Als je het over schaatsen wilt hebben kan je naar dat andere topic.quote:Op zondag 16 april 2006 17:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle tijd om ons voor te bereiden op het nieuwe seizoen
Mittquote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je het over schaatsen wilt hebben kan je naar dat andere topic.
Slowchatten mag je hier doen.
Snap je het echt? of doe je weer alsof?quote:Op zondag 16 april 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo. Dat is duidelijk.
Weet je wie er ook wel eens op een blokje stapt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Dus in de SPT SC mag je het niet over sport hebben, of begrijp ik het nu verkeerdquote:Op zondag 16 april 2006 17:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Als je het over schaatsen wilt hebben kan je naar dat andere topic.
Slowchatten mag je hier doen.
Jij komt zeker nooit in Slowchatsquote:Op zondag 16 april 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus in de SPT SC mag je het niet over sport hebben, of begrijp ik het nu verkeerd![]()
Is wel een beetje wazig.quote:Op zondag 16 april 2006 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus in de SPT SC mag je het niet over sport hebben, of begrijp ik het nu verkeerd![]()
quote:
quote:
quote:
Je vergeet de indoor-BBQ en het spelletje BS pestenquote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef XL het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Je mag hier slowchatten.
Je mag hier over sport praten.
Je mag hier over andere dingen praten.
Die zijn natuurlijk wel in reactie op de discussie, en komen niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef XL het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Je mag hier slowchatten.
Het is geen postkrikwedstrijd:
[..]
[..]
[..]
Dat valt onder 'over andere dingen praten'.quote:Op zondag 16 april 2006 22:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je vergeet de indoor-BBQ en het spelletje BS pesten
mwoah, ik zie ze anders.quote:Op zondag 16 april 2006 22:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk wel in reactie op de discussie, en komen niet zomaar uit de lucht vallen.
Goh wat leuk.quote:Op zondag 16 april 2006 22:16 schreef XL het volgende:
Ik zal het uitleggen.
Je mag hier slowchatten.
Het is geen postkrikwedstrijd:
[..]
[..]
[..]
We pesten BS wel een beetje, maar volgens mij voelt hij zich hartstikke welkom hoor?quote:Op zondag 16 april 2006 22:27 schreef Bruce117 het volgende:
Jammer dat het kliekje wat zich in SPT SC verzameld heeft de afgelopen tijd niet open staat voor andere.
Waar zie je dat staan?quote:Jammer dat het kliekje wat zich in SPT SC verzameld heeft de afgelopen tijd niet open staat voor andere.
Zie het nergens staan, is meer een gevoel wat ik heb.quote:Op zondag 16 april 2006 22:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?
Ik denk dat je alles veel te serieus neemt, iedereen is hier welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |