quote:KINGDOM HEARTS® II
It has been a year since the events of KINGDOM HEARTS. Sora and friends are joined by a vibrant new cast of characters, including the king himself. Together, they will face countless dangers in worlds both familiar and brand-new. It seems the Heartless still exist. A new villain also awaits – but is it an old foe behind the mask, or a new menace? This mystery and others will be solved as the story unfolds in a grand adventure. KINGDOM HEARTS has sold over 4 million units worldwide and continues to gain popularity with fans of both DISNEY and SQUARE ENIX across the planet.
KINGDOM HEARTS captured the imagination of gamers young and old by combining classic DISNEY properties and implementing new characters and worlds with SQUARE ENIX’s renowned style. The tale is brought to life by an all-star voice cast. Fans will revisit this beloved story and come to care for a new troupe of characters in KINGDOM HEARTS II.
Dank jequote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
OP =
Wanneer komt KH2 nu eens eindelijk in EU?!
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik zeg, kutspel, slotje
is dat dan een goede tvp?
ik heb het nog niet gespeeld, jij?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gespeeld, jij?
Swa hoe kan ik het dan leuk vindenquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
Die ga ik kaufen![]()
![]()
Waneer komt in Europa uit?
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer komt KH2 nu eens eindelijk in EU?!
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef peristilius het volgende:
Weet niet, zag ergens october staan, maar dat vind ik te erg, dus ik geloof het niet.
15 jun volgens nedgame:quote:Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
Die ga ik kaufen![]()
![]()
Waneer komt in Europa uit?
Eurogamer ook maar eens lezen, ik weet toch al dat ik de game tof vind, maar reviews zijn wel grappig.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg November. Ik had er zelfs een weddenschap voor uitstaan geloof ik, maar dat kan ik me niet meer herinneren
Overigens heeft de Eurogamer review me weer nieuwsgierig gemaakt. Daar waar ik m eerst al had afgeschreven...
Volgens nedgame komt alles in maand 6 uit. En 99% van de dingen kloppen daar niet kwa releasedatequote:
ja wij als anime-otakus kunnen niet objectief kijken voor wat betreft Subs-dubs discussie hehehehequote:Op donderdag 6 april 2006 01:02 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb de intro al gekeken.Kan dat soort dingen toch niet laten.
En ik moet zeggen dat de opening song Sanctuary voor de engelse versie goed is gedaan. Alleen vind ik Passion (Japanse versie) beter/vloeiender klinken. Maar dat krijg je als anime addict. Subs >>>> Dubs.
![]()
En natuurlijk ook al het beroemde stukje van Seifer: "We totally owned you lamers!"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |