Auw.quote:
*Stil.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Even de piemeltjes stimuleren, na dat laatste plaatje.
[afbeelding].
En degene die d'r lelijk vindt is poot! Zo!
Ik zou 'r inderdaad m'n bed niet uittrappen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Audrey.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
*uitprint en inlijst. Joechei!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef JDude het volgende:
[..]
*Stil.
*Mooi.
Dit is overigens mijn 11111e post.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Neukende lieveheersbeestjes. Gok ik, dan hè.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat eigenlijk in jouw ava c_c?
Mooi hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding].
Wat dacht je van Casper/Calvin? Dan maken we er een mooie duo-act van.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
Ik sta nog steeds open voor suggesties.
*lieveheersbeestjes
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Mmja. Dat zijn 2 nepkapoentjes*. Ik ben nog steeds zoekende naar een leuk iets.. Drigo
(Audrey's mannelijke tegenhanger, tevens mijn vorige icon) zorgde voor verwarring.
*lieveheersbeestjes
Een rijke fantasie.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag er mini-zwarte-pietjes in..
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*lieveheersbeestjes
Zo achterdochtig!.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
cerror heeft wel meer kloons aan een leuk icon geholpen.
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
quote:
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voorquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij deelde mij al eens mede dat hij daar mee gestopt is.
Ik heb nog twee wannabe cerror-icons liggen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Dan maak je zelf zoiets. En daarnaast is c_c een vrouwpersoon, daar is-ie nét iets gevoeliger voor
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Okay.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef Stofje het volgende:
Chowi. Ik ben depressief. Hou me vast.
Hey, je hebt een harde piemel!quote:
Het tegendeel is nog immer niet bewezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.
Maar het is serieus tof om zelf in paint wat te klotenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou melig zijn, als ik zijn kloon zou zijn. Hij zo de hele tijd roepen dat ik een kloon ben enzo. Hele discussies met z'n kloon voeren.
Maar nee, ik kan geen bliepjes dingesen.
En Mt. rijke fantasie idd. Maar nu je het zegt zie ik het ook wel
.
Hoe moet ze dat gaan bewijzen dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Het tegendeel is nog immer niet bewezen.
Neuh, dat is m'n gun. Waarmee ik in de jaren '80 negerkindjes afschoot omdat ze het straatbeeld verpestten in Harderwijk.quote:
Ja. Ik ben chaotisch.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je deze vraag nou echt gesteld?
Cóól! De ouders waren je vast erg dankbaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, dat is m'n gun. Waarmee ik in de jaren '80 negerkindjes afschoot omdat ze het straatbeeld verpestten in Harderwijk.
Oh, doe als ik. Goed googlen en dan posten. Kláár.quote:
Daar prikken we zo doorheen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, doe als ik. Goed googlen en dan posten. Kláár.
Nou, bij mij vooralsnog niet hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar prikken we zo doorheen natuurlijk.
Zeg!quote:
De honkemöller heeft die actie van 3e BH gratisquote:
Cool. Daar ga ik ook nog maar eens heen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De honkemöller heeft die actie van 3e BH gratis [afbeelding].
Hopen dat het nog geldig is volgende week, salaris.
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Ehm.
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zienquote:Op woensdag 5 april 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool. Daar ga ik ook nog maar eens heen..
Och, als ze ook maar uit kunnen.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zien.
Het is een verslaving.
Ondergoed kopen op zich, of gewoon dingen kopen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben laatst bewust door een andere straat gelopen om het niet te hoeven zien.
Het is een verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |