abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36710570
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:56 schreef Monidique het volgende:
Daar is geen woord onzinnig van.
Eenzijdig, emotioneel en totaal ongefundeerd dan.
pi_36710575
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Nee, maar aan onze zijde gaat het om hevig besproken incidenten waarvoor de verantwoordelijken hun straf niet ontlopen. Dat andere volk grijpt elke kans om maar te laten zien hoe straffeloos en verachtelijk ze zijn.
Dus als er een straf op staat mag het wel?
Je concludeert aan de hand van wat je in de media ziet, hoe weet je zo zeker dat de irakezen geen straf krijgen, hoe weet je zo zeker dat alle amerikanen die misdaden in een oorlog begaan gestraft worden?

Je gelooft zo heilig in Amerika dat je alle misdaden van hen probeert goed te praten, open je ogen eens en wees eerlijk dat in deze oorlog beide partijen vuile ratten zijn.
Of ze nou strijden onder het mom van democratie en vrede of onder het mom van Allah hakbar en vrede, of ze nou jouw bondgenoten zijn of jouw vijand.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36710731
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dus als er een straf op staat mag het wel?
Je concludeert aan de hand van wat je in de media ziet, hoe weet je zo zeker dat de irakezen geen straf krijgen, hoe weet je zo zeker dat alle amerikanen die misdaden in een oorlog begaan gestraft worden?

Je gelooft zo heilig in Amerika dat je alle misdaden van hen probeert goed te praten, open je ogen eens en wees eerlijk dat in deze oorlog beide partijen vuile ratten zijn.
Of ze nou strijden onder het mom van democratie en vrede of onder het mom van Allah hakbar en vrede, of ze nou jouw bondgenoten zijn of jouw vijand.
Ik beweer echt niet dat de VS heilig zijn, maar verassing: Het is oorlog! In ieder geval wordt er aan onze kant iets tegen de ergste misstanden gedaan.

Ik vind, zoals ik al eerder stelde, dit ook niet een ernstig schokkend of foute gebeurtenis. Het is een soldaat die gesneuveld is in de strijd, dat zijn lichaam daarna wordt misbruikt is verre van eervol maar niet geheel onbegijpelijk. Ik vergeet echter zeker niet dat hetzelfde volk hun eigen burgers opblaast en onschuldige westerse burgers onthoofden...
pi_36710805
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:04 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik beweer echt niet dat de VS heilig zijn, maar verassing: Het is oorlog! In ieder geval wordt er aan onze kant iets tegen de ergste misstanden gedaan.

Ik vind, zoals ik al eerder stelde, dit ook niet een ernstig schokkend of foute gebeurtenis. Het is een soldaat die gesneuveld is in de strijd, dat zijn lichaam daarna wordt misbruikt is verre van eervol maar niet geheel onbegijpelijk. Ik vergeet echter zeker niet dat hetzelfde volk hun eigen burgers opblaast en onschuldige westerse burgers onthoofden...
nope, maar naar mijn idee ben je te gefocused op de misstanden van de moslims/irakezen etc.

Je roept maar al te graag: "zie je wel, die Islamitische honden"
Je bovenste stuk is een van de weinige ietwat reeele en genuanceerde stukjes dat ik van jou lees
Fiets
pi_36710863
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nope, maar naar mijn idee ben je te gefocused op de misstanden van de moslims/irakezen etc.

Je roept maar al te graag: "zie je wel, die Islamitische honden"
Je bovenste stuk is een van de weinige ietwat reeele en genuanceerde stukjes dat ik van jou lees
Je hebt wel gelijk wat dat betreft, maar het is niet mijn schuld, de media heeft me gehersenspoeld.

Echter worden mensen als ik weer lekker gecompensseerd door mensen als jij die maar wat graag de VS afkraken.
pi_36710898
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar het is niet mijn schuld, de media heeft me gehersenspoeld.
je nick zegt ut al.
Fiets
pi_36711260
quote:
Op donderdag 6 april 2006 07:30 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ach en anders VERZINNEN ze wel een reden. Laten we eerlijk zijn.
Dat lijkt me een flinke insinuatie, al kan ik je een eind volgen.
Niemand in de wereld is lief.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 6 april 2006 @ 16:27:47 #158
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_36711490
Van zulke beelden krijg ik altijd zin om zelf eens flink wat van die opgefokte kamelenneukers weg te bombarderen.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_36711836
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
Van zulke beelden krijg ik altijd zin om zelf eens flink wat van die opgefokte kamelenneukers weg te bombarderen.
misschien of waarschijnlijk had jij in hun situatie hetzelfde gedaan.
Yeah baby Yeah!
pi_36712126
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
En zij na het zien van de beelden dat amerikanen moslims in de brand steken hetzelfde.
Fiets
pi_36712146
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:44 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

En zij na het zien van de beelden dat amerikanen moslims in de brand steken hetzelfde.
Ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.
Yeah baby Yeah!
pi_36712180
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:04 schreef Evil_Jur het volgende:

[..] Ik vergeet echter zeker niet dat hetzelfde volk hun eigen burgers opblaast en onschuldige westerse burgers onthoofden...
Kijk, en daar hoor je die Amerika-bashers nooit over. Ze grijpen zowat ieder anti-Amerika verhaal aan om hun gal te spuwen maar vergeten met twee gelijke maten te meten.

Als ze dan reageren beginnen ze te blaaten over bv. dat we niet moeten vergeten hoe slecht Amerika ook wel niet is enz. Geloof me: Over het algemeen gaan westerse legers met meer respect voor leven en dood de strijd aan dan deze islam-extremisten. Die lachen zich een ongelijk over de naiviteit in de westerse wereld. Die figuren denken gewoon: oorlog is oorlog, en oorlog is niet leuk of romantisch. En ook nog nooit geweest ook.
Old Tyme Hardcore!
pi_36712261
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Slapshot het volgende:

[..]

Kijk, en daar hoor je die Amerika-bashers nooit over. Ze grijpen zowat ieder anti-Amerika verhaal aan om hun gal te spuwen maar vergeten met twee gelijke maten te meten.

Als ze dan reageren beginnen ze te blaaten over bv. dat we niet moeten vergeten hoe slecht Amerika ook wel niet is enz. Geloof me: Over het algemeen gaan westerse legers met meer respect voor leven en dood de strijd aan dan deze islam-extremisten. Die lachen zich een ongelijk over de naiviteit in de westerse wereld. Die figuren denken gewoon: oorlog is oorlog, en oorlog is niet leuk of romantisch. En ook nog nooit geweest ook.
je moet ook niet vergeten dat de getrainde Amerikanen veelal strijden tegen ongeletterden he, die leven vrij impulsief en in die regio is het vrij normaal je emoties na te leven en eerst te doen alvorens te denken.
Yeah baby Yeah!
pi_36712345
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.
bij deze dan:
quote:
Op donderdag 6 april 2006 09:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
niets nieuws eigenlijk: Amerikaanse soldaten verbrandden lijken Taliban
Uit dit topic
Fiets
pi_36712457
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

bij deze dan:
[..]

Uit dit topic
Een lijk verbranden uit hygienisch oogpunt (nu ga ik uit van de officiele lezing) is imo toch wat anders dan een lijk aansteken en daarmee ronddwalen voor propaganda-doeleinden en om angst te zaaien.
Al zullen de talibani dat waarschijnlijk anders zien evenals hun 'broeders'.
Yeah baby Yeah!
  Moderator donderdag 6 april 2006 @ 16:59:06 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36712694
misschien de officiele lezing van deze figuren is afwachten

voor hetzelfde geld wilde ze het stoffelijk overschot juist behoeden van totale verbranding met het toestel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_36712781
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Een lijk verbranden uit hygienisch oogpunt (nu ga ik uit van de officiele lezing) is imo toch wat anders dan een lijk aansteken en daarmee ronddwalen voor propaganda-doeleinden en om angst te zaaien.
Al zullen de talibani dat waarschijnlijk anders zien evenals hun 'broeders'.
prcs, het gaat erom hoe wij het zien en hoe zij het zien.

Ons wordt de hierboven genoemde verbranding aangekaart alszijnde een hygiene questie (alhoewel als je goed kon lezen erbij staat dat de betreffende journalist zijn vraagtekens daarbij zet), zij zien het slepen van dat lijk door de straten als een overwinning wij als imhumaan
Fiets
pi_36712902
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

prcs, het gaat erom hoe wij het zien en hoe zij het zien.

Ons wordt de hierboven genoemde verbranding aangekaart alszijnde een hygiene questie (alhoewel als je goed kon lezen erbij staat dat de betreffende journalist zijn vraagtekens daarbij zet), zij zien het slepen van dat lijk door de straten als een overwinning wij als imhumaan
Ook journalisten zijn net zo als jij en ik subjectief en hygiene is een merkwaardig begip in bijv Afghanistan, eer en respect gelden als hogere waarden daar.
al met al blijven het netelige kwesties.
Yeah baby Yeah!
pi_36713011
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ook journalisten zijn net zo als jij en ik subjectief en hygiene is een merkwaardig begip in bijv Afghanistan, eer en respect gelden als hogere waarden daar.
al met al blijven het netelige kwesties.
Hygiene is iets waar wij erg veel waarde aan hechten en erg belangrijk binnen onze cultuur. Binnen anderen culturen zijn andere dingen belangrijk, wij kunnen daar niet over oordelen. Misschien is onze hygiene wel doorgeslagen, kun jij het zeggen?
Fiets
pi_36713043
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Hygiene is iets waar wij erg veel waarde aan hechten en erg belangrijk binnen onze cultuur. Binnen anderen culturen zijn andere dingen belangrijk, wij kunnen daar niet over oordelen. Misschien is onze hygiene wel doorgeslagen, kun jij het zeggen?
Onze hygiene is absoluut doorgeslagen mijns inziens, maar dat gaat niet over het verbranden van lijken.
Yeah baby Yeah!
pi_36722496
Goh , ik hoor al die terroristen nog zeiken over de verbranding van die lijken in Afganistan .....
Ach ja hypocriet as usual ......

edit: aangepast op min of meer maar dat is niet boeiend verzoek van Slayage
Hiermee bedoel ik dus niet dat moslims terroristen zijn ......

[ Bericht 39% gewijzigd door dontcare op 06-04-2006 22:12:48 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_36722727
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef dontcare het volgende:
Goh , ik hoor al die moslims nog zeiken over de verbranding van die lijken in Afganistan .....
Ach ja hypocriet as usual ......
Goh dit is ook een moslim niet-moslim topic heh
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36722810
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

Goh dit is ook een moslim niet-moslim topic heh
Even snel door gekeken en je hebt gelijk , het lijkt meer op een US bash topic , sorry

Edit:
wat ik dus zeg is dat deze 'groep in irak' waarschijnlijk schuimbekkend voor de tv zat toen die beelden uit Afganistan getoond werden omdat er lijken 'ontheiligd of hoe je dat ook noemt" werden en nu precies het zelfde doen.

Maar ik zal mijn eerdere post even aan passen , terrorist ipv moslim goed ?
en nogmaals : Hiermee bedoel ik dus niet dat moslims terroristen zijn ......

[ Bericht 16% gewijzigd door dontcare op 06-04-2006 22:14:09 ]
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_36723076
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:08 schreef dontcare het volgende:

[..]

Even snel door gekeken en je hebt gelijk , het lijkt meer op een US bash topic , sorry

Edit:
wat ik dus zeg is dat deze 'groep in irak' waarschijnlijk schuimbekkend voor de tv zat toen die beelden uit Afganistan getoond werden omdat er lijken 'ontheiligd of hoe je dat ook noemt" werden en nu precies het zelfde doen.

Maar ik zal mijn eerdere post even aan passen , terrorist ipv moslim goed ?
en nogmaals : Hiermee bedoel ik dus niet dat moslims terroristen zijn ......
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_36730903
- knip -

[ Bericht 93% gewijzigd door sp3c op 07-04-2006 14:47:13 ]
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:58:41 #176
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36731164
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:21 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat lijkt me een flinke insinuatie, al kan ik je een eind volgen.
Niemand in de wereld is lief.
Insinuatie, onderbouwd door 50 jaar Amerikaans buitenlands beleid. Zie zuid amerika, de golfoorlogen...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:34:38 #177
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_36731997
Toch goed dat onze grote moslimvrienden eens een helicopter uit de lucht schieten en militairen aanvallen...

meestal nemen moslimsterroristen natuurlijk want anders krijg je een ban als doelwit onschuldige burgers, kinderen, ziekenhuizen... of ze leggen gewoon mensen om die een kritische kanttekening durven te maken bij bepaalde uitingen van het geloof.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_36734653
de VS is er ook niet vies van om burgers aan te vallen en ze onder de noemer colleteral damage neer te plaatsen of insurgent of dergelijke als het ze maar uitkomt.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:39:51 #179
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36736912
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 10:34 schreef Cairon het volgende:
Toch goed dat onze grote moslimvrienden eens een helicopter uit de lucht schieten en militairen aanvallen...

meestal nemen moslimsterroristen natuurlijk want anders krijg je een ban als doelwit onschuldige burgers, kinderen, ziekenhuizen... of ze leggen gewoon mensen om die een kritische kanttekening durven te maken bij bepaalde uitingen van het geloof.

Kortzichtige mensen als jij zijn natuurlijk een deel van het probleem. Die kunnen we dan ook missen als kiespijn. Jammer dat de andere burgers daar dan ook onder lijden.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:03:12 #180
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36737665
zet dan ook geen linkje naar die domme film neer!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36738023
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 07-04-2006 14:44:58 ]
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:32:57 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36738570
mijn god wat zijn we weer kinderachtig, ik zit nu nog vrolijk notes te plaatsen maar ik blijf niet bezig

reageer ontopic in niet op de man of reeageer niet
pi_36738671
Maar goed, hoe dan ook: beestachtig, zo ga je niet om met de stoffelijke overschotten van je medemensen. Wel weer mooie propaganda voor ze.
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:43:25 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36738878
propaganda voor wie vraag je je dan af?

De Amerikanen die vermelden dat hun vijand zich lager gedraagd als varkens of voor de vijand die zeggen dat je volgens de profeet de vijand lager als varkens zou moeten behandelen ... het feit dat de Amerikanen hier zo van onder de indruk zijn doet mij meer in de richting van dat laatste denken.
voor het Amerikaanse volk is het preeching to the choir maar voor de Taliban supoorters is dit een grootse overwinning, de Amerikanen zouden het gewoon voor lief moeten aannemen en het verder negeren, je doet er toch nix meer aan ... ja je kunt de daders pakken en publiekelijk in ketens afvoeren maar voorlopig zijn het gedane zaken
pi_36738933
Propaganda voor die islamitische opstandelingen, uiteraard. Ze hebben dat soort beelden nodig, om aan te tonen dat ze winnen en dat de Amerikanen niet onoverwinnelijk zijn.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:47:43 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36739042
juist met dit soort filmpjes verspreiden creeer je oorlogen, er worden dagelijks mensen gemarteld en gedood overal ter wereld daar hoor je niks over maar 1 zon filmpje van een soldaat die door zijn vijand over de grond word gesleept word zeker een rel.

hij was daar om te doden en word gedood, big deal
zoiets heet oorlog, dat begrijpen de meesten dus nog niet
die denken dat oorlog als een film is, de goeien rennen naar binnen schiet de slechten dood en gaat weer naar huis... right.
de realiteit is, dat er geen goeien en slechten zijn en dat allen dood geschoten worden
op de aanstichters (lees: leiders) van beiden zijden na.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:50:57 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739157
och dat is een kwestie van perceptie ... voor mij zijn de coalitietroepen de goede (albeit met wat rotte eieren in hun midden) en de terroristen de slechten (zonder goede eieren).

de militanten kun je de lelijken noemen
pi_36739176
Ik denk dat de meesten wel begrijpen dat oorlog geen film is...
pi_36739222
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef sp3c het volgende:

De Amerikanen die vermelden dat hun vijand zich lager gedraagd als varkens of voor de vijand die zeggen dat je volgens de profeet de vijand lager als varkens zou moeten behandelen ... het feit dat de Amerikanen hier zo van onder de indruk zijn doet mij meer in de richting van dat laatste denken.
voor het Amerikaanse volk is het preeching to the choir maar voor de Taliban supoorters is dit een grootse overwinning, de Amerikanen zouden het gewoon voor lief moeten aannemen en het verder negeren, je doet er toch nix meer aan ... ja je kunt de daders pakken en publiekelijk in ketens afvoeren maar voorlopig zijn het gedane zaken
daders? ze zouden eens bij zichzelf moeten beginnen voordat ze hun bek open trekken over anderen.

en ik vind het hun verdiende loon. stelletje terroristen dat het zijn beetje kinderen en onschuldigen kapot schieten vanuit je heli .. lekker goed voor ze.
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:54:14 #190
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739283
ja ja blablablabla nu weten we het wel he
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:54:48 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_36739303
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef sp3c het volgende:
Het is voor meerdere doelgroepen.

Voor het Amerikaanse volk, die door dit soort beelden iets krijgen van: ''wat doen we daar nog? Saddam is opgepakt, het kost alleen maar Amerikaanse levens en een hoop geld. en de situatie verbeterd niet''

Voor de strijders zelf, elke overwinning is goed voor moraal, met de muziek eronder klinkt het strijdvaardig en oogt het als een helden daad.

En voor toekomstige strijders, je laat zien dat de opstand werkt, en geeft het beeld weer dat de VS machteloos is.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 14:58:53 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739440
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:45 schreef Monidique het volgende:
Propaganda voor die islamitische opstandelingen, uiteraard. Ze hebben dat soort beelden nodig, om aan te tonen dat ze winnen en dat de Amerikanen niet onoverwinnelijk zijn.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het is voor meerdere doelgroepen.

Voor het Amerikaanse volk, die door dit soort beelden iets krijgen van: ''wat doen we daar nog? Saddam is opgepakt, het kost alleen maar Amerikaanse levens en een hoop geld. en de situatie verbeterd niet''

Voor de strijders zelf, elke overwinning is goed voor moraal, met de muziek eronder klinkt het strijdvaardig en oogt het als een helden daad.

En voor toekomstige strijders, je laat zien dat de opstand werkt, en geeft het beeld weer dat de VS machteloos is.

ja zoiets dacht ik al ja
pi_36739676
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:50 schreef sp3c het volgende:
och dat is een kwestie van perceptie ... voor mij zijn de coalitietroepen de goede (albeit met wat rotte eieren in hun midden) en de terroristen de slechten (zonder goede eieren).

de militanten kun je de lelijken noemen
je moet al een rotte ei zijn wil je het leger ingaan .. beetje voor je werk mensen kapot schieten..

zoals ik het zie.. de een vecht voor zijn vrijheid de ander voor olie en uiteindelijk vechten ze allemaal om die olie. politiek over de rug van onschuldigen en hier wordt er niks van gezegd
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:10:08 #194
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36739760
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

je moet al een rotte ei zijn wil je het leger ingaan .. beetje voor je werk mensen kapot schieten..
Als je dat leuk vindt... er komt natuurlijk nog wel iets meer bij kijken dan dat.

Het lijkt me geweldig werk eerlijk gezegd (dan wel korps mariniers ofzo, geen landmacht onzin). Al zul je op de koop toe moeten nemen dat je een politiek pionnetje bent. Geen probleem, je werk doe je uiteindelijk toch voor jezelf? Om naar eer en geweten zo goed mogelijk je werk te doen?
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 15:11:36 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739806
ja daarom blijft de prijs van benzine almaar stijgen sinds de start van de oorlog
als het om de olie ging hadden ze Saddam wel een dealtje aangeboden ipv kruisraketten ... geef ons al je olie en dan mag jij Kuweit hebben

hebben ze met Nederlands Nieuw Guinnea immers ook gedaan
pi_36739827
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als je dat leuk vindt... er komt natuurlijk nog wel iets meer bij kijken dan dat.

Het lijkt me geweldig werk eerlijk gezegd (dan wel korps mariniers ofzo, geen landmacht onzin). Al zul je op de koop toe moeten nemen dat je een politiek pionnetje bent. Geen probleem, je werk doe je uiteindelijk toch voor jezelf? Om naar eer en geweten zo goed mogelijk je werk te doen?
Naar eer en geweten in het leger in opdracht van een of andere politicus mensen dood te schieten ook al ben je het niet eens met zijn gedachten.
Fiets
pi_36739847
quote:

[..]

je kiest er dus voor om in opdracht van iemand anderen kapot te schieten waarna je je kan verweren van.. ik moest het doen want ik voer het bevel niet!
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 15:13:21 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739857
quote:

[..]
(... geen landmacht onzin)
[..]
!!!!

NOU HEB IK GENOEG GEWAARSCHUWD HE STELLETJE ONBENULLEN!!!!!!

*ahem*
pi_36739943
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef sp3c het volgende:
ja daarom blijft de prijs van benzine almaar stijgen sinds de start van de oorlog
als het om de olie ging hadden ze Saddam wel een dealtje aangeboden ipv kruisraketten ... geef ons al je olie en dan mag jij Kuweit hebben

hebben ze met Nederlands Nieuw Guinnea immers ook gedaan
probleem met sadam was dat ie niet met de amerikanen mee wilde werken en de olie niet gegarandeerd naar de VS zou gaan... beetje je feiten goed kennen

sadam zou zoveel olie onder zijn bewind krijgen dat hij een machtsfactor zou worden die meer dan een speldenprik kon uitdelen als de vs hem niet zou zinnen
  Moderator vrijdag 7 april 2006 @ 15:16:20 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_36739964
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Naar eer en geweten in het leger in opdracht van een of andere politicus mensen dood te schieten ook al ben je het niet eens met zijn gedachten.
de opdracht is nu eenmaal niet 'schiet hem dood' de opdracht is 'verover dit gebied' of 'stabiliseer dat gebied' of 'drink je koffie leeg, we moeten aan de slag lui varken' daar vallen wel is doden bij ja ... maar dat geld voor politiewerk ook en die gaan ook echt niet aan het werk met de gedachte om weer is lekker iemand af te knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')