abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36682606

Het vervolg op het samenwerkings project van Disney en Square-Enix is eindelijk uit in Japan en de VS en het werd tijd dat het eens een eigen topic kreeg!

• Verhaal
    quote:
    KINGDOM HEARTS® II
    It has been a year since the events of KINGDOM HEARTS. Sora and friends are joined by a vibrant new cast of characters, including the king himself. Together, they will face countless dangers in worlds both familiar and brand-new. It seems the Heartless still exist. A new villain also awaits – but is it an old foe behind the mask, or a new menace? This mystery and others will be solved as the story unfolds in a grand adventure. KINGDOM HEARTS has sold over 4 million units worldwide and continues to gain popularity with fans of both DISNEY and SQUARE ENIX across the planet.

KINGDOM HEARTS captured the imagination of gamers young and old by combining classic DISNEY properties and implementing new characters and worlds with SQUARE ENIX’s renowned style. The tale is brought to life by an all-star voice cast. Fans will revisit this beloved story and come to care for a new troupe of characters in KINGDOM HEARTS II.
  • Werelden
    In dit tweede deel zal je weer door allerlei Disney werelden moeten reizen om de slechte Heartless te verslaan, een aantal van deze werelden zat ook al in het eerste deel, maar er is ook een aantal nieuwe magische werelden bijgekomen!

De werelden die je in de game terug zult vinden zijn:

Disney werelden
    Disney Castle
    The Land of Dragons (Mulan)
    Beast's Castle (Beauty and the Beast)
    Olympus Coliseum (Hercules)
    Timeless River (Steamboat Willie)
    100 Acre Wood (The Many Adventures of Winnie the Pooh)
    Atlantica (The Little Mermaid)
    Port Royal (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl)
    Agrabah (Aladdin)
    Halloween Town (The Nightmare Before Christmas)
    Pride Land(s) (The Lion King)
    Space Paranoids (Tron)

Originele werelden
    Twilight Town
    Destiny Islands
    Hollow Bastion

• Personages
    In de game zal je een hele hoop bekende Final Fantasy en Disney figuren tegenkomen, maar ik zal hier alleen even de main characters vermelden:

Sora is de hoofdpersoon van Kingdom Hearts, een 15-jarige jongen die uitgekozen is door de keyblade om de wereld te redden.

Goofy staat Sora als dappere ridder bij in zijn avontuur.

Donald Duck ondersteunt de groep met magie.

Kairi is het vriendinnetje van Sora, maar hij werd van haar gescheiden aan het eind van Kingdom Hearts.

Riku is de beste vriend van Sora, maar ook hij is verdwenen aan het eind van Kingdom Hearts.

• Screens
    Een paar leuke beelden voor de mensen die nog niet bekend zijn met de serie.

• Links
    Homepage
    Trailers
    Reviews

[ Bericht 3% gewijzigd door peristilius op 05-04-2006 18:54:55 ]
  • If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_36682683
    Ik ben erg benieuwd naar het spel, hij is goed ontvangen door de pers en ik ben heel erg fan van het eerste deel!
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_36683973
    OP =

Wanneer komt KH2 nu eens eindelijk in EU?!
    pi_36684121
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
    OP =

Dank je

Weet niet, zag ergens october staan, maar dat vind ik te erg, dus ik geloof het niet.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_36684591
    Als ik zeg, kutspel, slotje
    is dat dan een goede tvp?
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_36684715
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
    Als ik zeg, kutspel, slotje
    is dat dan een goede tvp?
    Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.
    pi_36684887
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:

[..]

Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.
    ik heb het nog niet gespeeld, jij?
    pi_36685050
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik heb het nog niet gespeeld, jij?
    Daar gaat het helemaal niet om.
    pi_36685589
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:42 schreef peristilius het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om.
    Swa hoe kan ik het dan leuk vinden
    pi_36685687
    Die ga ik kaufen
    Waneer komt in Europa uit?
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_36685768
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
    Die ga ik kaufen
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef peristilius het volgende:
    Weet niet, zag ergens october staan, maar dat vind ik te erg, dus ik geloof het niet.
      woensdag 5 april 2006 @ 20:10:13 #12
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_36686127
    Ik zeg November. Ik had er zelfs een weddenschap voor uitstaan geloof ik, maar dat kan ik me niet meer herinneren

Overigens heeft de Eurogamer review me weer nieuwsgierig gemaakt. Daar waar ik m eerst al had afgeschreven...
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_36686452
    Zo laat hij is net uit in Amerika
    Zal wel aan de gedachten liggen dat het in October beter verkoopt dan in zomer
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_36687323
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
    Die ga ik kaufen
    15 jun volgens nedgame:

Klik

Weet niet of het waar is.
    pi_36687497
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik zeg November. Ik had er zelfs een weddenschap voor uitstaan geloof ik, maar dat kan ik me niet meer herinneren

Overigens heeft de Eurogamer review me weer nieuwsgierig gemaakt. Daar waar ik m eerst al had afgeschreven...
    Eurogamer ook maar eens lezen, ik weet toch al dat ik de game tof vind, maar reviews zijn wel grappig.
    Heb vanmiddag de Gamespot videoreview gezien, maar die vond ik nogal saai.
    pi_36694525
    Die Eurogamer review is precies wat ik wilde lezen! Alleen wil ik nu ook nog het GBA spel spelen, terwijl die krengen nog zo duur zijn.
    pi_36694617
    Gamefaqs heeft het weer veranderd naar 26 mei. Lijkt me wel dat deze datum haalbaar is.
    Als je de release dates vergelijkt van de eerste KH:
    03/28/02 JP
    09/16/02 US
    11/15/02 EU
    En dan nu KH II:
    12/22/05 JP
    03/28/06 US
    12/26/02 JP

Eerste KH werd hier ook al 2 maand na de US gereleased en nu de US release van KH II 3 maand na die van Japan is, lijkt mij niet dat Square-Enix het gaat rekken tot oktober.
    pi_36694790
    Het moet inderdaad kunnen, en het is een mooie datum, tijdens mijn examens.
      donderdag 6 april 2006 @ 00:06:15 #19
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_36694925
    * Kabuto_Raiger heeft USA import versie P:
    Swap Magic FTW
    pi_36695310
    Ik doe niet aan import, want vaak genoeg krijg Europa leuke extra's. En een maandje of wat extra wachten doet het hem nou ook weer niet. Ik vermaak me iig wel met DQ 8 tot eind mei.
      donderdag 6 april 2006 @ 00:40:31 #21
    52712 Dreuzel
    denknouesnajoh!
    pi_36695830
    Deel 1 vond ik ook súper, ben erg benieuwd naar deel 2!!!

Hopelijk komt ie snel uit!!
    pi_36695850
    HA!
    Ik heb er al 9 uur aan besteed.

Ik vind wel dat er ontiegelijk veel en lange filmpjes inzitten. Vooral in het begin.
    En ook wordt alles nog eens uitgelegd qua gameplay, wat ook al zo ontiegelijk lang duurt.

Voor de rest, Top game
    pi_36696255
    Ik heb de intro al gekeken. Kan dat soort dingen toch niet laten. En ik moet zeggen dat de opening song Sanctuary voor de engelse versie goed is gedaan. Alleen vind ik Passion (Japanse versie) beter/vloeiender klinken. Maar dat krijg je als anime addict. Subs >>>> Dubs.
    En natuurlijk ook al het beroemde stukje van Seifer: "We totally owned you lamers!"
    pi_36696501
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 20:40 schreef magnifor het volgende:
    [..]
    15 jun volgens nedgame:
    Volgens nedgame komt alles in maand 6 uit. En 99% van de dingen kloppen daar niet kwa releasedate

Andere sites zoals play.com en gamespot zeggen 26 mei dus ik zou daar iets meer op rekenen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 6 april 2006 @ 07:11:42 #25
    48858 Kabuto_Raiger
    remember 2011-03-11
    pi_36697625
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 01:02 schreef torn_Machina het volgende:
    Ik heb de intro al gekeken. Kan dat soort dingen toch niet laten. En ik moet zeggen dat de opening song Sanctuary voor de engelse versie goed is gedaan. Alleen vind ik Passion (Japanse versie) beter/vloeiender klinken. Maar dat krijg je als anime addict. Subs >>>> Dubs.
    En natuurlijk ook al het beroemde stukje van Seifer: "We totally owned you lamers!"
    ja wij als anime-otakus kunnen niet objectief kijken voor wat betreft Subs-dubs discussie hehehehe
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')