Op kantoor een heel weekend lang is wel ietwat twijfelachtig.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
om te gaan gamen heb je geen excuus nodig
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.quote:
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de anderquote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.
Daar heb ik weekenden lang zitten spelen met dat spul. Met de nadruk op spelen overigens, lekker spelen en draaien met die knoppen etc. Ik heb echter niet de creativiteit om echt leuke, originele dingen te maken dus ik heb er nooit moeite in gestoken om er meer mee te gaan doen.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef Madski het volgende:
Ik stem tegen!
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de ander
En een slowchat kun je doorgaans niet in de AT vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Zeg, waarom ga jij niet mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoordquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Vertel... onder welke naam en welk genre ?!quote:
Games zijn vet man!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn/onze studio plaatsen..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt genoeg, lees teveel, geld heb, dan wil ik de hele SH, TB, TR serie van Roland nog wel eens aanschaffen... Met name de SH-101, SH-202, TB-303, TR-606, TR-808 en TR-909 dan...
Linkjequote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoord)
Dat je het probeert.... respect enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb een tijd EVE gespeeld. Wat een bagger is dat!
Donderdag, bedoel je?quote:
M'n broer is daar echt verslaafd aan. De nerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Juno 1 en Juno 106 heb ik zelf ooit es gehad. Allemaal verkocht nadat ze al 6 jaar stof stonden te happen thuis.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn/onze studio plaatsen..
Juno, minimoog, Jupiter, JD 800, Evolver, Clavia Nordlead modular, CS1x, CS6x+ AN plug in. en een overdosis rack units..![]()
Ok, zegt me niets... ook mijn genre nietquote:
Ik vroeg je toch niet aan te geven waarom je wél mee kan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Donderdag, bedoel je?
Omdat ik vrijdag weer naar school moet en ik ben toch wel van plan om te blijven slapen, įls ik kom.
Ik vind het een beetje nutteloos tijdverdrijf, eigenlijk. Maar ja, dat is het forum ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Games zijn vet man!
En niet alleen voor nerds.
Speel zelf Guild Wars, schijnt zo'n nerd game te zijn...
zo ken ik er ook eenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n broer is daar echt verslaafd aan. De nerd.
Fok!ken kan op et werk... gamen nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje nutteloos tijdverdrijf, eigenlijk. Maar ja, dat is het forum ook.
Ik produceer psytrance/breakbeat/drumenbass, maar heb gezien mijn studie geen tijd om er veel in te steken. Over een halfjaar gaat dat goedkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Vertel... onder welke naam en welk genre ?!
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik vroeg je toch niet aan te geven waarom je wél mee kan?
Dat is lastig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.
Goeie shit zegquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik produceer psytrance/breakbeat/drumenbass, maar heb gezien mijn studie geen tijd om er veel in te steken. Over een halfjaar gaat dat goedkomen.![]()
Verleid de conducteurquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.
Precies. En ik kan ook geen voorschot aan m'n ouders vragen, want tsja, hoe leg je zoiets uit hč?quote:
Heeft ze normaal ook geen moeite meequote:
Wat als het een conductrice is?quote:
Gezien haar sexe moet dat niet meer dan het volgen van haar tweede natuur zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Verleid de conductrice"?quote:
dan lik je haarquote:
Sinds wanneer doe jij overal zo moeilijk overquote:
Tweede ?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gezien haar sexe moet dat niet meer dan het volgen van haar tweede natuur zijn...
zelfde idee, tactiek iets aanpassenquote:
Ķk niet, maar misschien werkt het averechts.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij overal zo moeilijk over
Jij nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfde idee, tactiek iets aanpassen
ik heb bv geleerd dat vrouwen van subtiel houden![]()
Oh, vertel, hoe zou jij dat aanpakken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hm hm... jah... dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ķk niet, maar misschien werkt het averechts.
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ķk niet, maar misschien werkt het averechts.
Jij bent niet opgelet, suffe wijven houden van suffe aanpak.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
sta je daar voor de rechter.... ja ik heb de conducteur gepijpt...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalen
True.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalen
Onze ervaringen zijn duidelijk verschillendquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was idd de grapquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!.
Jij vraagt voortaan aan elke conductrice of ze bij je wilt komen douchen?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens hen zelf heel subtiel, volgens ons mannen hebben ze gewoon moeite de boodschap goed over te brengen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!.
Dat heeft ze van mijquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij vraagt voortaan aan elke conductrice of ze bij je wilt komen douchen?
"Maar het betrof een vrouw".quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
sta je daar voor de rechter.... ja ik heb de conducteur gepijpt...
etc
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
Lastig verhaal gaat het nu worden Lubjequote:
Ik weet niet wat jij allemaal voor fantasieen hebt met conductrices, maar in mijn ervaring is het verstandelijk en uiterlijk het uitschot van Nederland.quote:
*een vrouw zegt hier dat ze van andere vrouwen heeft geleerd hoe je vrouwen moet versieren*quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Of goed te begrijpen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens hen zelf heel subtiel, volgens ons mannen hebben ze gewoon moeite de boodschap goed over te brengen.
zelfs daar nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...![]()
Die veranderingen hebben zich onder de rivieren nooit doorgezet.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...![]()
Er is een theorie dat de clitoris een niet volgroeide penis is. Derhalve zou je nog steeds over pijpen kunnen spreken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Lastig verhaal gaat het nu worden Lubje
Sorry als ik dingen zeg die je niet boeien.... Het spijt me echtquote:
"Ik heb een conductrice gepijpt."quote:
alweer of nog steedsquote:
nu pasquote:
Precies... Dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk terug in mijn post...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die veranderingen hebben zich onder de rivieren nooit doorgezet.![]()
Niet toerekenings vatbaar.... taakstraf van 4uurquote:
Het verhaal wordt wel smeuiger.quote:
weet je dat ik dat nog nooit op heb?quote:
Wij vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies... Dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk terug in mijn post...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een theorie dat de clitoris een niet volgroeide penis is. Derhalve zou je nog steeds over pijpen kunnen spreken.
Aldus 'vandale.nl'.quote:Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Slaan en schoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, kom je net lekker terug, komt er een cursist langs
Ik doe de groepsknuffels, maar wel in combinatie met het zingen van Kumbayaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Doen ze hier ook aan groepsknuffels?
Story of my life.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het verhaal wordt wel smeuiger.![]()
Zo maak je niets mee en zo gebeurt er van alles, is het niet?
Nee... wel aan krassen samenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Ik hou 't er maar op dat het een eenmalig incident is geweest...quote:
Ah, geen probleem dus! M., zet maar een krat extra bier koud, vriend.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
conductrice = manwijf. Ja dat kan prima.
Je gaat niet.quote:
Kumbaya is mijn levenslied.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe de groepsknuffels, maar wel in combinatie met het zingen van Kumbaya![]()
Je kent jezelf aka zelfkennisquote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou 't er maar op dat het een eenmalig incident is geweest...
Ik geloof dus niet dat jij 24 flesjes Westmalle Tripel gaat drinken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, geen probleem dus! M., zet maar een krat extra bier koud, vriend.
Jammer.quote:
GROUPHUG ALERT!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Zulke 'taal' vang ik nooit op..Maar ach, hier in Dublin zijn vrouwen net mannen..ze fluiten naar je, ze zeggen excact wat ze van je willen, ook een turn off.. Geef mij maar de Nederlandse vrouwen..quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens hen zelf heel subtiel, volgens ons mannen hebben ze gewoon moeite de boodschap goed over te brengen.
Misschien 12.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik geloof dus niet dat jij 24 flesjes Westmalle Tripel gaat drinken.
Nee... wie gaat er wel aan de tripel voor zijn plezierquote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
ik kom bij jou inbrekenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
*Armen alvast spreidt.quote:
'quote:
Nou... je begint medestanders te kweken merk ikquote:
Het schijnt zo!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... je begint medestanders te kweken merk ik
Ik hoef het allemaal niet te wetenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'
Sommige plekjes beter dan andere ja...![]()
* nixxx hugt met ruimte over latend voor andere willigenquote:
Je bent niet de enige ... Ik moet het bij Tripels echt na een stuk of 8 voor gezien houdenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
die overal omheen draaienquote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zulke 'taal' vang ik nooit op..Maar ach, hier in Dublin zijn vrouwen net mannen..ze fluiten naar je, ze zeggen excact wat ze van je willen, ook een turn off.. Geef mij maar de Nederlandse vrouwen..
Je komt het wel eens tegen in andere topicsquote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
He-he..het gaat er eindelijk van komen!
Vanwaar deze impuls?
Ik ben nog steeds onder indruk van Italiaanse vrouwen. Verfijnd, beeldschoon, vrouwelijk, assertief, sex-appeal van hier tot Tokyo. Sja dan Nederlandse vrouwen: plomp, lomp, onvrouwelijk, passief, maar toegegeven sommigen hebben sex-appeal. Lastig hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:17 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zulke 'taal' vang ik nooit op..Maar ach, hier in Dublin zijn vrouwen net mannen..ze fluiten naar je, ze zeggen excact wat ze van je willen, ook een turn off.. Geef mij maar de Nederlandse vrouwen..
Kom je ook?quote:
Cool. Er zouden eigenlijk naast al die pils-topics in ONZ ook nog groepshug-topics moeten zijn. Eén en al liefde!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx hugt met ruimte over latend voor andere willigen
Bij P thuis zeker weer... Pheno dusquote:
Ik zie de meeting foto's nu al voor me...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool. Er zouden eigenlijk naast al die pils-topics in ONZ ook nog groepshug-topics moeten zijn. Eén en al liefde!
Oh, ja, daar zeg je eens wat..quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
die overal omheen draaien
nee zeggen als ze ja bedoelen enzo
Weer? Wat heb ik gemist?quote:
Knuffeltopics .. dat wordt de trend van 2006!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool. Er zouden eigenlijk naast al die pils-topics in ONZ ook nog groepshug-topics moeten zijn. Eén en al liefde!
Ik vermaak me goed zonderquote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet hč?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Knuffeltopics .. dat wordt de trend van 2006!![]()
Er was laatst ook een andere bruiloft die bij Ph zou zijnquote:
Nou! En als ik nou eens zeg dat ik dat niet doe? Hm?!quote:
Ik doe niet aan meets.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie de meeting foto's nu al voor me...![]()
Nee... ik moet ook niets van meets hebbenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets.![]()
Dus mijn foto zul je er niet tussen zien...![]()
Als ik echt onder de indruk ben van je, ga ik diezelfde avond nog scheiden!quote:
Schandequote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet je dat ik dat nog nooit op heb?
erg he
meets zijn okquote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn, alweer een overeenkomst...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd. Oh wel, 2x.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik moet ook niets van meets hebben
Niet van die massale in ieder geval ... soms is het wel leuk om een handjevol mensen IRL te zien, maar van die enorme meets ben ik ook niet zo'n mega-fan van.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee... ik moet ook niets van meets hebben
Bij deze nodig ik je van harte uit voor alle meets waar ik ook naartoe ga. Ik drink graag es een biertje met je...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd. Oh wel, 2x.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd. Oh wel, 2x.
Tennis.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Premier het volgende:
Ballen.
dat zijn geen minimeets dat zijn neukmeetsquote:
Beide hoeven van mij nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet van die massale in ieder geval ... soms is het wel leuk om een handjevol mensen IRL te zien, maar van die enorme meets ben ik ook niet zo'n mega-fan van.
KNUF'len, KNUF'len...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je van harte uit voor alle meets waar ik ook naartoe ga. Ik drink graag es een biertje met je...![]()
Zal ik ook vast een trouwjurk regelen voor de zekerheid?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt onder de indruk ben van je, ga ik diezelfde avond nog scheiden!![]()
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik meet niet meer
pakt altijd verkeerd uit
Haha, wie zei dat laats hier tege mij? JoeyT, denk ik.. Ach , ja, mooi, mooi..wat is mooi..erg persoonlijk, dus.. Ik kom ze wel tegen, maar het doet me niet zo veel..quote:Op woensdag 5 april 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onder indruk van Italiaanse vrouwen. Verfijnd, beeldschoon, vrouwelijk, assertief, sex-appeal van hier tot Tokyo. Sja dan Nederlandse vrouwen: plomp, lomp, onvrouwelijk, passief, maar toegegeven sommigen hebben sex-appeal. Lastig hoor.
Ik hoor van mensen die Ierland geweest zijn dat de mensen daar sowieso best lelijk zijn.
Koor.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Premier het volgende:
Ballen.
.... MB?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Tranceptor het volgende:
H-O-E-R!
Ik doe ook niet aan minimeets.![]()
Meets met meer dan één persoon heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me ook niet zo tof.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik meet niet meer
pakt altijd verkeerd uit
1 persoon meeten lijkt me aardig gedwongen... is misschien minder dan met een grotere groepquote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meets met meer dan één persoon heb ik nog nooit gedaan. Het lijkt me ook niet zo tof.
Dus ook geen appeltaartquote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik meet niet meer
pakt altijd verkeerd uit
Is dit een uitlok-post? Want ik ga niet reageren danquote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
ow een uitzondering danquote:
Stiftje erbij?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik meet niet meer
kleedt altijd verkeerd uit
Grappig dat JoeyT dat ook zegt. Ik weet wel wat mooi is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, wie zei dat laats hier tege mij? JoeyT, denk ik.. Ach , ja, mooi, mooi..wat is mooi..erg persoonlijk, dus.. Ik kom ze wel tegen, maar het doet me niet zo veel..
Hoe kom jij zo op Italiaanse?
Nee, zorg eerst maar voor een leuk lingerie setje. Ik wil zeker weten dat we fysiek compatibel zijn voor er enige sprake kan zijn van wederzijdse exclusiviteit...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zal ik ook vast een trouwjurk regelen voor de zekerheid?![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef PhaE het volgende:
[..]
Is dit een uitlok-post? Want ik ga niet reageren dan![]()
Ik ben een ubernerd
Speel EVE-online, World of Warcraft, Command and Conquer - The First Decade (alle 12 games in 1), SilkroadOnline, Theme Hospital, Transport Tycoon Deluxe, Commander Keen, Need for Speed Most Wanted, Age of Empires III, Rollercoaster Tycoon II en III.
En dat is alleen op de pc. Ga het lijstje niet maken voor de Playstation 2, Gamecube, Dreamcast, Atari en Nintendo 8 bit.
En dit zijn alleen de games op dit moment. Kan over paar dagen/weken weer anders zijn natuurlijk.
[..]
Is dit een uitlok-post? Want ik ga niet reageren dan![]()
Ik ben een ubernerd
Speel EVE-online, World of Warcraft, Command and Conquer - The First Decade (alle 12 games in 1), SilkroadOnline, Theme Hospital, Transport Tycoon Deluxe, Commander Keen, Need for Speed Most Wanted, Age of Empires III, Rollercoaster Tycoon II en III.
En dat is alleen op de pc. Ga het lijstje niet maken voor de Playstation 2, Gamecube, Dreamcast, Atari en Nintendo 8 bit.
En dit zijn alleen de games op dit moment. Kan over paar dagen/weken weer anders zijn natuurlijk.
Je kunt ook meteen vragen om een testritje?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zorg eerst maar voor een leuk lingerie setje. Ik wil zeker weten dat we fysiek compatibel zijn voor er enige sprake kan zijn van wederzijdse exclusiviteit...
Ok.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zorg eerst maar voor een leuk lingerie setje. Ik wil zeker weten dat we fysiek compatibel zijn voor er enige sprake kan zijn van wederzijdse exclusiviteit...
ja maar phae ken ik nu al dus das geen meeten meerquote:
[..]
Command and Conquer - The First Decade (alle 12 games in 1)
Moet gewoon kunnenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook meteen vragen om een testritje?
Vertel?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
ik meet niet meer
pakt altijd verkeerd uit
Ik ken het niet... kan best goed zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Must .. have .. game .. *leechsoftware opstart*
Misschien zeg ik bij voorbaat al nee als ik haar voor het eerst aanschouw. (of omgekeerd natuurlijk) Dus die verwachting schep ik liever niet...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook meteen vragen om een testritje?
Dat heeft niets met meeten te maken, das gewoon botweg neuken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:28 schreef liefie_ het volgende:
ja maar phae ken ik nu al dus das geen meeten meer
Ik heb nog zat tijd over om bijvoorbeeld, uhm, noem es wat, iemand te ontmoeten IRL hoorquote:
Wat gewoon moet kunnen overigensquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat heeft niets met meeten te maken, das gewoon botweg neuken.![]()
ze liggen nu nog voor mn huis te zeuren om aandachtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vertel?
Ik heb geen problemen met meets gehad, voor zover..
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Must .. have .. game .. *leechsoftware opstart*
Wat goed johquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik heb nog zat tijd over om bijvoorbeeld, uhm, noem es wat, iemand te ontmoeten IRL hoor
Onvoorstelbaar, maar waar![]()
Maar pannenkoeken halen doen ze niet voor je?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze liggen nu nog voor mn huis te zeuren om aandacht
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon te verslavend
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik lig nu nog voor zn huis te zeuren om aandacht
sex is gewoon te verslavend
idd en nog lekker ookquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat heeft niets met meeten te maken, das gewoon botweg neuken.![]()
Daarom vlucht je zeker zo af en toe wegquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon te verslavend
ze willen niet weg als ik niet gaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar pannenkoeken halen doen ze niet voor je?![]()
Ja óf juist niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
1 persoon meeten lijkt me aardig gedwongen... is misschien minder dan met een grotere groep
ja en dan moet ik rennen joh!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom vlucht je zeker zo af en toe weg
Oh, ik heb er net 1/2 TB in geproptquote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Origineel gekocht gekregen he!
Begin je HD maar op te schonen trouwens.
Je hebt 9,8 Gb. ruimte nodig als je alle games ook daadwerkelijk installeert.
(Plus 4,5 Gb. als je dus inderdaad de image leeched.)
Er zijn vrouwen die dat als fantasie hebben ... achterna gezeten wordenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja en dan moet ik rennen joh!
want ze komen gewoon achter me aan hoor!
het was makkelijker toen mn fiets nog niet gestolen was
*jaloers is.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, ik heb er net 1/2 TB in gepropt![]()
Dat zijn over het algemeen vrouwen waar mannen in het dagelijks leven voor wegrennen...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat als fantasie hebben ... achterna gezeten worden![]()
Nee ok... achja... ik meet nietquote:
Helemaal niet? Waarom niet?quote:
SATA2 is your friend!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
*jaloers is.
Die vriend van me die nu tijdelijk bij me woont gaat over kort 2 weekjes weg.
En natuurlijk neemt ie zijn datacenter met 1,5 TB mee.
Dus moet voor die tijd echt HD-ruimte erbij hebben!
Ik heb er gewoon niets mee... als toevallig iemand me tegenkomt op een feest ofzo vind ik het wat anders. Of jaren geleden had een vriend van me een meet met fok!kers op een feest... was een klein feest toen ben ik ff mee gegaan. Was in een strandtent in bloemendaal....quote:
Maar er kunnen uitzonderingen zijn, toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon niets mee... als toevallig iemand me tegenkomt op een feest ofzo vind ik het wat anders. Of jaren geleden had een vriend van me een meet met fok!kers op een feest... was een klein feest toen ben ik ff mee gegaan. Was in een strandtent in bloemendaal....
Als je er toevallig bent heb ik er minder moeite mee... maar speciaal afspreken nee. Ik heb genoeg goeie vrienden en heb geen behoefte om de mensen te kennen hier.
was daar mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef webspider het volgende:
Oh liefie_, ik heb nog wat inspiratie voor je:
Chowi's Avatar!
Wat is er met mijn avatar?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef webspider het volgende:
Oh liefie_, ik heb nog wat inspiratie voor je:
Chowi's Avatar!
Neuhh...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar er kunnen uitzonderingen zijn, toch?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar er kunnen uitzonderingen zijn, toch?
Ik zou je nooit tot iets dwingen!quote:
Oh, da's minder danquote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
Alleen het geld wat ik ervoor nodig heb is niet echt vriendelijk op het moment
Nee, weet ik! Dat is misschien ook maar beter voor jezelf.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik zou je nooit tot iets dwingen!!
voor 100 euro had in een 250GB jongen erin hangenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Oh, da's minder dan![]()
Voor 90 euro heb je tegenwoordig een heel aardig schijfje BTW ..
Zelf getekend!quote:
die bij phae zijn mooierquote:
Meid toch!quote:
Helegaar niet! Leugens!quote:
Ofzoquote:
Ik zag stiften en ik móést er iets mee doen.quote:
bellen en fokken tegelijk werkt nietquote:
Lies!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Seks!
Goed punt... daar moet ik nog even op wachten weerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Seks!
Ja! Lekker! Met mayonaise!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Seks!
Inkoppertje dit... Dat ik ook nog wel een stift voor je hebquote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zag stiften en ik móést er iets mee doen.
Met een spleetje?quote:
Vrouwen kunnen dat toch..quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bellen en fokken tegelijk werkt niet
Watervast?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Inkoppertje dit... Dat ik ook nog wel een stift voor je heb
vrouwen wel, liefie_ nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat toch..
HA... je valt door de spreekwoordelijke mand
Daar stond een typfout...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef Premier het volgende:
[..]
Daar stond zojuist iets anders, jongeman!
moeilijk gesprekquote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat toch..
HA... je valt door de spreekwoordelijke mand
Leis!quote:
Ja, dank jequote:Op woensdag 5 april 2006 15:45 schreef Tranceptor het volgende:
De pagina staat weer vol kwaliteitsposts...
Dan, laat maar.quote:
Neuh, Lis!quote:
Hierquote:
Oeh, ja. Of chocoladesiroop.quote:
aan de telefoonquote:
Ik kan ook mijn piemel niet aan jou slijten hehquote:
Daardoor dacht ik dus aan lispelen.quote:
ahaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aan de telefoon
heerlijk telkens doorverbonden worden
Een mens bestaat voor 90% uit water en jouw piem0l is waterafstotend. Ja, wat moet ik dįn?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn piemel niet aan jou slijten heh
Lispelen, wederom een prachtwoord uit jouw uitgebreide woordenschat!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Daardoor dacht ik dus aan lispelen.
Met aansteker!quote:
omg ik wou zeggen niettusquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Morgen is het donderdag.
Hm hm hm.... ik weet et ook nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een mens bestaat voor 90% uit water en jouw piem0l is waterafstotend. Ja, wat moet ik dįn?
Nou, dat is toch nog behoorlijk gangbaar?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lispelen, wederom een prachtwoord uit jouw uitgebreide woordenschat!
Niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Morgen is het donderdag.
Hoezo.. moet je dan een keer wat doen ?!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik wou zeggen niettus
maar helaas wel
dat gaat plakkenquote:
Ik heb niets aan jou.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo.. moet je dan een keer wat doen ?!
Zullen we dan maar vandaag neuken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omg ik wou zeggen niettus
maar helaas wel
Niet in de kringen waarin ik verkeer...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nou, dat is toch nog behoorlijk gangbaar?
Goed puntquote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
TIETEN!
Ja?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
TIETEN!
Nee..... ik kan ook niksquote:
Matige tekst.... doch begrijpelijkquote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef mvdlubbe het volgende:
Even werken!
Nóg eens?quote:
"Ik zat met mijn vingers tussen de deur, dus nu lispel ik een beetje"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nou, dat is toch nog behoorlijk gangbaar?
Oh, dat soort mensen ken ik.quote:
Het zalquote:
He rooiequote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kom ff kijken .. en wat zie ik "knuffelen".!!. das nou nog eens leuk.
Tis even wennen hehquote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef _Cara_ het volgende:
Ik kom ff kijken .. en wat zie ik "knuffelen".!!. das nou nog eens leuk.
Dan is het goed.quote:
Ik ook, stiekem.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Daar ga ik morgen heen!
maar het gaat de goede kant op... dat wel..quote:
Zegt mij niets....quote:Op woensdag 5 april 2006 15:57 schreef mvdlubbe het volgende:
Daar ga ik morgen heen!
tis maar wat je de goede kant opnoemtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
maar het gaat de goede kant op... dat wel..![]()
en
Hoi PhaE..!
Ik denk dat jij sommige nummers best okay vindt.quote:
Sorry!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet meteen het slechtste van me denken.![]()
Mis de bus nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef liefie_ het volgende:
jep ik loop voortaan stage op donderdag en vrijdag
Wellicht... heb me handen al vol aan eigen smaak op et momentquote:Op woensdag 5 april 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij sommige nummers best okay vindt.
echt super klotequote:
Hm. Ik kan je een keer wat sturen, als je wil.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Wellicht... heb me handen al vol aan eigen smaak op et moment
Ik lach in mijn vuistje, knul! Een motie van wantrouwen van de oppositie is niets waard, dat moge intussen duidelijk zijn!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Madski het volgende:
Ik stel een motie van wantrouwen in voor dit topic!
* PhaE tekent de motie.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:00 schreef Madski het volgende:
Ik stel een motie van wantrouwen in voor dit topic!
Dat zei ik... moet je een keer wat doenquote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt super klote
dan moet ik namelijk om half 7 al de bus op donderdag
Pas maar op, jongen, ik stuur de Dienst op je af!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:02 schreef PhaE het volgende:
* PhaE schopt daarna de premier in zijn edele delen.
Och, op woensdag niet neuken en vroeg naar bed, probleem opgelost toch ?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt super klote
dan moet ik namelijk om half 7 al de bus op donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |