Auw.quote:
*Stil.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even de piemeltjes stimuleren, na dat laatste plaatje.
[afbeelding].
En degene die d'r lelijk vindt is poot! Zo!
Ik zou 'r inderdaad m'n bed niet uittrappen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Audrey.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
*uitprint en inlijst. Joechei!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
*Stil.
*Mooi.
Dit is overigens mijn 11111e post.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Neukende lieveheersbeestjes. Gok ik, dan hè.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mooi hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Wat dacht je van Casper/Calvin? Dan maken we er een mooie duo-act van.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
Ik sta nog steeds open voor suggesties.
*lieveheersbeestjes
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
*lieveheersbeestjes
Een rijke fantasie.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in..
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*lieveheersbeestjes
Zo achterdochtig!.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
quote:
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.
Ik heb nog twee wannabe cerror-icons liggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voor
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Okay.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Stofje het volgende:
Chowi. Ik ben depressief. Hou me vast.
Hey, je hebt een harde piemel!quote:
Het tegendeel is nog immer niet bewezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.
Maar het is serieus tof om zelf in paint wat te klotenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.
Maar nee, ik kan geen bliepjes dingesen.
En Mt. rijke fantasie idd. Maar nu je het zegt zie ik het ook wel
.
Hoe moet ze dat gaan bewijzen dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tegendeel is nog immer niet bewezen.
Neuh, dat is m'n gun. Waarmee ik in de jaren '80 negerkindjes afschoot omdat ze het straatbeeld verpestten in Harderwijk.quote:
Ja. Ik ben chaotisch.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je deze vraag nou echt gesteld?
Cóól! De ouders waren je vast erg dankbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, dat is m'n gun. Waarmee ik in de jaren '80 negerkindjes afschoot omdat ze het straatbeeld verpestten in Harderwijk.
Oh, doe als ik. Goed googlen en dan posten. Kláár.quote:
Daar prikken we zo doorheen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, doe als ik. Goed googlen en dan posten. Kláár.
Nou, bij mij vooralsnog niet hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar prikken we zo doorheen natuurlijk.
Zeg!quote:
De honkemöller heeft die actie van 3e BH gratisquote:
Cool. Daar ga ik ook nog maar eens heen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De honkemöller heeft die actie van 3e BH gratis [afbeelding].
Hopen dat het nog geldig is volgende week, salaris.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Ehm.
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zienquote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool. Daar ga ik ook nog maar eens heen..
Och, als ze ook maar uit kunnen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zien.
Het is een verslaving.
Ondergoed kopen op zich, of gewoon dingen kopen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zien.
Het is een verslaving.
Audrey Tatouquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
quote:
In het algemeen wel, hoewel mijn chronische geldtekort me in toom houdtquote:Op woensdag 5 april 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ondergoed kopen op zich, of gewoon dingen kopen?.
Er moeten nog mensen in de OP gezet worden! Pheno met z'n pinguïn en c_c als ze een nieuw icon heeft!quote:
En ik mag het zeker weer allemaal gaan regelen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er moeten nog mensen in de OP gezet worden! Pheno met z'n pinguïn en c_c als ze een nieuw icon heeft!
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De mannen hier hebben wel smaak. zijn wanhopig.
Neh, dat heb ik niet zo erg. Ik heb meer een zwak voor tassen en schoenen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In het algemeen wel, hoewel mijn chronische geldtekort me in toom houdt. Maar ik heb een extra zwak voor ondergoed.
In één keer goed geraden!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik mag het zeker weer allemaal gaan regelen?
Ik wil het ook wel doen heur.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Litso het volgende:
[..]
En ik mag het zeker weer allemaal gaan regelen?
Je weet.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De mannen hier hebben wel smaak.
Dat heb ik dan weer helemáál niet. Loop op afgetrapte sneakers en moet al een halfjaar een handige schoudertas hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neh, dat heb ik niet zo erg. Ik heb meer een zwak voor tassen en schoenen.
Ik laat vanavond horen voor wele avater ik ga.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er moeten nog mensen in de OP gezet worden! Pheno met z'n pinguïn en c_c als ze een nieuw icon heeft!
Alles beter dan van die ranzige bontlaarzen, puntschoenen, etc.quote:
Als ik in de stad loop en ik kom langs een tassen en/of schoenenwinkel (het liefst een combinatie daarvanquote:Op woensdag 5 april 2006 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer helemáál niet. Loop op afgetrapte sneakers en moet al een halfjaar een handige schoudertas hebben.
Ik heb geen van allen gehad, trouwen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Alles beter dan van die ranzige bontlaarzen, puntschoenen, etc.
Haast je niet, ik ga er toch pas na het weekend mee bezigquote:Op woensdag 5 april 2006 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik laat vanavond horen voor wele avater ik ga.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geen van allen gehad, trouwen?
Ik bood me aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Haast je niet, ik ga er toch pas na het weekend mee bezig
Ik word altijd zo depressief van schoenen shoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik in de stad loop en ik kom langs een tassen en/of schoenenwinkel (het liefst een combinatie daarvan), kan ik het niet laten om even naar binnen te gaan.
Ik las er overheenquote:
Dat heb ik met DVD'squote:Op woensdag 5 april 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik in de stad loop en ik kom langs een tassen en/of schoenenwinkel (het liefst een combinatie daarvan), kan ik het niet laten om even naar binnen te gaan.
Ik vind dit soort dingen altijd wel tof staan:quote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word altijd zo depressief van schoenen shoppen.
Ik kan nooit iets gewoons vinden. Geen punten, geen dooie konijnen, ik wil gewoon gewone schoenen.
quote:
Wie van jullie ook bezig gaat, die van Bizz heeft ook een update nodig trouwens.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik las er overheen
Ga je gang hoor
Als je nog plek voor de plaatjes nodig hebt heb ik nog wel ftp gegevens voor het mapje waar alle andere instaan
Zijn dat nou pinguins?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen altijd wel tof staan:
(bij vrouwen dan, hm)
[afbeelding]
Je zou het háást zeggen hequote:
Ouch.quote:
Dat staat lang niet bij alle vrouwenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:29 schreef JDude het volgende:
Ik vind dit soort dingen altijd wel tof staan:
(bij vrouwen dan, hm)
[afbeelding]
Hoiquote:
Nah, ik heb niet de kleinste voeten ter wereld en naar mijn gevoel worden het dan met punten echt schuitenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat staat lang niet bij alle vrouwen![]()
Ow en puntlaarzen zijn tof!
Nouja, bij mijn types welquote:Op woensdag 5 april 2006 16:34 schreef Misstique het volgende:
Dat staat lang niet bij alle vrouwen![]()
Ow en puntlaarzen zijn tof!
quote:
Foto's!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
Ik heb toevallig heule toffe puntlaarzen met slanke hakken en zulcks!!
Jullie hebben gewoon geen smaak![]()
Als ik een vrouw zou zijn zo ik nu schoenmaat 47 hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
Juistquote:Op woensdag 5 april 2006 16:43 schreef rompompom het volgende:
Zolang de broek gewoon OVER de laarzen heengaat, kunnen puntlaarzen best.
Of gewoon een ánderequote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
Ik zit nu op mn werk, kan dus niet.quote:
En het moet wel een beetje een bescheiden punt zijn. Niet dat de zool opeens twee keer zo lang is door die punt ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist
Broek ín laarzen is geen gezicht.
Neuh, sommige vrouwen kunnen het hebben, de meeste en zeker ik gewoon nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef Misstique het volgende:
gelukkig, je bent dus niet zo'n piratentypequote:Op woensdag 5 april 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist
Broek ín laarzen is geen gezicht.
Waarom zegt jouw vis wél Misstique en géén Chowi?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het moet wel een beetje een bescheiden punt zijn. Niet dat de zool opeens twee keer zo lang is door die punt ofzo.
Omdat Mt. officieel mijn blub isquote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zegt jouw vis wél Misstique en géén Chowi?.
Chowi is jaloehoersquote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tsssk. De mentaliteit.quote:
IRL ben ik overigens minder arrogant, hoor.quote:
hij zegt toch ook geen mcDavid.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
JA MAAR JIJ HEBT OOK GEEN TIETEN.quote:
Dat hopen we met z'n allen jaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
IRL ben ik overigens minder arrogant, hoor.
Kom. Ik plak ze wel even op.quote:
Nuff said.quote:
Gezien in beide fotoboeken geen tiet te zien is moet het een andere reden hebbenquote:
JDude vindt het ook, kijk maar.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat hopen we met z'n allen ja [afbeelding]
quote:[16:54:47] Jan ¦ @ 076 : Ja.
quote:
quote:
A, B én C komen op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef cerror het volgende:
Zeg Hans, teken die vis eens opnieuw.
A: Hij is lelijck.
B: Het lijkt zo'n christenvis.
C: Beter animeren dude.
Het is een okaye vis.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef cerror het volgende:
Zeg Hans, teken die vis eens opnieuw.
A: Hij is lelijck.
B: Het lijkt zo'n christenvis.
C: Beter animeren dude.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
er zijn maar 2 soorten mooie goeie vissen:kibbeling
vissticks
Én kjoet!quote:
je vergeet zwaardvisquote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef mcDavid het volgende:
er zijn maar 2 soorten mooie goeie vissen:kibbeling
vissticks
die draagt puntlaarzenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Ik ben verslaafd aan een Shakira-nummer. Het moet niet veel gekker worden.
Zijn er pillen voor?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Ik ben verslaafd aan een Shakira-nummer. Het moet niet veel gekker worden.
Bon apetit.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Je vais manger mon repas.
Eetze jahquote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
Je vais manger mon repas.
Serieuze shit zeg... dan kan je beter een lijntje coke snuiven af en toequote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ram liever een stuk metaal door m'n neus.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Serieuze shit zeg... dan kan je beter een lijntje coke snuiven af en toe
Keuzesquote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ram liever een stuk metaal door m'n neus.
"I'd rather scour my boobies of with a rusty SOS pad"quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey, dat is nieuw voor me.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Be aware... vrijdag kom ik alle broodjes mexicano opvreten @ schoolquote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Litso het volgende:
[..]
"I'd rather scour my boobies of with a rusty SOS pad"
quote:
Die van rpp is leuker.quote:
Je zei sos, ze wilde toch niet snuiven!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Litso het volgende:
[..]
"I'd rather scour my boobies of with a rusty SOS pad"
Maar deze is lekkerder.quote:
Wil je een single frame of een stuk animatie?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand hoe je makkelijk een fragment uit een film kan knippen?
http://www.techsmith.com/snagit.aspquote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand hoe je makkelijk een fragment uit een film kan knippen?
Een stukje film uit een film zeg maarquote:Op woensdag 5 april 2006 17:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wil je een single frame of een stuk animatie?
Vrijdag ben ik er maar heel even. Ik eet wel een cheeseburger ofzo.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Be aware... vrijdag kom ik alle broodjes mexicano opvreten @ school![]()
De camtasia studio zou dan logischer zijn, aangezien je een stukje kan uitknippen ipv opnemen van het beeld.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[url=http://www.techsmith.com/snagit.asp[/url]]http://www.techsmith.com/snagit.asp[/url][/url]
Jah... dan is het dus niet leukquote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik er maar heel even. Ik eet wel een cheeseburger ofzo.
Dan daag ik je uit tot een duel om de mexicano's.quote:
Nou... dat hoeft ook weer niet... straks is het weer huilen enzo...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan daag ik je uit tot een duel om de mexicano's.
*slaat met een handschoen in jacksons gezicht*
Zo beter?
oh, nu je t zegt wel misschienquote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De camtasia studio zou dan logischer zijn, aangezien je een stukje kan uitknippen ipv opnemen van het beeld.
Windows movie maker werkt ook gewoon.
Ze hebben er ook lollies hoor, om je te troosten als je verloren hebt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... dat hoeft ook weer niet... straks is het weer huilen enzo...
Ooh... je gaat er vanuit dat je wint ?!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze hebben er ook lollies hoor, om je te troosten als je verloren hebt.
en als je wint krijg je een pijpbeurt?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze hebben er ook lollies hoor, om je te troosten als je verloren hebt.
Wat denk je dat hij met lollie bedoelde?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je wint krijg je een pijpbeurt?
uhh.... waar heb jij het over?! Hoe is je seksleven knaap... niet best denkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als je wint krijg je een pijpbeurt?
Jij ook dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... je gaat er vanuit dat je wint ?!
Zie vorige post ?!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat denk je dat hij met lollie bedoelde?
Nee hoorquote:
ik zag alleen een verband tussen hoofdprijs en troostprijsquote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
uhh.... waar heb jij het over?! Hoe is je seksleven knaap... niet best denk![]()
?
Teh horror zeg
Prima...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Als jij er neit vanuit gaat dat je wint doe ik het dus wel.
Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima...
Toch wenst ik je een hoop succes....![]()
Ook datquote:
Nou dat verband is apart....quote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zag alleen een verband tussen hoofdprijs en troostprijs
Jahoi! Ik ben wedergekeerd van den kapper.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
Hai.
Goed bezigquote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Uit: [MEEDOEN]Funmetal songteksten
De kabouter met de lange leuter
[..]
[afbeelding]
© c_c
Relatief gezien is hij groot!quote:Op woensdag 5 april 2006 18:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
da's geen lange leuter, dat zijn gewoon korte beentjes!
Cool! Hebben?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:30 schreef Litso het volgende:
Terug met boodschappen. Waaronder frituur.
Tot zo.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zet ik de frituur vast aan.
Welck?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef rompompom het volgende:
Da's een flink icon, c_c!
Whehe. Toen paint eenmaal geopend was kreeg ik een ander ideequote:Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef rompompom het volgende:
Da's een flink icon, c_c!
Dat zei m'n moeder gister ook!quote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
Frappant!quote:
Moeders zijn lief als ze je een laptop voor je verjaardag gevenquote:
dat zou dus inhouden dat mijn moeder niet lief isquote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Moeders zijn lief als ze je een laptop voor je verjaardag geven
You got it, mister!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat zou dus inhouden dat mijn moeder niet lief is
Ruilen van moeder?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het is niet de énige voorwaarde voor lieve moeders. Maar het is wel een van de dingen die een moeder lief maakt.quote:
Daar heb ik een vriend voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Net als op zondagochtend brak wakker worden van de avond ervoor en dan een volledig gedekte ontbijttafel vinden inclusief zelfgebakken muffins, vers sinaasappelsap etc...
Dat soort dingen maken mijn moeder ook lief
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef Litso het volgende:
[..]
hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuhquote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het is niet de énige voorwaarde voor lieve moeders. Maar het is wel een van de dingen die een moeder lief maakt.
Net als op zondagochtend brak wakker worden van de avond ervoor en dan een volledig gedekte ontbijttafel vinden inclusief zelfgebakken muffins, vers sinaasappelsap etc...
Gróót gelijkquote:Op woensdag 5 april 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Mooi niet. Ik hou haar zelf!
Terence?quote:
Dago is een schatje.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terence?
Dagonet?
Dddagonet?
Dddagoneten?
Die ene botte lul?
Oh ja!quote:
The one and only.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Terence?
Dagonet?
Dddagonet?
Dddagoneten?
Die ene botte lul?
Wat heb ik een kutmoederquote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het is niet de énige voorwaarde voor lieve moeders. Maar het is wel een van de dingen die een moeder lief maakt.
Hebberdquote:Op woensdag 5 april 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh
Verkeerde PI!!!quote:
Neen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ook goed, leen jíj die wel uit?.
Egoist!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
Mooi niet. Ik hou haar zelf!
en tóch bevalt het op mezelf wonen me beter!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik woon ook op mezelf.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en tóch bevalt het op mezelf wonen me beter!
Dan is t goed.quote:
Nee, moeders worden lief als je op jezelf gaat wonen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
conclusie: moeders zijn lief, maar je moet dr niet te veel van hebben!
Zomaar opeens veranderen ze.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, moeders worden lief als je op jezelf gaat wonen..
Je bent weekquote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Ik ben lief, ik maak ontbijt, ik kook, begin spontaan aan de afwas, doe de wc-bril weer omlaag na het plassen, maak het bed op.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Ik ben lief, ik maak ontbijt, ik kook spontaan de afwas, doe de wc-bril weer omlaag na het plassen, maak het bed op.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
Hallo. Ik ben lief, ik maak ontbijt, ik kook, begin spontaan aan de afwas, doe de wc-bril weer omlaag na het plassen, maak het bed op.
zo kun je hem ook opvatten idd.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, moeders worden lief als je op jezelf gaat wonen..
Ik ken een gozert die een hub heeft. Die jongen bleef serieus hele nachten wakker om het in de gaten te houden. Als hij al sliep, deed hij dat in zijn bureaustoel. Kon verder ook over niéts anders praten...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Litso het volgende:
Welkomstbericht op een DC++ hub:
If you are a member of or represent Metallica (expecially Lars Ulrich) then
fuck off and die!!! YOU MUST LEAVE NOW!! YOU ARE BANNED FROM HERE AND MUST
LEAVE NOW because your only intention is to disrupt my peaceful Hub. Goodbye!
Dago? ik dacht dat je een man was!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef Dagonet het volgende:
Omg. En dan zeggen ze dat ik geen leven hebquote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken een gozert die een hub heeft. Die jongen bleef serieus hele nachten wakker om het in de gaten te houden. Als hij al sliep, deed hij dat in zijn bureaustoel. Kon verder ook over niéts anders praten...
...Ook niet op een heuse date.
Ow?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
NouMaar heeft wel een rare afwijking..
Hij slijt nogal wat uren achter een pc enzo! Heeft veel macht enzo! Eng man!quote:
Ik durfde het niet te vragen...quote:
Macht is tofquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij slijt nogal wat uren achter een pc enzo! Heeft veel macht enzo! Eng man!
Macht erotiseertquote:Op woensdag 5 april 2006 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij slijt nogal wat uren achter een pc enzo! Heeft veel macht enzo! Eng man!
Hoe zoek je ze uit!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken een gozert die een hub heeft. Die jongen bleef serieus hele nachten wakker om het in de gaten te houden. Als hij al sliep, deed hij dat in zijn bureaustoel. Kon verder ook over niéts anders praten...
...Ook niet op een heuse date.
Zo zoquote:
Ga je dan over hubs praten en in de ijskou urenlang buiten lopen? Zo ja, dan kan ik hem wel gewoon even bellenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef Litso het volgende:
Zullen we daten c_c?
eigenlijk een soort van digitaal viaduct, maar dan voor mensen zonder scooter dusquote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
Het is een plek waar nerds komen om noobs uit te lachen.
Én bestanden uitwisselen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
Het is een plek waar nerds komen om noobs uit te lachen.
I'm not impressed.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo zoIk ben voorzitter van mij schoolgroepje
hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
ik van een dispuut!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo zoIk ben voorzitter van mij schoolgroepje
hoi
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is een hub?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je dan over hubs praten en in de ijskou urenlang buiten lopen? Zo ja, dan kan ik hem wel gewoon even bellen.
Nee we gaan naar een romantische film (geen comedy maar ook niet te kwijlerig) en vervolgens bij een gezellig restaurantje (geen snackbar maar ook geen 5 sterren restaurant) een lekker hapje eten om het te hebben over de dingen die ons interesseren in het leven.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga je dan over hubs praten en in de ijskou urenlang buiten lopen? Zo ja, dan kan ik hem wel gewoon even bellen.
Hallo.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef rompompom het volgende:
Ik kan een boot van $50.000 per dag stil leggen.
Mits aan het werk.
Tot die tweede alinea was het geloofwaardig.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee we gaan naar een romantische film (geen comedy maar ook niet te kwijlerig) en vervolgens bij een gezellig restaurantje (geen snackbar maar ook geen 5 sterren restaurant) een lekker hapje eten om het te hebben over de dingen die ons interesseren in het leven.
Later op de avond geef ik je als een echte heer een kus op de rug van je hand wanneer ik je thuis afzet en zal ik thuis dromen van de geur van je haren.
Mt. is bezet, ik ben vrijgezel.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef rompompom het volgende:
Ik kan een boot van $50.000 per dag stil leggen.
Mits aan het werk.
Mag ik dan met je krullen spelen?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee we gaan naar een romantische film (geen comedy maar ook niet te kwijlerig) en vervolgens bij een gezellig restaurantje (geen snackbar maar ook geen 5 sterren restaurant) een lekker hapje eten om het te hebben over de dingen die ons interesseren in het leven.
Later op de avond geef ik je als een echte heer een kus op de rug van je hand wanneer ik je thuis afzet en zal ik thuis dromen van de geur van je haren.
Die krullenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik dan met je krullen spelen?
Ligt eraan welk spelletje.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mag ik dan met je krullen spelen?
Ik heb er net vandaag weer een zooi af laten knippen.quote:
Ik vind jou plotseling heul errug leuk.quote:
Daar voel je niks van, hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. is bezet, ik ben vrijgezel.
Ik heb ze er net vandaag afgehaald!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die krullen
Ik ga mijn haren laten groeien![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind jou plotseling heul errug leuk.
Gelulquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Krullen zijn de sleutel tot succes.
Geen idee.quote:
Dan moet ik al een krultang halen, voordat je bij mij 1 krul wil tegen komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
het legt je geen windeieren iddquote:Op woensdag 5 april 2006 20:41 schreef Litso het volgende:
Oh, in dat geval mag het natuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou gewoon, erdoorheen gaan met m'n vingers enzo, hihi.
Als je maar geen snor tekentquote:Op woensdag 5 april 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, in dat geval mag het natuurlijk
Mag ik dan een gedichtje over je gezicht schrijven terwijl je dat doet?
Tuulkquote:Op woensdag 5 april 2006 20:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, in dat geval mag het natuurlijk
Mag ik dan een gedichtje over je gezicht schrijven terwijl je dat doet?
Spanning en sensatie!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Tuulk..
Maar eerst even kijken of dat cammen met JD op iets uit loopt. U hoort nog van me.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk..
Maar eerst even kijken of dat cammen met JD op iets uit loopt. U hoort nog van me.
quote:
quote:
O.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk..
Je gaat jezelf laten zien aan iemand?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuulk..
Ja nou ja, jij gaat wel een gedichtje schrijven natuurlijk. En hebt krullen en een bril. Lastigquote:
Zo zijn er geen, zo werpen ze zich bij bosjes voor je voeten, hm?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, jij gaat wel een gedichtje schrijven natuurlijk. En hebt krullen en een bril. Lastig.
En JD geeft snel op. Dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, jij gaat wel een gedichtje schrijven natuurlijk. En hebt krullen en een bril. Lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |