quote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef Laniboekje het volgende:
Verhip, het is dus nog echt waar ook!
Het gaat goed. Ik maak aanstalten om lekkere spaghetti of macaroni te maken. Wat heeft jouw voorkeur; spaghetti of macaroni?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:51 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw Laniboekje?
Ik vind beide wel erg lekker, maar doe maar macaroniquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het gaat goed. Ik maak aanstalten om lekkere spaghetti of macaroni te maken. Wat heeft jouw voorkeur; spaghetti of macaroni?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind je geen held, maar een aardige gozer. Is dat goed genoeg?
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:54 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind beide wel erg lekker, maar doe maar macaroni![]()
Hoe liep het trouwens af bij de tandarts? nog gaatjes?
Och, ik had ook 2 beginnende gaatjes hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.
Sorryquote:Op woensdag 5 april 2006 17:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oke, macaroni it is! De tandarts was controle, volgende maand krijg ik een niet nader te noemen behandeling. Als ik daar verder op in ga dan gaat Roy spookverhalen vertellen en dat ontmoedigt mij.
Laten we het erop houden dat het niet aan gaatjes ligt. Wortelkanaalbehandeling ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Och, ik had ook 2 beginnende gaatjes hoor.Maar volgens mijn tandarts lag het niet aan het poetsen, hij zei dat het op hele lastige plaatsen zat.
Het is je vergeven hoor.quote:
Jazeker! Ik ben altijd door het dolle heen als jij er bentquote:Op woensdag 5 april 2006 18:50 schreef Gamedemon het volgende:
ik was er weer dat vinden jullie vast fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |