Mooi, een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dromdus ik dacht ik bied me maar alvast aan
![]()
Nu is liefie_ ontroostbaar denk je?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef PhaE het volgende:
jij gunt ook niemand een topic he ;')
tuurlijk welquote:
het was phae zn TTquote:
eeeh.. jou?quote:
degene die zich aangesproken voeltquote:
ontroostbaar weet ik niet, maar kan altijd een poging wagen om die persoonlijke gesteldheid 180 graden te draaien natuurlijkquote:
joh daar heb ik zin in! wat lang geleden!quote:
all talk no actionquote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
ontroostbaar weet ik niet, maar kan altijd een poging wagen om die persoonlijke gesteldheid 180 graden te draaien natuurlijk![]()
![]()
Don't bother, ik doe niet aan catfights.quote:
Eet jij uberhaupt weleens iets. Alles is lang geleden bij jequote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh daar heb ik zin in! wat lang geleden!
* Pheno stapt uit deze fightquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
t word een beetje standaard bij jou
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Don't bother, ik doe niet aan catfights.
Beter, ik ga eens douchen. Tot ziens, geachte aanwezigen.
huh?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eet jij uberhaupt weleens iets. Alles is lang geleden bij je
Variatie zou goed zijn hoor
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
'standaard' is my middle namequote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
owkej ik zal de douche alvast aanzetten dan is ie lekker warmquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Don't bother, ik doe niet aan catfights.
Beter, ik ga eens douchen. Tot ziens, geachte aanwezigen.
je pannekoeken van vandeweekquote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
wat is nog meer lang geleden dan?
behalve vlees
Echte mannen gebruiken viquote:Op woensdag 5 april 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben nu ook een fotoboek in elkaar aan het knutselen (nee, niet op fok). Ik gebruik notepad ervoor
vim of gvim.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
Worst in je strot, bitch!
Pardonquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
owja...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Ynske het volgende:
je pannekoeken van vandeweek
Waarom zou ik. Al die hulpmiddeltjes. Al is vi natuurlijk wel lekker ongebruikersvriendelijkquote:
ik vind het dubieusquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
Dit is géén tvp.. ik ga alleen nu de bank op iets anders doen dan fok!ken...
![]()
vim!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Je gebruikt vast stiekem vim in plaats van vi.
Komkommer in je reet, kenkerhoer!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
was dat vroeger niet zo'n soort jif?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
Nope, nvi. Tenzij ik php schrijf, dan vim.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Je gebruikt vast stiekem vim in plaats van vi.
nou maar het is wel zo!quote:
Wat weer tegenwoordig cif heet, maar je hebt gelijk, het was hetzelfde idee maar dan in poedervormquote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef LoggedIn het volgende:
Wat? Naaktfoto's??
was ook meer een "kijk mij eens oud zijn want ik ken het verschil tussen vi en vim nog" opmerking hoor....quote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Nope, nvi. Tenzij ik php schrijf, dan vim.
Met mijn schoonmaakkwaliteiten heb ik dat hier vast nog wel ergens staanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
Verhuisdoos, rekel!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef LoggedIn het volgende:
Wat? Naaktfoto's??
Volgens mij ookquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Volgens mij bestaat Vim nog gewoon.
welke?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Volgens mij bestaat Vim nog gewoon.
en van mij een 'ik weet zelfs het verschil tussen nvi en vi'-postquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef PhaE het volgende:
[..]
was ook meer een "kijk mij eens oud zijn want ik ken het verschil tussen vi en vim nog" opmerking hoor....
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
welke?
het schoonmaakmiddel of de editor?
set ORACLE_SID=jacksonquote:
nerds 4tw!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef webspider het volgende:
[..]
en van mij een 'ik weet zelfs het verschil tussen nvi en vi'-post
Je hebt die nerdtest van gisteren ook gedaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
set ORACLE_SID=jackson
sqlplus /nolog
conn /as sysdba
startup mount;
recover database;
alter database open;
exit
zo. nu niet meer zeuren ok?
score van 36.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt die nerdtest van gisteren ook gedaan?
Ik klik nietquote:
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
score van 36.
Viel nog mee vond ik zelf.
Kwam denk ik vooral omdat er programmeer/ontwikkel vragen in stonden, en niet zozeer gericht op database beheer
En juist nu is het veilig.quote:
Jah.... dank jequote:
hier gelukkig maar 23quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenDus dat punt geef ik mezelf dan wel weer
Ik allebei wel eens..quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenDus dat punt geef ik mezelf dan wel weer
Dus je spreekt ook Klonklong?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
score van 36.
Viel nog mee vond ik zelf.
Kwam denk ik vooral omdat er programmeer/ontwikkel vragen in stonden, en niet zozeer gericht op database beheer
Klingonquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je spreekt ook Klonklong?
Nope, dat dan weer net niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je spreekt ook Klonklong?
You never know!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
En juist nu is het veilig.
Is ook precies de flauwe grap die je verwacht, en nog maar 23498738912487598 keer langs is gekomen in de dagelijkse spam mails. Samen met de "Natte Poes".
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik allebei wel eens..
Dus dan zit ik eigenlijk in de 36-37
wat een lelijke schoenenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom heb ik dit in een popupvenster?
[afbeelding]
Omdat je op schoenenjacht was?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Omdat je weer es harcore ging?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht, ik deel het met jullie.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Omdat je weer es harcore ging?
Maar de vraag is, waarom hebben wij nu jouw popup?
Wel cool pakje..
1337 n3rd dan he . 707a1 0wn@g3quote:
nee dat dan ook weer nietquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ah, dus jij had die punten..![]()
Zijn die schoenen gebodypainted?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah! Ik begrijp het. http://www.nadyalevphoto.com is die van die bodypaint. En dan iets met open dirretjes, ofzo.
Er staat een heel grote, gebodypainte neger achter haar, zie je dat niet.quote:
jah en?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
glijers op tv?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
Slidersquote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
de aller eerste afleveringquote:
Ik geloof dat ik die uitslag beter niet publiek kan makenquote:
vertelllquote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die uitslag beter niet publiek kan maken![]()
is dat jouw toedracht aan het 'nerd-wezen'?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
jeugd sentimentquote:Op woensdag 5 april 2006 13:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
is dat jouw toedracht aan het 'nerd-wezen'?
Ik scoorde 24quote:Op woensdag 5 april 2006 13:56 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die uitslag beter niet publiek kan maken![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:59 schreef Dickies het volgende:
24
Als je het omgekeerde, 42, had gehad, had ik de rest van mijn leven toegewijd aan je voeten kussen.quote:
quote:Alle geloof is gebaseerd op angst,
want in hun hart zijn juist de gelovigen het bangst.
Want zij kunnen geestelijk niet accepteren,
dat zij na hun dood tot as zullen verteren.
En dat er daarna helemaal niets is,
daarom maken zij elkaar wijs dat er iets is
wat wij stervelingen niet kunnen begrijpen,
ruiken, proeven, horen, zien of grijpen.
Conclusie: het moet wel niets zijn,
want als dat alles is dan moet het wel triest zijn
om daar je hele leven aan te wijden,
want de dood kun je toch niet vermijden.
foto's?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
vond die quinn of zoiets vroeger ook wel een lekker ding
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:01 schreef webspider het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik de uitslag beter niet publiek kan maken
juk voetenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je het omgekeerde, 42, had gehad, had ik de rest van mijn leven toegewijd aan je voeten kussen.
Denk ik.
Ik vond 24 al hoog zatquote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je het omgekeerde, 42, had gehad, had ik de rest van mijn leven toegewijd aan je voeten kussen.
Denk ik.
23 iig welquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef PhaE het volgende:
[..]
Denk ik.
voeten zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juk voeten
daar heb je wel iets mee he vandaag?![]()
Dat word zoenen PhaEquote:
Is dat die knul, die ook eens in een videoclip van Mariah Curry gespeeld heeft? (waarom weet ik dat?)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef liefie_ het volgende:
vond die quinn of zoiets vroeger ook wel een lekker ding
ow nee gatverquote:Op woensdag 5 april 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
voeten zijn
en al helemaal als je ze meeneemt in t voorspel
ow dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat die knul, die ook eens in een videoclip van Mariah Curry gespeeld heeft? (waarom weet ik dat?)
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee gatver
ik heb echt iets tegen voeten
niemand hoeft ooit aan die van mij te gaan zitten klooien en frunniken en al zeker niet te verwachten dat ik t bij die ander ga doen!!!
bah bah bah
hij had wel iets met zo'n blond nederlands model geloof ik laatstquote:
Wij kunnen praten!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee gatver
niemand hoeft ooit aan die van mij te gaan zitten klooien en frunniken en al zeker niet te verwachten dat ik t bij die ander ga doen!!!
bah bah bah
handenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
iemand nog meer fetishes?
zo lang het daar bij blijft vind ik t bestquote:
*Eensch is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee gatver
bah bah bah
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
iemand nog meer fetishes?
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo lang het daar bij blijft vind ik t best
ho stop ik heb het niet over likken ofzo gehadquote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
*Eensch is.
Hoef geen voetschimmel of stukjes eelt tussen mijn tanden..
Gadver, lijkt me zo goor. Iemand voeten likken. Of dat iemand het bij mij doet. En me dan zeker ook nog willen zoenen daarna
Jeugdsentiment? Hoe oud (of beter gezegd jong) is die serie?quote:
En waar is die appeltaart dan ineens heen?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo lang het daar bij blijft vind ik t best
nee zelfs dat vind ik niksquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
ho stop ik heb het niet over likken ofzo gehad
maar eens met nagels aan de onderkant binnenin je voeten is wel lekker
weet ik niet maar het kwam vroeger op zaterdag middag of zoiets... na telekidsquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeugdsentiment? Hoe oud (of beter gezegd jong) is die serie?
Zonder te klikken omdat ik het al door heb: dankquote:Op woensdag 5 april 2006 14:05 schreef AlphaOmega het volgende:
http://www.nattedozen.nl/
Hij was misschien al genoemd, maar genoeg foto's van dozen...
die is ff douchenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef webspider het volgende:
[..]
En waar is die appeltaart dan ineens heen?![]()
zeer verstandigquote:Op woensdag 5 april 2006 14:09 schreef _Cara_ het volgende:
Eerst dozen.. nu voeten..? ik geloof ik blijf toch maar op de bank..![]()
Ik blijf even op Cara's bank zitten .. gewoon, voor de zekerheidquote:
zelfs telekids is van na mijn tijdquote:Op woensdag 5 april 2006 14:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik niet maar het kwam vroeger op zaterdag middag of zoiets... na telekids
Ben jij ook van hetquote:
stargate was leukquote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
zelfs telekids is van na mijn tijd
Ik heb sliders misschien 1 of 2x gezien. Was het niet iets met tijdreizen of zoiets? Ik vond het niet heel bijzonder. Maar dat heb ik met meer series zoals startrek en stargate en dat soort gedoe
ja hij ging in zo'n gat en dan kwam ie in zo'n andere dimensie er weer uitquote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb sliders misschien 1 of 2x gezien. Was het niet iets met tijdreizen of zoiets? Ik vond het niet heel bijzonder. Maar dat heb ik met meer series zoals startrek en stargate en dat soort gedoe
Geen tijdreizen.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem een verkoelende douche.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Godverdomme, het is hier weer zo moordend heet. Je kan niet werken in die hitte!
niet meer gezienquote:
Douches hebben we hier niet.quote:
steek je hoofd in t toilet?quote:
Ja, met die pratende pop en Andy!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:12 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben jij ook van hetFun Factory
tijdperk ?
Oja, daar moest ik nog een paar seizoenen van kijkenquote:
Ha, middag!quote:
allleen als we m gaan halen bij mini_rulezquote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, middag!
Tijd om wat te lunchen. Maaltijdsalade, iemand ?
worden we hier mee dood gegooit..alle startrekken, stargate, stargate Atlantis, stargate de tekenfilm en dan binnenkort ook Star-wars televisie series.., battlestargalactica, buck rogers, Dr who..pfff..zo veel te zien, zo weinig tijd..quote:
Ik heb mn auto nog niet terugquote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
allleen als we m gaan halen bij mini_rulez
dr who!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
worden we hier mee dood gegooit..alle startrekken, stargate, stargate Atlantis, stargate de tekenfilm en dan binnenkort ook Star-wars televisie series.., battlestargalactica, buck rogers, Dr who..pfff..zo veel te zien, zo weinig tijd..
Wat? Tossed salad?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Ha, middag!
Tijd om wat te lunchen. Maaltijdsalade, iemand ?
gaan we lekker met de treinquote:
KLF!quote:
Dus jij kijkt geen TV..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er weer.
Ah het gaat over nerdy tv-programma's, ik kijk ze niet!
Toch minder.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:25 schreef Tranceptor het volgende:
De enige dr. die echt leuk was, was Dr. Snuggles.
Wel de nieuwe series he?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dr who!!!!
vergeet alleen altijd wanneer t komt
je bedoeld met de nieuwe dr who?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wel de nieuwe series he?
Ik heb een keer een DVD set van de oude serie, maar dat stelt weinig voor..
Respect to the man in the Icecream vanquote:
Staat veilig opgeborgen in mijn prive-archiefquote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij komt t hier niet meer... kan t iig niet meer vinden
Scooter.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:30 schreef webspider het volgende:
[..]
Respect to the man in the Icecream van
Hier loopt ook het zweet me, daar waar ik het maar niet zal noemen dat t loopt.. de verwarming staat recht voor me...morgen maar Pampers mee..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Op mijn werkplek is het 24 graden (24,1 en oplopend) en de temperatuur van het glas van het raam is 33 (33,1). Dit alles niet in Kelvin maar in Celsius.
Het grote probleem is hier dat er geen verwarming aan staat.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hier loopt ook het zweet me, daar waar ik het maar niet zal noemen dat t loopt.. de verwarming staat recht voor me...morgen maar Pampers mee..![]()
Jammer, die zijn veel beter dan die oude-cartonnendozen-robot-episodes..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bedoeld met de nieuwe dr who?
pas een van gezien
volgens mij komt t hier niet meer... kan t iig niet meer vinden
Inderdaadquote:
dat is die nieuwe versie zeker met Billy Piper?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dr who!!!!
vergeet alleen altijd wanneer t komt
Nou ja, in Fahrenheit is ook niet alles.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:29 schreef mvdlubbe het volgende:
Op mijn werkplek is het 24 graden (24,1 en oplopend) en de temperatuur van het glas van het raam is 33 (33,1). Dit alles niet in Kelvin maar in Celsius.
Wanneer wordt dat uitgezonden?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is die nieuwe versie zeker met Billy Piper?
nou er is dus weer een nieuwere nog steeds met billy piper maar weer een andere dr whoquote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is die nieuwe versie zeker met Billy Piper?
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ja, in Fahrenheit is ook niet alles.![]()
saaie shite.. (uitspr: sjeit)quote:
Krullenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
gekruld-filmpje
Plaat van scooter met die tekst erinquote:
Ik citeer even mijn eigen fotoboek:quote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel een briljante zin overigens
quote:Hekel aan:
Scooter (de Duitse 'muzikant')
Hahaha... tis ook kut maar die zin is dan wel weer sterkquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik citeer even mijn eigen fotoboek:
[..]
Scooter heeft wel iets briljants, hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
[..]
mooi hebben we dat ook weer gemeenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
[..]
Die heeft ie dan schaamteloos gejat van the KLFquote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Plaat van scooter met die tekst erin
How much is de fish was erg tof.... en aanstekelijk toendertijdquote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Scooter heeft wel iets briljants, hoor.
jah, zucht. krullen.quote:
Jij mag blijven!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zelfquote:Op woensdag 5 april 2006 14:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
jah, zucht. krullen.![]()
wil je er een paar? Ik heb er genoeg (op mijn hoofd, heren, op mijn hoofd!)
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Smaken verschillenquote:
Op BBC 1 geloof ik.quote:
Ik ken eigenlijk alleen de oude dr. Whoquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou er is dus weer een nieuwere nog steeds met billy piper maar weer een andere dr who
ik weet niet hoeveel dr's ze al versleten hebben
Het plaatst jouw DJ activiteiten wel in een dubieus daglicht...quote:
Net als the KLF? Moet je zeker Duitser voor zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:
Misschien heb je gewoon last van je pittige eten van gister...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef mvdlubbe het volgende:
26.0 graden.. Ik kan het altijd nog aan verstandsverbijstering door de hitte toeschrijven...
in de winter zit iedereen oeh ik wou dat het 30 graden isquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef mvdlubbe het volgende:
How much is the fish
Faster Harder Scooter
I feel hardcore
26.0 graden.. Ik kan het altijd nog aan verstandsverbijstering door de hitte toeschrijven...
Ik citeer even uit je fotoboek:quote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Net als the KLF? Moet je zeker Duitser voor zijn.![]()
quote:Muziek:
Maroon 5
Vroeger vond ik het wel tof. Tegenwoordig niet... hij doet ook weinig meer. Mijn DJ gebied ligt ergens anders; house/club/trancequote:Op woensdag 5 april 2006 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het plaatst jouw DJ activiteiten wel in een dubieus daglicht...![]()
Het moet gewoon altijd lente zijn. Lekker.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in de winter zit iedereen oeh ik wou dat het 30 graden is
en als het dan zo is zit iederen bah ik vind het wel wat warm hoor
zo nederlands
I feel hardcore is toch ook wel weer vet zegquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef mvdlubbe het volgende:
How much is the fish
Faster Harder Scooter
I feel hardcore
sunday morningquote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik citeer even uit je fotoboek:
[..]
ga jij eens op een kantoor zitten waar het zo heet is, dat is niet te doenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo nederlands
Ach, jij bent ook maar een mens!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het wel tof. Tegenwoordig niet... hij doet ook weinig meer. Mijn DJ gebied ligt ergens anders; house/club/trance
Heh... ik verdedig me zelf toch weer
Ja, ik vind die zanger een lekker ding, mag ik?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik citeer even uit je fotoboek:
[..]
Airco.. heb je tegenwoordig ook overal... zelfs in de caravan van mijn oudersquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij eens op een kantoor zitten waar het zo heet is, dat is niet te doen
voor die hetere dagen hebben ze airco's uitgevonden
ik zeg alleen dat het typisch nederlands isquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Van die Billy Piper's kan ik er anders niet genoeg verslijten.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou er is dus weer een nieuwere nog steeds met billy piper maar weer een andere dr who
ik weet niet hoeveel dr's ze al versleten hebben
Jij werkt zeker niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo nederlands
't Is altijd lente in de ogen van de...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het moet gewoon altijd lente zijn. Lekker.
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, ik vind die zanger een lekker ding, mag ik?
Mijn vorige baas had voor die hete dagen een tap in de kantine uitgevondenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je drang om tegen beter weten in de wereld proberen te verbeteren is roerend om te zien...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jup... House is extreem tof... zeker de angello productie enzo bevallen mij goed. Soms wil ik ook nog wel eens een deephouse plaatje draaienquote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook maar een mens!![]()
House
![]()
Dat heb ik echt nooit begrepen. Van muziek houden omdat iemand aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, ik vind die zanger een lekker ding, mag ik?
Ik heb geen vriendin en als ik er 1 had deed ik liever andere dingen. Ik vind tv gewoon niet zo boeiend. Noem eens 1 tv-programma waarvoor je echt thuis zou moeten blijven, iets dat je gewoon MOET zien. Het enige wat ik nog weleens zie zijn docu's op de publieke zenders e.d.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
saaie shite.. (uitspr: sjeit)
ook niet met je vriending met de kaarsjes aan en de wierrook op, fijn in gekruld-filmpje kijken?
dus je houd toch nog wel van mequote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je drang om tegen beter weten in de wereld proberen te verbeteren is roerend om te zien...![]()
Ik kijk vrijwel noooooooit TV. TopGear moet ik alleen altijd zien... wel op de BBC want ik wil niet achterlopenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendin en als ik er 1 had deed ik liever andere dingen. Ik vind tv gewoon niet zo boeiend. Noem eens 1 tv-programma waarvoor je echt thuis zou moeten blijven, iets dat je gewoon MOET zien. Het enige wat ik nog weleens zie zijn docu's op de publieke zenders e.d.
Doe mij maar techno, electro o.i.d... Wordt weer eens tijd voor een feestje...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup... House is extreem tof... zeker de angello productie enzo bevallen mij goed. Soms wil ik ook nog wel eens een deephouse plaatje draaien
Vind dat begin tekstje zo leuk:quote:
Dat je daar ooit aan hebt getwijfeld verbaast me!quote:
Ik vind de muziek van Billy Piper kut, maar daar is ze ook niet voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit begrepen. Van muziek houden omdat iemand aantrekkelijk is.
Een beetje progressive mag zeker ook wel hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup... House is extreem tof... zeker de angello productie enzo bevallen mij goed. Soms wil ik ook nog wel eens een deephouse plaatje draaien
Ik heb weinig met auto's. dus sja...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel noooooooit TV. TopGear moet ik alleen altijd zien... wel op de BBC want ik wil niet achterlopen
Ik organiseer zelf een feest aanstaande zaterdag in de Poema. Denk er eens overna.. wel geen techno maar wie weet kan het je vermaken. Ikzelf luister ook graag techno trouwens....quote:Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij maar techno, electro o.i.d... Wordt weer eens tijd voor een feestje...
30 april ga ik wel naar Mayday!![]()
wat ik dan weer neit snap is wat er zo leuk aan is om in de onderhemdjes rond te gaan lopen en op foto;s ermee te gaan staanquote:
Nee, dat staat ook los van elkaar. De muziek is ook gewoon leuk, als je ervoor in de stemming bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit begrepen. Van muziek houden omdat iemand aantrekkelijk is.
Hipheid !quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik dan weer neit snap is wat er zo leuk aan is om in de onderhemdjes rond te gaan lopen en op foto;s ermee te gaan staan
FF zoeken op Partyflock...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik organiseer zelf een feest aanstaande zaterdag in de Poema. Denk er eens overna.. wel geen techno maar wie weet kan het je vermaken. Ikzelf luister ook graag techno trouwens....
Mayday... erg vet... Alleen altijd in duitsland
De stemming van een weinig veeleisend tienermeisje die wordt vergezeld van een soppende kloof?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, dat staat ook los van elkaar. De muziek is ook gewoon leuk, als je ervoor in de stemming bent.
ja ik heb ook zoiets van uit is beterquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik dan weer neit snap is wat er zo leuk aan is om in de onderhemdjes rond te gaan lopen en op foto;s ermee te gaan staan
8April Poema... is ook een topic op fok! overquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF zoeken op Partyflock...En oh ja, acid vind ik ook goed... TB-303!
![]()
Ik zet altijd het geluid af...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, met Katie Melua werkt het bij mij dan weer andersom. Ze mag er leuk uit zien, maar als ik dat gejengel hoor hoef ik d'r hoofd ook al niet meer te zien.
Zoiets.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
De stemming van een weinig veeleisend tienermeisje die wordt vergezeld van een soppende kloof?
Die is lekker en toendertijd wel tof in een interviewquote:
Dan moet het toch frustrerend voor je zijn vanaf nu te weten dat de meeste acid niet gemaakt is met de TB-303, maar met de SH-101.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF zoeken op Partyflock...En oh ja, acid vind ik ook goed... TB-303!
![]()
Nee en lekker wordt ze er ook niet van.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Als KT Tunstall nu ineens zou gaan zingen is dat toch ook niet plots goede muziek.
Heb 'm al gevonden. Zie alleen in m'n agenda dat ik dan al andere verplichtingen heb...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
8April Poema... is ook een topic op fok! over. DJ's uit zweden denemarken en hongarije... en wat nederlands talent
.
Ik luister van deephouse/electro t/m soms een stevige hardtrancer. Daarbinnen vallen techno/house/groove/progressive/trance etc.
Reason heeft beide meen ikquote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet het toch frustrerend voor je zijn vanaf nu te weten dat de meeste acid niet gemaakt is met de TB-303, maar met de SH-101.![]()
Hell bedoel jequote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, met Katie Melua werkt het bij mij dan weer andersom. Ze mag er leuk uit zien, maar als ik dat gejengel hoor hoef ik d'r hoofd ook al niet meer te zien.
Jammer... Poema is een toffe tent... maar dat weet je wel als techno liefhebber waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb 'm al gevonden. Zie alleen in m'n agenda dat ik dan al andere verplichtingen heb...![]()
Heb ook nog ergens zo'n onderhempje foto uit een grijs verledenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij niet erg hoog hebt zitten, maar ik heb genoeg gewerkt met beiden om het verschil te herkennen...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan moet het toch frustrerend voor je zijn vanaf nu te weten dat de meeste acid niet gemaakt is met de TB-303, maar met de SH-101.![]()
Ik ga ook eens even spiekenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef jackson het volgende:
[..]
8April Poema... is ook een topic op fok! over. DJ's uit zweden denemarken en hongarije... en wat nederlands talent
.
Ik luister van deephouse/electro t/m soms een stevige hardtrancer. Daarbinnen vallen techno/house/groove/progressive/trance etc.
Alstu!quote:
Kerel... wat.... nahja...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb ook nog ergens zo'n onderhempje foto uit een grijs verleden![]()
Was tijdens een lanparty op kantoor, en het was zondagmorgen na 2 dagen voluit gamen, dus ik vind dat ik een excuus heb. Dus.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer... Poema is een toffe tent... maar dat weet je wel als techno liefhebber waarschijnlijk.
Juist..leuk voor basjes en leads maar weinig genre bepalend:quote:Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe dat...quote:
Nope, niet echt neequote:Op woensdag 5 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Kerel... wat.... nahja...
Het kan je ook niet schelen heh
Jammer... het was zo'n leuke lokpostquote:
Nerd squad!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Tranceptor het volgende:
De concurrentie is ook niet van een orde waar ik bang voor hoef te zijn.
Dat idee kreeg ik alquote:
wat is je excuus dan voor t feit dat je daar was?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heb ook nog ergens zo'n onderhempje foto uit een grijs verleden![]()
Was tijdens een lanparty op kantoor, en het was zondagmorgen na 2 dagen voluit gamen, dus ik vind dat ik een excuus heb. Dus.
Als ik echt genoeg, lees teveel, geld heb, dan wil ik de hele SH, TB, TR serie van Roland nog wel eens aanschaffen... Met name de SH-101, SH-202, TB-303, TR-606, TR-808 en TR-909 dan...quote:Op woensdag 5 april 2006 14:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Juist..leuk voor basjes en leads maar weinig genre bepalend:
[afbeelding]
Staat nog wel op mijn verlanglijst incl gitaar grip.
Ik denk dat je lult inderdaad, dat verschil hoor jij niet, zeker niet mits distorted (waat we het qua type acidsound dan over hebben). Maar goed, mij best... maar dan nog wordt de tb-303 niet het meest gebruikt in acid.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat je mij niet erg hoog hebt zitten, maar ik heb genoeg gewerkt met beiden om het verschil te herkennen...
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Jammer... het was zo'n leuke lokpost
I rest my case...quote:
Produce je zelf ook ?!quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt genoeg, lees teveel, geld heb, dan wil ik de hele SH, TB, TR serie van Roland nog wel eens aanschaffen... Met name de SH-101, SH-202, TB-303, TR-606, TR-808 en TR-909 dan...
Ben je een producerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.![]()
om te gaan gamen heb je geen excuus nodigquote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat is je excuus dan voor t feit dat je daar was?
. . .quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
om te gaan gamen heb je geen excuus nodig
Dat bepalen we zelf welquote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
om te gaan gamen heb je geen excuus nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |