abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 20:26:49 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36686752
Talpa stopt met NSE Nieuws
quote:
Talpa stopt met de slecht bekeken actualiteitenrubriek NSE Nieuws. Met ingang van maandag 10 april stopt de zender na 170 uitzendingen met het programma. "Het gekozen moment om direct vanaf de start van de zender een nieuwsprogramma te lanceren is helaas te vroeg gebleken", laat een woordvoerder van de zender weten.

Het tijdstip waarop NSE Nieuws wordt uitgezonden – 19.30 uur - zal vanaf maandag worden ingevuld door showrubriek Entertainment Live.

De woordvoerder van Talpa zegt dat een terugkeer van het nieuwsprogramma niet uitgesloten is. "Hoewel het momenteel te lang duurt om voldoende kijkers voor het programma te interesseren, behoudt Talpa voor de toekomst de ambitie om te voorzien in een dagelijks nieuwsprogramma
Bron

Nog langer Entertaiment Live
  woensdag 5 april 2006 @ 20:32:59 #52
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36687002
deze was volgens mij nog niet langs geweest: ----> talpa

"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
  woensdag 5 april 2006 @ 20:34:27 #53
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_36687065
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
pi_36687130
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef Arcee het volgende:

NSE voegt gewoon he-le-maal niks toe.
Mja, zat andere programmas van andere omroepen voegen ook helemaal niks toe. Dus het heeft wel degelijk met een anti talpa instelling van veel mensen te maken

Waarschijnlijk ook dezelfde mensen die liepen te klagen dat andere zenders kut zijn of niks nieuws brengen....
  woensdag 5 april 2006 @ 20:38:24 #55
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36687230
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef calvobbes het volgende:
Waarschijnlijk ook dezelfde mensen die liepen te klagen dat andere zenders kut zijn of niks nieuws brengen....
Nederlandse zenders brengen ook zelden iets nieuws. Nederland kan een voorbeeld nemen aan Amerika, daar is televisie tenminste boeiend.
pi_36687593
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

Nederlandse zenders brengen ook zelden iets nieuws.
En als ze iets nieuws brengen, wordt dat meteen afgestraft door de kijkers. Dus wat dat betreft is het ook niet zo raar dat TV zenders minder nieuwe dingen proberen.
pi_36687772
edit:

Talpa volgend jaar

[ Bericht 21% gewijzigd door pberends op 05-04-2006 21:33:01 ]
pi_36687959
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nederlandse zenders brengen ook zelden iets nieuws. Nederland kan een voorbeeld nemen aan Amerika, daar is televisie tenminste boeiend.
U maakt een grapje? I presume?
  woensdag 5 april 2006 @ 20:57:40 #59
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36688061
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, zat andere programmas van andere omroepen voegen ook helemaal niks toe. Dus het heeft wel degelijk met een anti talpa instelling van veel mensen te maken
Hoe dan ook, en dat zul toch ook jij moeten toegeven, dat doet niks af aan het feit dat er heel erg weinig mensen kijken. In feite maakt het niks uit waarom niet. Om de adverteerders tevreden te houden, moet Talpa gewoon zorgen dat ze kijkers trekt.

Overigens ben ik het wel met Arcee eens dat NSE niks toevoegde en dat houdt dan automatisch ook in dat het geen programma is dat meer sympathie voor de zender kweekt. Ik heb het zelf echt een paar keer geprobeerd om te kijken, maar het kon mij ook voor geen meter boeien. Ik kijk echt veel liever naar Boulevard en dan aansluitend De Wereld Draait Door . Tja, ik kan er ook niks aan doen.

Er zijn inmiddels 2 programma's geweest waarvoor ik 'trouw' naar Talpa gekeken heb. BB5 en De Slimste. Het is dus geen onwil van mij, maar de rest kan me echt niet boeien.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 5 april 2006 @ 20:59:03 #60
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36688123
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En als ze iets nieuws brengen, wordt dat meteen afgestraft door de kijkers. Dus wat dat betreft is het ook niet zo raar dat TV zenders minder nieuwe dingen proberen.
Tja dat is ook wel weer zo. Maar blijkbaar zijn de dingen die TV zenders maken toch niet spannend, boeiend of interessant genoeg.

En eerlijk gezegd vind ik ook niet dat de Nederlandse TV echt boeiend is, het is heel veel van hetzelfde. Echt veel toffe series zijn er niet op TV, reality programma's wordt je gewoon mee doodgegooid, al die suffe TV spelletjes vind ik bagger, films zenden ze veel te weinig uit, tientallen nieuwsprogramma's vind ik te veel van het goede en er zijn veel te weinig zenders.
  woensdag 5 april 2006 @ 20:59:31 #61
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36688144
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
  woensdag 5 april 2006 @ 21:00:24 #62
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_36688176
Entertaiment Live zal snel volgen, kan echt absoluut niet boeien. Dat domme blondje, met die ouwe lul.
Ik heb die vent nog geen enkele keer ('k heb het programma 2x gekeken uit nieuwsgierigheid) iets leuks horen zeggen, hij kijkt altijd heel 'donker' in de camera, alsof hij er zelf totaal geen zin in heeft. Wat een bagger programma.

Cheque Spijkerman met zijn grafkop weiger ik ook nog te kijken, wat is die door de mand gevallen. Jarenlang heeft hij programma's als Big Brother afgekraakt, maar toen hij naar talpa toeging vond hij het ineens een heel leuk programma.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_36688201
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

nee. amerika heeft tal van special interest kanalen waar in nederland geen plaats voor is gezien de potentiele afzetmarkt. we moeten onze pijlen dan ook niet richten op nieuwe initiatieven gericht op de nederlandse markt, maar we moeten over onze grenzen kijken. kijken of de UK en US iets interessants te bieden hebben. (duits, frans en spaans zijn onwenselijk gezien de gebrekkige kennis van die taal bij de toekomstige generaties)
pi_36688236
Ik denk dat ze bij alle redacties van RTL,SBS,VOO etc.. nu onder tafel liggen van dit.
We weten nog in het begin dat ze allemaal poep scheten toen ze hun *sterren* zagen vertrekken
naar Talpa." Oh oh..wat moeten we nou "
afijn...maanden later is het: " Wees blij dat John jouw niet heeft gebeld "
31 december 2006: Inactive FOK!account
  woensdag 5 april 2006 @ 21:02:59 #65
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36688270
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

nee. amerika heeft tal van special interest kanalen waar in nederland geen plaats voor is gezien de potentiele afzetmarkt. we moeten onze pijlen dan ook niet richten op nieuwe initiatieven gericht op de nederlandse markt, maar we moeten over onze grenzen kijken. kijken of de UK en US iets interessants te bieden hebben.
Jij snapt het!
  woensdag 5 april 2006 @ 21:08:04 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36688459
Ik zapte er vandaag langs, op zich is het niet zo heel slecht, maar ik had weer het gevoel van minachting van de kijker. De weervrouw staat onwennig te verontschuldigen voor het weer... maar vooral JJ van Gangelen, die vertelt het zo alsof ik naar het jeugdjournaal zit te kijken. Mensen die geintereseerd zijn in sport weten er echt wel wat van af, mensen die het niet interesseert, interesseert het gewoon niet. Misschien is het feit dat ze zo gevarieerd zijn wel hun ondergang geworden...
pi_36688613
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Jij snapt het!
alleen jammer dat totdat er eens een beetje beweging in de TV markt gaat zitten dmv concurrentie voor de kabelbedrijven er weinig zal veranderen. ik denk dat dit over een jaar of 2, 3 wel opgelost is, en er echt iets te kiezen valt op het gebied van TV, zonder dat dit tot significant hogere kosten leidt, dan nu het geval is.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:12:39 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36688651
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Zo, wat gaat Beau nu doen...
Hij krijgt een nieuw programma!
quote:
Met een aantal presentatoren heeft Talpa lang lopende contracten. Zij krijgen nieuwe programma's. Zo gaat Van Erven Dorens een programma presenteren dat lijkt op Dit was het nieuws, waarin panels op ludieke wijze het nieuws van de week doornemen.
Om een naamsverandering te besparen zouden ze gelijk moeten beginnen met "DWHN Nieuws": "Dit was het nieuws Nieuws".
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 5 april 2006 @ 21:13:33 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36688679
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

Om een naamsverandering te besparen zouden ze gelijk moeten beginnen met "DWHN Nieuws": "Dit was het nieuws Nieuws".
MIsschien moeten ze het wel "Dit is niets nieuws" gaan noemen.
  woensdag 5 april 2006 @ 21:20:46 #70
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_36688931
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef pfaf het volgende:

MIsschien moeten ze het wel "Dit is niets nieuws" gaan noemen.
Haha

Dit is echt typisch Talpa, kunnen ze nu echt niets zelf verzinnen?
Leuk hoor, zo'n 'Dit was het nieuws'/ ' Wie ben ik' kloon, maar zo kunnen ze 'nieuwe' programma's blijven lanceren, die na een tijd weer van de buis worden gehaald. Als ze nu eerst eens een aantal maanden intensief gaan nadenken over een nieuw concept, dan kan het misschien ooit nog eens wat worden met die zender.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
  woensdag 5 april 2006 @ 21:22:50 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36689010
quote:
Zo gaat Van Erven Dorens een programma presenteren dat lijkt op Dit was het nieuws, waarin panels op ludieke wijze het nieuws van de week doornemen.
Gewoon NSE dus, alleen komen ze pas op het eind van de week met het nieuws.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36689670
ongelooflijk een dit was het nieuws na-aap show. wat kansloos, ze moeten wat origineler zijn
pi_36689743
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]

.

Goh, wat origineel weer. RTL4 heeft trouwens ook al zo'n supermislukte kloon gehad van DWHN, dat was echt verschrikkelijk nep.
pi_36689832
Waarom wordt er toch altijd zo gezeken op Talpa terwijl SBS ook niks anders doet dan programma's jatten?
  woensdag 5 april 2006 @ 21:43:44 #75
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_36689883
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Waarom wordt er toch altijd zo gezeken op Talpa terwijl SBS ook niks anders doet dan programma's jatten?
Omdat SBS 6 alweer een aantal jaren meeloopt, daar accepteert men dus meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')