Op kantoor een heel weekend lang is wel ietwat twijfelachtig.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
om te gaan gamen heb je geen excuus nodig
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.quote:
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de anderquote:Op woensdag 5 april 2006 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, een voormalig vriend van mij had geld te veel en had allemaal analoge synths en drumcomputers thuis staan, puur voor de heb.
Daar heb ik weekenden lang zitten spelen met dat spul. Met de nadruk op spelen overigens, lekker spelen en draaien met die knoppen etc. Ik heb echter niet de creativiteit om echt leuke, originele dingen te maken dus ik heb er nooit moeite in gestoken om er meer mee te gaan doen.
Ik stem voor!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:59 schreef Madski het volgende:
Ik stem tegen!
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier... ik produce ook niet. Vrienden van me overigens wel... de een met meer succes dan de ander
En een slowchat kun je doorgaans niet in de AT vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Zeg, waarom ga jij niet mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoordquote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vriend van me verdient er zijn brood mee. Als je daar dan weer eens langs gaat, dan gaat het toch wel weer kriebelen als je in die studio zit...
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
tvp voor later als ik van het schijthuis kom
Vertel... onder welke naam en welk genre ?!quote:
Games zijn vet man!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
Ik speel nooit computergames!
*Zweet van voorhoofd veegt.
Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn/onze studio plaatsen..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt genoeg, lees teveel, geld heb, dan wil ik de hele SH, TB, TR serie van Roland nog wel eens aanschaffen... Met name de SH-101, SH-202, TB-303, TR-606, TR-808 en TR-909 dan...
Linkjequote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Mag ik vragen wie dat is... (en geef je ook antwoord)
Dat je het probeert.... respect enzoquote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb een tijd EVE gespeeld. Wat een bagger is dat!
Donderdag, bedoel je?quote:
M'n broer is daar echt verslaafd aan. De nerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb een tijd EVE gespeeld. Wat een bagger is dat!
Juno 1 en Juno 106 heb ik zelf ooit es gehad. Allemaal verkocht nadat ze al 6 jaar stof stonden te happen thuis.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn/onze studio plaatsen..
Juno, minimoog, Jupiter, JD 800, Evolver, Clavia Nordlead modular, CS1x, CS6x+ AN plug in. en een overdosis rack units..![]()
Ok, zegt me niets... ook mijn genre nietquote:
Ik vroeg je toch niet aan te geven waarom je wél mee kan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Donderdag, bedoel je?
Omdat ik vrijdag weer naar school moet en ik ben toch wel van plan om te blijven slapen, áls ik kom.
Ik vind het een beetje nutteloos tijdverdrijf, eigenlijk. Maar ja, dat is het forum ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Games zijn vet man!
En niet alleen voor nerds.
Speel zelf Guild Wars, schijnt zo'n nerd game te zijn...
zo ken ik er ook eenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
M'n broer is daar echt verslaafd aan. De nerd.
Fok!ken kan op et werk... gamen nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje nutteloos tijdverdrijf, eigenlijk. Maar ja, dat is het forum ook.
Ik produceer psytrance/breakbeat/drumenbass, maar heb gezien mijn studie geen tijd om er veel in te steken. Over een halfjaar gaat dat goedkomen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Vertel... onder welke naam en welk genre ?!
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik vroeg je toch niet aan te geven waarom je wél mee kan?
Dat is lastig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.
Goeie shit zegquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik produceer psytrance/breakbeat/drumenbass, maar heb gezien mijn studie geen tijd om er veel in te steken. Over een halfjaar gaat dat goedkomen.![]()
Verleid de conducteurquote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien heb ik geen geld voor de trein.
Precies. En ik kan ook geen voorschot aan m'n ouders vragen, want tsja, hoe leg je zoiets uit hè?quote:
Heeft ze normaal ook geen moeite meequote:
Wat als het een conductrice is?quote:
Gezien haar sexe moet dat niet meer dan het volgen van haar tweede natuur zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Verleid de conductrice"?quote:
dan lik je haarquote:
Sinds wanneer doe jij overal zo moeilijk overquote:
Tweede ?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gezien haar sexe moet dat niet meer dan het volgen van haar tweede natuur zijn...
zelfde idee, tactiek iets aanpassenquote:
Ík niet, maar misschien werkt het averechts.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij overal zo moeilijk over
Jij nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfde idee, tactiek iets aanpassen
ik heb bv geleerd dat vrouwen van subtiel houden![]()
Oh, vertel, hoe zou jij dat aanpakken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hm hm... jah... dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík niet, maar misschien werkt het averechts.
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ík niet, maar misschien werkt het averechts.
Jij bent niet opgelet, suffe wijven houden van suffe aanpak.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
sta je daar voor de rechter.... ja ik heb de conducteur gepijpt...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalen
True.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Meer dan 1x de boete hoef je toch niet te betalen
Onze ervaringen zijn duidelijk verschillendquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat was idd de grapquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!.
Jij vraagt voortaan aan elke conductrice of ze bij je wilt komen douchen?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens hen zelf heel subtiel, volgens ons mannen hebben ze gewoon moeite de boodschap goed over te brengen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ha-ha! Vrouwen en 'subtiel'. Wat een grap. You wish!.
Dat heeft ze van mijquote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij vraagt voortaan aan elke conductrice of ze bij je wilt komen douchen?
"Maar het betrof een vrouw".quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef jackson het volgende:
[..]
sta je daar voor de rechter.... ja ik heb de conducteur gepijpt...
etc
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
Lastig verhaal gaat het nu worden Lubjequote:
Ik weet niet wat jij allemaal voor fantasieen hebt met conductrices, maar in mijn ervaring is het verstandelijk en uiterlijk het uitschot van Nederland.quote:
*een vrouw zegt hier dat ze van andere vrouwen heeft geleerd hoe je vrouwen moet versieren*quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Of goed te begrijpen, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn volgens hen zelf heel subtiel, volgens ons mannen hebben ze gewoon moeite de boodschap goed over te brengen.
zelfs daar nietquote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...![]()
Die veranderingen hebben zich onder de rivieren nooit doorgezet.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de rivieren wellicht, maar daar zijn sinds de tweede wereldoorlog al wat veranderingen in geweest hoor...![]()
Er is een theorie dat de clitoris een niet volgroeide penis is. Derhalve zou je nog steeds over pijpen kunnen spreken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Lastig verhaal gaat het nu worden Lubje
Sorry als ik dingen zeg die je niet boeien.... Het spijt me echtquote:
"Ik heb een conductrice gepijpt."quote:
alweer of nog steedsquote:
nu pasquote:
Precies... Dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk terug in mijn post...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Die veranderingen hebben zich onder de rivieren nooit doorgezet.![]()
Niet toerekenings vatbaar.... taakstraf van 4uurquote:
Het verhaal wordt wel smeuiger.quote:
weet je dat ik dat nog nooit op heb?quote:
Wij vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies... Dat kwam inderdaad niet helemaal duidelijk terug in mijn post...![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is een theorie dat de clitoris een niet volgroeide penis is. Derhalve zou je nog steeds over pijpen kunnen spreken.
Aldus 'vandale.nl'.quote:Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Slaan en schoppenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, kom je net lekker terug, komt er een cursist langs
Ik doe de groepsknuffels, maar wel in combinatie met het zingen van Kumbayaquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Doen ze hier ook aan groepsknuffels?
Story of my life.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het verhaal wordt wel smeuiger.![]()
Zo maak je niets mee en zo gebeurt er van alles, is het niet?
Nee... wel aan krassen samenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Doen ze hier ook aan groepsknuffels?
Ik hou 't er maar op dat het een eenmalig incident is geweest...quote:
Ah, geen probleem dus! M., zet maar een krat extra bier koud, vriend.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
conductrice = manwijf. Ja dat kan prima.
Je gaat niet.quote:
Kumbaya is mijn levenslied.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe de groepsknuffels, maar wel in combinatie met het zingen van Kumbaya![]()
Je kent jezelf aka zelfkennisquote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou 't er maar op dat het een eenmalig incident is geweest...
Ik geloof dus niet dat jij 24 flesjes Westmalle Tripel gaat drinken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, geen probleem dus! M., zet maar een krat extra bier koud, vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |