Tegenwoordigquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:47 schreef capibar het volgende:
Ik heb een meisje mee uit gevraagd.
Volgens mij ben je tegenwoordig verplicht dat te melden in de GAM sc.![]()
/EINDE_BERICHT
En nu het vervolg verhaal, juicy detailsquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:47 schreef capibar het volgende:
Ik heb een meisje mee uit gevraagd.
Volgens mij ben je tegenwoordig verplicht dat te melden in de GAM sc.![]()
/EINDE_BERICHT
Drinkt ze bier?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef capibar het volgende:
We gaan een keer naar een bar/disco.
Ze is niet lelijk.
Ik heb geen foto' s .
Het verhaal volgt na de date.
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:58 schreef mordradead het volgende:
Wat was er dan kapot? Ik heb vorige week mijn fiets van een nieuw achterwiel voorzien, weer 40 fokking euro's
Heb ik pas ook nog gedaan, ik ben er ondertussen expert in.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!
Was ik altijd blij met mijn racefiets, ging het heel simpel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik mocht ook mijn achterwiel maken, maar dan zeg maar de buitenband + binnenband. Geen geheel nieuw frame. Wat een verrot werk is dat trouwens, om zo'n band om een achterwiel te krijgen!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:29 schreef Roi het volgende:
Lol iedereen noemt het anders he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |