abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:02:37 #127
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36763355
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:01 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht jullie wilden stoppen?
Tja, willen en kunnen he. Hij wil maar niet lezen. En toch ben ik ervan overtuigd dat hij het kan.

Okee leuk geweest...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_36763391
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Tja, willen en kunnen he. Hij wil maar niet lezen. En toch ben ik ervan overtuigd dat hij het kan.

Okee leuk geweest...

jij moet haast wel op die ene baby lijken
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:05:27 #129
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36763407
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jij moet haast wel op die ene baby lijken
Welke ene baby? Ja sorry, ik zat je een beetje te zieken. (maar ik heb wel gelijk)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_36763425
deze baby: Bizarre baby geboren in Nepal

en nee je hebt geen gelijk. en ik ga nu echt weg, veel plezier nog allemaal
pi_36764391
Geweldige verdediger.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:45:05 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36764519
Die gast is echt een hond
Huilen dan.
pi_36764618
In Nederland weet men goede verdedigers niet te waarderen. Dat zegt alles over Nederland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:26:03 #134
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36765571
Wij houden in Nederland best van goede verdedigers, veel hebben alleen een hekel aan zulk soort sadistische acties.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36765641
In Nederland houdt men meer van zogenaamd "faire" verdedigers zoals slapjanus Ronnie Vlaar.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:37:21 #136
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36765837
Niks mis met harde verdedigers, als voorbeeld Stijn Vreven. Harde verdedigers zijn uiterst nuttig en ook leuk om te zien. Ze geven alles. Maar of je hard en fel speelt is wat anders dan die martelarij van Marco.
pi_36765935
Alsof Vreven werd gewaardeerd in Nederland.

Materazzi is een geweldige verdediger. Het blijkt maar weer dat de doorsnee Nederlander een kasplantje en een mooi weer voetballer is.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:51:06 #138
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36766153
Ik zeg niet dat Vreven gewaardeed wordt in Nederland, ik zeg dat ik dat soort spelers graag zie. Maar al die (ook vaak totaal nutteloze en overbodig) zagen van Marco, iets minder mag wel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:51:58 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_36766180
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Materazzi is een geweldige verdediger. Het blijkt maar weer dat de doorsnee Nederlander een kasplantje en een mooi weer voetballer is.
Ik geef toe dat ik Materazzi niet zo goed ken.

Maar komt de haat jegens hem niet mede doordat de pers de smerige overtredingen naar boven haalt, waardoor dit zijn verdedigende kwaliteiten overschaduwd?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_36766219
Daar wordt in Nederland erg de nadruk op gelegd inderdaad. Daarnaast is het in Zuideuropese landen niet raar dat er af en toe een doodschop wordt uitgedeeld, zie je in Spanje ook heel vaak.
pi_36766223
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik geef toe dat ik Materazzi niet zo goed ken.

Maar komt de haat jegens hem niet mede doordat de pers de smerige overtredingen naar boven haalt, waardoor dit zijn verdedigende kwaliteiten overschaduwd?
Ja.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:57:43 #142
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36766351
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja.
Hij brengt enkel zichzelf negatief in het nieuws. Hij laat maar eens zien dat hij situaties ook voetballend kan oplossen, in plaats van knieschijven te verbrijzelen.
pi_36766366
Als hij dat niet zou kunnen dan zou hij al niet zoveel jaren in de top actief zijn.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:06:56 #144
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36766560
Tuurlijk kan hij goed voetballen, maar het is logisch dat wanneer hij zulke overtredingen blijft maken, de pers de overtredingen boven zijn voetballen haalt. Men leest liever een sensationeel stuk over een erge tackle dan over een goeie constante verdediger. Hierdoor komt hij bij de grootste groep voetballiefhebbers bekend te staan als een smeerlap. En dit doet hij zelf. Verder kan ik niet ontkennen dat het een goeie speler is. Uiterst nuttig.
pi_36766644
Hier wordt alleen de nadruk gelegd op zijn overtredingen en verder wordt gedaan alsof hij het niveau heeft van een elftal uit de 5e klasse zaterdagamateurs.

In Nederland wordt dit soort spelers niet gewaardeerd, terwijl ze juist heel nuttig zijn, zoals je zelf ook al aangeeft in je post.
  zaterdag 8 april 2006 @ 15:17:36 #146
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36766762
Nuttig zijn ze zeker. Ik vind zijn overtredingen alleen een beetje TE. Je kunt ook nuttig zijn met stevig en fel spel, ook zonder enkels te breken.
pi_36766782
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

komaan gast, ikzelf ben fan van goede en harde verdedigers, maar Materazzi is gewoon een beenhouwer eerste klas. Nesta, Maldini, Thuram, Cannavaro, Desailly, Baresi, Blanc, Cannavaro, Terry,.... zijn of waren allen goede en harde verdedigers maar kun je totaal niet vergelijken met het wangedrag van een Materazzi, die er zich in verheugd als ie iemand van het veld heeft gestampt.
pi_36766791
Ik heb er niet zoveel problemen mee. Volgens mij heeft hij nog nooit iemand arbeidsongeschikt geschopt....
pi_36766805
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar wordt in Nederland erg de nadruk op gelegd inderdaad. Daarnaast is het in Zuideuropese landen niet raar dat er af en toe een doodschop wordt uitgedeeld, zie je in Spanje ook heel vaak.
in Italie is er anders ook genoeg heisa rond de schandelijke overtredingen van die beul.
pi_36766840
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef BramKVO het volgende:

[..]

in Italie is er anders ook genoeg heisa rond de schandelijke overtredingen van die beul.
Dan moeten de zeurende spitsen misschien gaan zaalvoetballen of korfballen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')