Tja, willen en kunnen he. Hij wil maar niet lezen. En toch ben ik ervan overtuigd dat hij het kan.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tja, willen en kunnen he. Hij wil maar niet lezen. En toch ben ik ervan overtuigd dat hij het kan.
Okee leuk geweest...
Welke ene baby? Ja sorry, ik zat je een beetje te zieken. (maar ik heb wel gelijk)quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
jij moet haast wel op die ene baby lijken
Ik geef toe dat ik Materazzi niet zo goed ken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Vreven werd gewaardeerd in Nederland.
Materazzi is een geweldige verdediger. Het blijkt maar weer dat de doorsnee Nederlander een kasplantje en een mooi weer voetballer is.
Ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Materazzi niet zo goed ken.
Maar komt de haat jegens hem niet mede doordat de pers de smerige overtredingen naar boven haalt, waardoor dit zijn verdedigende kwaliteiten overschaduwd?
Hij brengt enkel zichzelf negatief in het nieuws. Hij laat maar eens zien dat hij situaties ook voetballend kan oplossen, in plaats van knieschijven te verbrijzelen.quote:
komaan gast, ikzelf ben fan van goede en harde verdedigers, maar Materazzi is gewoon een beenhouwer eerste klas. Nesta, Maldini, Thuram, Cannavaro, Desailly, Baresi, Blanc, Cannavaro, Terry,.... zijn of waren allen goede en harde verdedigers maar kun je totaal niet vergelijken met het wangedrag van een Materazzi, die er zich in verheugd als ie iemand van het veld heeft gestampt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Vreven werd gewaardeerd in Nederland.
Materazzi is een geweldige verdediger. Het blijkt maar weer dat de doorsnee Nederlander een kasplantje en een mooi weer voetballer is.
in Italie is er anders ook genoeg heisa rond de schandelijke overtredingen van die beul.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar wordt in Nederland erg de nadruk op gelegd inderdaad. Daarnaast is het in Zuideuropese landen niet raar dat er af en toe een doodschop wordt uitgedeeld, zie je in Spanje ook heel vaak.
Dan moeten de zeurende spitsen misschien gaan zaalvoetballen of korfballen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
in Italie is er anders ook genoeg heisa rond de schandelijke overtredingen van die beul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |