quote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
Verhip, het is dus nog echt waar ook!
Het gaat goed. Ik maak aanstalten om lekkere spaghetti of macaroni te maken. Wat heeft jouw voorkeur; spaghetti of macaroni?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw Laniboekje?
Ik vind beide wel erg lekker, maar doe maar macaroniquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik maak aanstalten om lekkere spaghetti of macaroni te maken. Wat heeft jouw voorkeur; spaghetti of macaroni?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind je geen held, maar een aardige gozer. Is dat goed genoeg?
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind beide wel erg lekker, maar doe maar macaroni![]()
Hoe liep het trouwens af bij de tandarts? nog gaatjes?
Och, ik had ook 2 beginnende gaatjes hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.
Laten we het erop houden dat het niet aan gaatjes ligt. Wortelkanaalbehandeling ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Och, ik had ook 2 beginnende gaatjes hoor.Maar volgens mijn tandarts lag het niet aan het poetsen, hij zei dat het op hele lastige plaatsen zat.
Het is je vergeven hoor.quote:
Jazeker! Ik ben altijd door het dolle heen als jij er bentquote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
ik was er weer dat vinden jullie vast fijn
kutspel slotjequote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef peristilius het volgende:
Waarom krijgt [PS2] Kingdom Hearts 2 geen posts?
Ik heb er gelurkt.. is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef peristilius het volgende:
Lurkers.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er gelurkt.. is dat niet genoeg?![]()
quote:
Mag ik je MSN?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen die mij in hun MSNlijst hebben staan.. sta ik online of offline?![]()
Omdat het een kutspel is.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef peristilius het volgende:
Mooi. Want je stinkt tochquote:
bitch_uit_breda@hotmail?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef mordradead het volgende:
Ik heb haar msn adres wel voor je Roy.
Ssst! Dalijk schopt ze me!quote:
Okay, dit probeer ik me even in te beelden. Ik onder het buro bij Lanikoekje, en dan zittend op jouw hand...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef peristilius het volgende:
Ga eens van mijn hand af Roy.
Ik begon opeens ontzettend hard te lachen net.. toen ik dit lasquote:Op woensdag 5 april 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dit probeer ik me even in te beelden. Ik onder het buro bij Lanikoekje, en dan zittend op jouw hand...
Ik was er ook het eerst, dus ik mag eerste klas zittenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef peristilius het volgende:
Roy neemt veel te veel ruimte in beslag.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dit probeer ik me even in te beelden. Ik onder het buro bij Lanikoekje, en dan zittend op jouw hand...
quote:Ubisoft, one of the greater producers of videogiochi to the world, announces the development of the fourth episode of the celebre franchise of Rayman®. The new one tito it is in development near the study Ubisoft di Montpellier, guided from Michel Ancel. The new Rayman will be launch during Christmas season 2006 on puts into effect them consul and those of the new generation.
Hier zat ik op te wachten.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Thomper het volgende:
!ATTENTIE!
BERNIE HYPERMODE ACTIVATED! GEBABELFISHED PERSBERICHT = RAYMAN 4 VOOR CURRENT-GEN + NEXT-GEN CONSOLES CONFIRMED! MICHEL ANCEL + KERSTMIS 2006.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |