quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:38 schreef disjfa het volgende:
Gast je hoeft alleen maar op het knopje te kunnen drukken en de mensen in beeld krijgen. Daar is niets voor nodig hoor![]()
Absoluut mee eens. Desalniet te min gaat het bij de acties waar bernie nu wat gaat doen je daar absoluut niet druk te hoeven maken. Huismutsen boeien het toch niet of ze nu recht of scheef op de foto staan gesponsert door een of ander bedrijf.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede positie, goede houding, lichtinval, achtergrond etc zal er vast allemaal wel mee te maken hebben...
Een pasfoto maak je ook niet zomaar...
Nouja, je krijgt daar een witte achtergrond er bijquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goede positie, goede houding, lichtinval, achtergrond etc zal er vast allemaal wel mee te maken hebben...
Een pasfoto maak je ook niet zomaar...
Dat is al 1 ding minder om je zorgen over te makenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Nouja, je krijgt daar een witte achtergrond er bij![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
Whehe Rayman's eerste topic![]()
gamecube , xbox of ps 2
Kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
gamecube , xbox of ps 2
quote:facts:
-Xbox word heeeeel slecht verkocht waarschijnlijk gaat hij over een halfjaar van de markt af
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat had die gozerbij de intertoys toen echt gezegd![]()
Goeie mod toenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
gamecube , xbox of ps 2
quote:
Mensen die fout Engels gebruiken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Fuck, een typo van 3 jaar oud
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:25 schreef Roi het volgende:
gamecube , xbox of ps 2
Zhut up mistre!quote:
Over 2 maanden doe jij dat ook niet meerquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:50 schreef peristilius het volgende:
En Roy gaf niet eens een linkje, deed hij eigenlijk nooit, de luie hond.![]()
Ik doe het al een half jaar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over 2 maanden doe jij dat ook niet meerDat is alleen iets voor in je proeftijd en miss wat langer als je overijverig bent
Ja, hallo dat deed pkwarts toch.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt hier niet eens een sluitpost paupermod
PS2 Probleem (SWAP MAGIC)
Ohwquote:
En in dat geval was het trouwens een prima sluitpost.quote:
Bedankt Lani, het waren twee fantástische dagen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
Goedenavond beste GAM SC'ertjes.
Ik heb de mededeling dat ik alweer gestopt ben met mijn call-centerachtig werk. Bleek dus dat afgelopen maandag een truc was om veel mensen binnen te halen, gisteren moest ik dus wel echt dingen verkopen en door de strot van mensen duwen enzo. Dat lag me niet, zeker toen ik een vrouw aan de telefoon kreeg die eigenlijk dacht dat het ziekenhuis belde over haar zwaargewonde dochter.. Ik wenste die vrouw heel snel sterkte en heb toen ook opgehangen, mijn opdrachtgever helemaal zo van: MIJN KLANT, WAT DOE JE?! Aan het einde heb ik dus ook gevraag of het nu de bedoeling was dat ik altijd zou verkopen.. hij zei dus van wel. Ik heb eerlijk gezegd dat me dit niet lag, dat doordrammerige werk ligt niet in mijn karakter en heb dus ook netjes bedankt voor de eer.
En nu op zoek naar de volgende onvergetelijke ervaring.
![]()
Nah, heb verder nog niets lopen. Ik kom vast wel weer achter 1 of ander leuk baantje. Opzich leek het call-center gebeuren wel heel leuk, maar dat was dus de truc. Maar goed, die vent had nog wel vertrouwen in me, alleen ik had zoiets van: Nee, ik weet zelf hoe een hekel ik heb aan verkopers, dus dat werk doe ik niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt Lani, het waren twee fantástische dagen!
Jammer natuurlijk dat het werk niets is, moet je weer verder zoeken. Had je nog meer solli's lopen?
You go girl, callcenter mensen zijn vervelend.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
- knip -
Gelijk heb je, je moet niet iets doen dat je niet leuk vindt om te doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nah, heb verder nog niets lopen. Ik kom vast wel weer achter 1 of ander leuk baantje. Opzich leek het call-center gebeuren wel heel leuk, maar dat was dus de truc. Maar goed, die vent had nog wel vertrouwen in me, alleen ik had zoiets van: Nee, ik weet zelf hoe een hekel ik heb aan verkopers, dus dat werk doe ik niet.
Ik zoek wel weer iets nieuws.
Bij de meeste call-centers gebruik je ook de meest leugenachtige technieken om maar iets te verkopen. Collega van me heeft ook bij een call-center gewerkt om mensen lid te maken van KWF kankerbestrijding en wat ie daar niet allemaal moest vertellenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nah, heb verder nog niets lopen. Ik kom vast wel weer achter 1 of ander leuk baantje. Opzich leek het call-center gebeuren wel heel leuk, maar dat was dus de truc. Maar goed, die vent had nog wel vertrouwen in me, alleen ik had zoiets van: Nee, ik weet zelf hoe een hekel ik heb aan verkopers, dus dat werk doe ik niet.
Ik zoek wel weer iets nieuws.
Juistquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelijk heb je, je moet niet iets doen dat je niet leuk vindt om te doen
Haha! Dat was er weer één! Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist![]()
Oh, en gisternacht was ik zo ToP aan het spelen. Was ik echt een eind verder, ik werd een beetje moe, rek mezelf uit, kom ik met mijn hand tegen mijn GBA, de kracht was zo overweldigend dat het schuifje van aan/uit op uit ging.
Mijn reactie:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was zo een eind....![]()
Dat was zooo kut he, haha.. dat moet mij weer overkomen. Ik was helemaal overdonderd van mijn eigen actiequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha! Dat was er weer één! Ik moest hardop lachen
quote:
het filmpje is leuker zonder Hitlerquote:
die pakt zijn nintendo 64 uitquote:
Minder, want ik sliep niet direct om 4u terwijl mn wekker al om half 10 stond...quote:
Wekkers in het weekendquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Minder, want ik sliep niet direct om 4u terwijl mn wekker al om half 10 stond...
ONZ is die kant op --->quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoor mijn naam
Bedoel je Ania of die hoer pdlquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik heb gister je lover in reallife ontmoet
Tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:47 schreef capibar het volgende:
Ik heb een meisje mee uit gevraagd.
Volgens mij ben je tegenwoordig verplicht dat te melden in de GAM sc.![]()
/EINDE_BERICHT
En nu het vervolg verhaal, juicy detailsquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:47 schreef capibar het volgende:
Ik heb een meisje mee uit gevraagd.
Volgens mij ben je tegenwoordig verplicht dat te melden in de GAM sc.![]()
/EINDE_BERICHT
Drinkt ze bier?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef capibar het volgende:
We gaan een keer naar een bar/disco.
Ze is niet lelijk.
Ik heb geen foto' s .
Het verhaal volgt na de date.
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef mordradead het volgende:
Wat was er dan kapot? Ik heb vorige week mijn fiets van een nieuw achterwiel voorzien, weer 40 fokking euro's
Heb ik pas ook nog gedaan, ik ben er ondertussen expert in.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!
Was ik altijd blij met mijn racefiets, ging het heel simpel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Roi het volgende:
Lol iedereen noemt het anders he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |