quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
mwah.. doet niet veel meer dan een goed blok in een auto.
2 takt.. dat was toch voorbehouden aan brommers en scooters?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar ook wat ruimte betreft?vind de techniek erg interesant. twee-takt met directe injectie enzo met 300 pk. zie je niet zo snel in een auto standaard
staat rechtop idd. maar dit is een lijn. Yamaha maakt V6'enquote:Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
2 takt.. dat was toch voorbehouden aan brommers en scooters?
neh, 't is wel mooie techniek. hij staat ook nog op z'n kant of zie ik dat verkeerd?
Honda maakt ook V6'jes. Met VTECquote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef vlad het volgende:
[..]
staat rechtop idd. maar dit is een lijn. Yamaha maakt V6'en300pk met HPDI (high pressure direct injection)
waarom heb jij een range rover als avaterquote:
dat is een gewone productiemodelquote:Op woensdag 5 april 2006 20:14 schreef jozef444 het volgende:
Is idd wel erg knap die buitenboordmotoren. Maar die je net liet zien dat is volgens mij gewoon productie toch of toch die knoeie die ze in powerboats gebruiken ?
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb jij een range rover als avater
quote:
wat voor 1? Ik ga dat binnen kort doen in een range rover sport edition super chargedquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.
als je m'n ondertitel & signature ook nog had gelezenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor 1? Ik ga dat binnen kort doen in een range rover sport edition super charged![]()
dacht dat jij auto's bedoeldequote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar heb ik vanacht het gaspedaal van gevloerd.
[..]is ook een buitenboord motor heur.
zou flauw ben ik nu ook weer niet hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef vlad het volgende:
[..]
dacht dat jij auto's bedoeldemijn fout
![]()
beterquote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
de DB9 komt met 1-2 weken voor een hele dag hier, kan ik ook lekker boeken
Kom effe langs rijden dan kan ik er even mee op de fotoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:33 schreef Hugster het volgende:
de DB9 komt met 1-2 weken voor een hele dag hier, kan ik ook lekker boeken
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom effe langs rijden dan kan ik er even mee op de foto
Wie is er zo gek om z'n db9 achter te laten bij een familie zomaar een dag?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoor![]()
Gaan we pimpen in de stad
Armpjes uit de ramen, elk stoplicht revven als een malle, je weet
Iemand die 'em wel kan missen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wie is er zo gek om z'n db9 achter te laten bij een familie zomaar een dag?
Dan zou ik nog niet doen als ik een golfje uit 1984 had
Zonde manquote:Op woensdag 5 april 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
Hij staat nu bij de spuiter om al die butsen en deuken waar ik het over had er weer uit te laten halen
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik zal even kijken hoe het loopt die dag, had er al wel aan gedacht hoor![]()
Gaan we pimpen in de stad
Armpjes uit de ramen, elk stoplicht revven als een malle, je weet
Mja z'n natuurlijke habitat is Barcelona, dus het zal wel door al die shoppende kutjes met hun SUV's komen daarquote:
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja z'n natuurlijke habitat is Barcelona, dus het zal wel door al die shoppende kutjes met hun SUV's komen daar
Zal vast niet z'n enige auto zijn en t zal em vast niks boeienquote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurengewoon dwars over 3 parkeerplekken staan
Lekker realistisch ook wat je schetstquote:Op woensdag 5 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Sld ik zo'n bak had, zoch ik parkeerplekken waar zulke dingen niet kunnen gebeurengewoon dwars over 3 parkeerplekken staan
Ja wat een kansloze mongolen ehquote:
Mansory denkt dat er een markt voor isquote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja wat een kansloze mongolen eh![]()
Die auto is gewoon af, die losse drukke dingejtes in de bumpers en skirts verkloten het design alleen maar
Maar er is blijkbaar een markt voor
jaquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Mansory denkt dat er een markt voor is[afbeelding]
je kan er ook voor veel geld je Vanquish, Continental GT of Flying Spur laten verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |