Meer wegen naar rome leid e.d.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:44 schreef Quincy5 het volgende:
Gaat het topic dan niet meer open
Dan heeft hij alsnog zijn zin
houd je rotopmerkingen nou maar voor jequote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Meer wegen naar rome leid e.d.
@slarioux: je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor.![]()
Ik weet dat het regelmatig op FOK! gebeurt en wat ik daar van vind kan je wel raden denk ik. Maar al die mensen, nu op één uitzondering na, menen het niet echt. Ze zeggen het, lachen wat, en surfen verder. Dat jij bloedserieus bent en blijft als je zegt dat iemand maar moet doodgaan omdat ie een topic op meerdere fora opent is voor mij inderdaad hoogst verbazingwekkend.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef outcast_within het volgende:
@slarioux: je hoeft niet zo verbaasd te zijn hoor.![]()
Heeft hij nu ook, weekje DIGquote:Op maandag 1 mei 2006 15:59 schreef Magneet het volgende:
figure of speech boeit niet, als je iets sarcastisch oid bedoeld kan dat ondanks gebruik van smilies ( wat jij niet eens deed ) verkeerd opgevat worden, moet je dus niet doen. Er is al jaren een policy op fok! dat dergelijke uitspraken niet toegestaan zijn en dat er een ban op staat.
Check, thxquote:Op maandag 1 mei 2006 16:01 schreef Magneet het volgende:
btw slarious edit de post van Veldmuis ook nog ff want die gaat nu nergens meer over aangezien de link naar de tweakerts weg is
Plus, als WOW sluit dat die niet naar DIG moet terugkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:55 schreef Slarioux het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk een herhaling van de slowchat in DIG, inclusief het einde ervan.
Bedankt Geqxon dat we van jou verder mogen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:10 schreef Geqxon het volgende:
Helemaal vergeten dat WOW sluit. In dat geval: Laat ze maar hun gang gaan
Google het maarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:43 schreef Jordy-B het volgende:
Wat is EBKAC
ik dacht dat topics van een duidelijke sluitpost voorzien moesten worden...
Dat kan de topicstarter vast waarderen...quote:
Kan dan deze ook opgeschoond worden, want sommige reacties zijn niet echt "serieus"quote:Op maandag 1 mei 2006 15:57 schreef Slarioux het volgende:
.. een serieus forum als DIG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |