Opletten Spooky4uquote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef Spooky4u het volgende:
je moet de choco muffins bij de AH nemen... die zijn heeeeeerlijk
Dan moet ie de fietspomp niet vergetenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef XL het volgende:
[..]
Opletten Spooky4u![]()
Bij de AH laat ie zich alleen knippen!![]()
Zeg, als ik zo naar kapper ga, moet ik dan ook boodschappen voor morgen meenemen. Of zijn 'de winkels' morgen gewoon open?
Ik ga net zoals BS altijd eerst naar de kapper om boodschappen en daarna naar de AH.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:28 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou alle boodschappen alvast meenemen. aangezien je dan toch al wat haargewicht verloren bent kun je vast wel meer tillen
2 flessen sinas.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:48 schreef Spooky4u het volgende:
O ja, natuurlijk... Heeft de kapper nog wat in de bonus deze week?
Heb je 'm opgenomen voor me?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:18 schreef XL het volgende:
Heb je de Belgische zenders ook nog pfap, die zenden zometeen een film uit die goed zou moeten zijn en de Belgen doen dat zonder reclame![]()
Neenquote:
Heracles heeft gister trouwens van Nac gewonnen, nog bedankt daarvoor hequote:Op donderdag 13 april 2006 18:11 schreef pfaf het volgende:
Woensdagavond, risk/poker-avond.
Vandaag de hele dag geen internet gehad. Studeer je aan een technische universiteit is er geen fatsoenlijk werkende pc.
Niegoe?quote:Op donderdag 13 april 2006 18:18 schreef XL het volgende:
[..]
Heracles heeft gister trouwens van Nac gewonnen, nog bedankt daarvoor he![]()
Hiervoor heb ik veeeeeel langer in Breda gewoond (nou goed... 12 maanden langer). Ik werk echter nog steeds in het stadion van Nac. Met Tilburg heb ik weinig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:50 schreef mitt het volgende:
Shit man.
Ik zie nu pas dat BS in Rotterdam woont.
Het wordt steeds erger
Ach,quote:
Ik ga maar niet zeggen waar mijn ouders wonenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Ach,
het is nog steeds beter dan die rare gozers uit het buitenland. (zjroentje e.d)
Ik kan bliksemschigt in het limburgs uitsprekenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga maar niet zeggen waar mijn ouders wonen
11°C, zegt m'n taakbalk. Double digitsquote:Op donderdag 13 april 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oe, het zonnetje breekt hier zowaar door
Dan kan je meer dan ikquote:Op donderdag 13 april 2006 19:08 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan bliksemschigt in het limburgs uitspreken![]()
Kan je dan helemaal niksquote:
Wel signifant warmer in het buitenland hè!quote:Op donderdag 13 april 2006 18:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Ach,
het is nog steeds beter dan die rare gozers uit het buitenland. (zjroentje e.d)
Én in Delft!quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:37 schreef Spooky4u het volgende:
Zjroentje woont in Limburg?
Oh ja pfaf, een deel van mijn sympathie voor NAC komt hier uit voort:quote:Op donderdag 13 april 2006 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik veeeeeel langer in Breda gewoond (nou goed... 12 maanden langer). Ik werk echter nog steeds in het stadion van Nac. Met Tilburg heb ik weinig.
We verloren met 22-2 in 70 minutenquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:47 schreef zjroentje het volgende:
Julian Jenner in de kroeg hier!!111:DD!!Einz!!!
Stoer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:20 schreef XL het volgende:
[..]
Oh ja pfaf, een deel van mijn sympathie voor NAC komt hier uit voort:
Klik
Dat gele shirt is Ronnie Stam, de man van de 2-0 bij Heracles.
Dat witte shirt is XL die hem passeert![]()
Dat was het vak met NAC-supporters.quote:
Groter dan het Polman heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:59 schreef XL het volgende:
Het is overigens wel supercool om in zo'n 'groot' stadion te spelen.
Jij hebt duidelijk nog nooit in een vrijwel leeg stadion gespeeld. Er was ongeveer 350 man publiek, overigens.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Groter dan het Polman heb ik nooit gedaan.
Wel voor 3000 man op ons amateurpark. Dat is leuker dan in een leeg stadion.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:07 schreef XL het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit in een vrijwel leeg stadion gespeeld.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Groter dan het Polman heb ik nooit gedaan.
Het telt pas als stadion vanaf 10.000 zitplaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |