eens met de prijs die we eerder hadden besproken.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra slaapt, en we zij pas in Juni weer in de regio, tenzij Sandra haar opa overlijdt. maar heb je de maten og niet doorgegeven dan? Want dan kan Sandra aan het ontwerpen slaan
Nee. Het geld is op. Dus geen reisjes naar Den haag voorlopig.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan je geen omweg maken? Aangezien ik heb geregeld dat jullie daar uitgenodigd zijn onder het mom van "Ze moet zien waar ze aan begint" hoopt Nico dat jullie er deze maand nog zijn. Mocht dat echter-dan-echt niet lukken dan ga ik inderdaad maten opnemen en doorgeven, natuurlijk. Nico was het iig wel eens met de prijs die we eerder hadden besproken.
Tijdens het eten stond ie ook wel uit... daarna alleen niet meer. Ach ... Je hebt eigenlijk alleen mijn kant van het verhaal gelezen en da's niet echt eerlijk. ik moet gewoon effe uitrazen en daarna weer normaal doen. M'n vrouwtje is de liefste van de hele wereld maar soms een beetje egocentrisch. Maar ik hou erover op.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat doe je toch niet?
Tijdens het eten dat ding gewoon uitschakelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |