quote:KINGDOM HEARTSŪ II
It has been a year since the events of KINGDOM HEARTS. Sora and friends are joined by a vibrant new cast of characters, including the king himself. Together, they will face countless dangers in worlds both familiar and brand-new. It seems the Heartless still exist. A new villain also awaits – but is it an old foe behind the mask, or a new menace? This mystery and others will be solved as the story unfolds in a grand adventure. KINGDOM HEARTS has sold over 4 million units worldwide and continues to gain popularity with fans of both DISNEY and SQUARE ENIX across the planet.
KINGDOM HEARTS captured the imagination of gamers young and old by combining classic DISNEY properties and implementing new characters and worlds with SQUARE ENIX’s renowned style. The tale is brought to life by an all-star voice cast. Fans will revisit this beloved story and come to care for a new troupe of characters in KINGDOM HEARTS II.
Dank jequote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
OP =
Wanneer komt KH2 nu eens eindelijk in EU?!
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
Als ik zeg, kutspel, slotje
is dat dan een goede tvp?
ik heb het nog niet gespeeld, jij?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het leuk vindt.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gespeeld, jij?
Swa hoe kan ik het dan leuk vindenquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
Die ga ik kaufen![]()
![]()
Waneer komt in Europa uit?
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:12 schreef Laniboekje het volgende:
Wanneer komt KH2 nu eens eindelijk in EU?!
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:16 schreef peristilius het volgende:
Weet niet, zag ergens october staan, maar dat vind ik te erg, dus ik geloof het niet.
15 jun volgens nedgame:quote:Op woensdag 5 april 2006 19:59 schreef Slappy het volgende:
Die ga ik kaufen![]()
![]()
Waneer komt in Europa uit?
Eurogamer ook maar eens lezen, ik weet toch al dat ik de game tof vind, maar reviews zijn wel grappig.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg November. Ik had er zelfs een weddenschap voor uitstaan geloof ik, maar dat kan ik me niet meer herinneren
Overigens heeft de Eurogamer review me weer nieuwsgierig gemaakt. Daar waar ik m eerst al had afgeschreven...
Volgens nedgame komt alles in maand 6 uit. En 99% van de dingen kloppen daar niet kwa releasedatequote:
ja wij als anime-otakus kunnen niet objectief kijken voor wat betreft Subs-dubs discussie hehehehequote:Op donderdag 6 april 2006 01:02 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb de intro al gekeken.Kan dat soort dingen toch niet laten.
En ik moet zeggen dat de opening song Sanctuary voor de engelse versie goed is gedaan. Alleen vind ik Passion (Japanse versie) beter/vloeiender klinken. Maar dat krijg je als anime addict. Subs >>>> Dubs.
![]()
En natuurlijk ook al het beroemde stukje van Seifer: "We totally owned you lamers!"![]()
Zitten idd in het begin echt teveel filmpjes in. Verderquote:Op donderdag 6 april 2006 00:41 schreef Sjoem het volgende:
HA!
Ik heb er al 9 uur aan besteed.
Ik vind wel dat er ontiegelijk veel en lange filmpjes inzitten. Vooral in het begin.
En ook wordt alles nog eens uitgelegd qua gameplay, wat ook al zo ontiegelijk lang duurt.
Voor de rest, Top game
Was het niet oktober? Ik ga het opzoeken hoor, ik hou je aan je weddenschap! Ijsjesquote:Op woensdag 5 april 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg November. Ik had er zelfs een weddenschap voor uitstaan geloof ik, maar dat kan ik me niet meer herinneren
Ik heb in de reviews gelezen dat de combat ontzettend simpel is, wat vind jij ervan?quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef Diablos79 het volgende:
Ik heb de japanse versie uitgespeeld.. echt een vet spel![]()
Als je hem op easy zet wel jaquote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb in de reviews gelezen dat de combat ontzettend simpel is, wat vind jij ervan?
En er zit toch ook een 'hard' mode in, heb je die al geprobeerd?
Ja, alleen jammer dat die spellen nooit in prijs dalen.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:25 schreef Smots het volgende:
De GBA-versie van KH is trouwens een dikke aanrader. (IMHO)
De reviews van de game waren niet superlovend, maar ik heb me echt prima met deze game vermaakt.
Ik heb nog wel een ingesealed exemplaar van KH voor de GBA liggen, volgens mij....quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die spellen nooit in prijs dalen.
30 euro valt toch wel meequote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat die spellen nooit in prijs dalen.
Tweede hands voor 22,50 valt nog meer mee.quote:
Oh, maar dat is ook mooi, als je hem hebt heb ik wel interesse.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:28 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ingesealed exemplaar van KH voor de GBA liggen, volgens mij....
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef Laniboekje het volgende:
Volgens mij gaat KH: CoM ook over de tijd tussen KH1 en KH2.
Ohja! Even opzoeken hoor.. moment.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Yup
Weet je nou al wat het is? Okt of nov?
Als je deel 1 hebt gespeelt weet je wat je van deel 2 kunt verwachten, op gameplay gebied, het is bijna hetzelfde met wat extra.. En de camera is deze keer stukken beter gedaan.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb in de reviews gelezen dat de combat ontzettend simpel is, wat vind jij ervan?
En er zit toch ook een 'hard' mode in, heb je die al geprobeerd?
Is het niet zo dat de combat veel makkelijker is? Ik vond het niveau van deel 1 namelijk best goed, normale vijanden met af en toe een pittige boss-fight.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je deel 1 hebt gespeelt weet je wat je van deel 2 kunt verwachten, op gameplay gebied, het is bijna hetzelfde met wat extra.. En de camera is deze keer stukken beter gedaan.
Zit er helemaal niets in dat vergelijkbaar is met trinity of dalmations zoeken?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef Newien het volgende:
dr zitten echt HEEL veel filmpjes in.. soms deed ik een paar keer skip scene in sommige disney worlds.. verder.. het verhaal is heel erg goed.. de bazen zijn wel stoer en origineel vooral vlakbij het einde.. wat wel lastig is, is dat heel veel een minigame is, denkaan battles/boss battles/om ergens verder te komen etc, veel mensen hebben hier een hekel aan (mn zusje bijvoorbeeld ;p ze heeft totaal geen timing..), verder gewoon een dope gameook minder is dat het ''zoeken'' naar items/schatten/areas weggehaald is.. alle schatkisten liggen gewoon voor je neus.. dat trinity systeem van kh1 mochten ze bestwel erin houden van mij. Verder niks meer dan lof voor deze game. Ik weetniet of het al gezegd is, maar er zit weer zo'n geheime secret ending in die zeer strak is.
Dat synthesizen vond ik niet heel tof, maar heb het in deel 1 wel helemaal gedaan om het ultima weapon te krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef Newien het volgende:
uhmm jewel, als jeje summon (en drive? weetniet zeker) tot een bepaald niveau levelt komt er een coliseum battle bij en als je een van de eindbazen vlakbij het einde haalt en weer teruggaat naar de map komt er nog een geheime coliseum battle bij, en verder is er weer sephiroth als geheime baas.. maar verder.. neeOf je moet dat synthesizen leuk vinden, daarvan kan je wel hele leuke dingen maken
Ik vond deel 1 ook niet echt moeilijkquote:Op donderdag 6 april 2006 16:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de combat veel makkelijker is? Ik vond het niveau van deel 1 namelijk best goed, normale vijanden met af en toe een pittige boss-fight.
Okee, tof.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 ook niet echt moeilijk..Denk ongeveer zelfde niveau, sommige eindbazen waren best pittig.
Nou sephiroth zit er weer als extra baas in. En ik kan je zeggen toen ik level 65 was sloeg ie mijn hele team in 2 klappen doodquote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zit er helemaal niets in dat vergelijkbaar is met trinity of dalmations zoeken?
Of een paar leuke optional bosses misschien?
Dat heeft er namelijk wel voor gezorgd dat ik na het uitspelen nog heel wat uurtjes in KH1 heb gestopt.
Ja, ik had hem in het eerste deel verslagen, was level 80 voordat het me lukte.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nou sephiroth zit er weer als extra baas in. En ik kan je zeggen toen ik level 65 was sloeg ie mijn hele team in 2 klappen dood.. Dus om die te verslaan ben je nog wel even zoet. Verder is het gummi systeem, dat vliegen met die ruimte schepen echt veel beter uitgewerkt en kun je daar nog heel veel extra's mee doen.
Maar ik heb een PAL PS2.quote:
Zat er niet een klein subtiel verschil tussen die twee?quote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
2 woorden:
Swap Magic
ongeveer zelfde principe als de NGC freeloader =3
Nee, ik doe niet aan zulk gekut, laat mn console lekker helemaal origineel.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:44 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
2 woorden:
Swap Magic
ongeveer zelfde principe als de NGC freeloader =3
als jij het frontje weghalen je PS2 (old version) naar de klote noemen noemt.....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Zat er niet een klein subtiel verschil tussen die twee?
(Namelijk dat de hardware van je NGC niet naar de kloten gaat van het gebruik van de freeloader)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:57 schreef DaggerNL het volgende:
Zelf heb ik sinds kort een flip top gehaald. Het is ook makkelijker dan
een slide card. Hierbij gebruik je ook de swap magic.
KH2 is echt een leuk en verslavend spel
daar ben ik nog steeds mee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo leef jij ook nog op dit forum?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:12 schreef Masterneeter het volgende:
Zo... ik ben d'r klaar mee... 35 uur gespeeld ofzo maar lang niet alles uitgezocht. Wel een beetje jammer dat ie vastliep bij het begin van het eindfilmpje!! Dus toen nog maar een keer de eindbaas gedaan (ga natuurlijk niet 35 uur spelen en dan geen eindfilmpje zien)
Vermakelijk spel maar veel te veel button bashen, echt jammer dat je met knoppen rammen dit spel moeiteloos uitspeelt (op een paar boss-fights na dan, en dan ECHT maar een paar)![]()
Ja, want die lopen gelukkig niet vast jouw PS2quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:02 schreef Kresj het volgende:
[..]
Zo leef jij ook nog op dit forum?Maar hij liep dus vast op het eindfilmpje? lekker frustrerend... Ik koop altijd het origineel...
![]()
Hoezo traag? Dat alles weer stap voor stap wordt uitgelegt?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:14 schreef Morthill het volgende:
Moet zeggen, het begin is wat traag, vanmiddag en vanavond eens kijken of het daarna een beetje wil vlotten qua gameplay.
Jaquote:Op woensdag 20 september 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hoezo traag? Dat alles weer stap voor stap wordt uitgelegt?
Ik heb hierna trouwens nog maar weinig gespeeld. Elke keer kwam het spel op hetzelfde neer wat op een gegeven moment gewoon saai werd.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:24 schreef ijsmeis het volgende:
Even een TVP. Ik heb nu iets van 30 uur in totaal gespeeld (waarvan 6 per ongeluk aan laten staan)
Binnenkort ga ik wel weer verder
Nogal ja, en dan de domme zinloze quests nogquote:Op woensdag 20 september 2006 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hoezo traag? Dat alles weer stap voor stap wordt uitgelegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Deel 1 was ook gewoon dom x rammen en beetje spells gooien.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hierna trouwens nog maar weinig gespeeld. Elke keer kwam het spel op hetzelfde neer wat op een gegeven moment gewoon saai werd.
Niks voor mij dus.. Deel 1 vond ik leuker.
Euh, waar?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef torn_Machina het volgende:
Heb hem al besteld. Hopelijk volgende week donderdag/vrijdag op de mat.![]()
Kan ik me nog eerst een week vermaken met Suikoden 5.![]()
Dimplus.nl. 55 euro.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:37 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Euh, waar?Ik heb net ff snel gekeken maar kan em nergens bestellen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |