Mooi, een vooruitziende blik.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dromdus ik dacht ik bied me maar alvast aan
![]()
Nu is liefie_ ontroostbaar denk je?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef PhaE het volgende:
jij gunt ook niemand een topic he ;')
tuurlijk welquote:
het was phae zn TTquote:
eeeh.. jou?quote:
degene die zich aangesproken voeltquote:
ontroostbaar weet ik niet, maar kan altijd een poging wagen om die persoonlijke gesteldheid 180 graden te draaien natuurlijkquote:
joh daar heb ik zin in! wat lang geleden!quote:
all talk no actionquote:Op woensdag 5 april 2006 13:34 schreef PhaE het volgende:
[..]
ontroostbaar weet ik niet, maar kan altijd een poging wagen om die persoonlijke gesteldheid 180 graden te draaien natuurlijk![]()
![]()
Don't bother, ik doe niet aan catfights.quote:
Eet jij uberhaupt weleens iets. Alles is lang geleden bij jequote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh daar heb ik zin in! wat lang geleden!
* Pheno stapt uit deze fightquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
t word een beetje standaard bij jou
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Don't bother, ik doe niet aan catfights.
Beter, ik ga eens douchen. Tot ziens, geachte aanwezigen.
huh?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eet jij uberhaupt weleens iets. Alles is lang geleden bij je
Variatie zou goed zijn hoor
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
'standaard' is my middle namequote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
all talk no action![]()
owkej ik zal de douche alvast aanzetten dan is ie lekker warmquote:Op woensdag 5 april 2006 13:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Don't bother, ik doe niet aan catfights.
Beter, ik ga eens douchen. Tot ziens, geachte aanwezigen.
je pannekoeken van vandeweekquote:Op woensdag 5 april 2006 13:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
huh?
wat is nog meer lang geleden dan?
behalve vlees
Echte mannen gebruiken viquote:Op woensdag 5 april 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben nu ook een fotoboek in elkaar aan het knutselen (nee, niet op fok). Ik gebruik notepad ervoor
vim of gvim.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
Worst in je strot, bitch!
Pardonquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
owja...quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Ynske het volgende:
je pannekoeken van vandeweek
Waarom zou ik. Al die hulpmiddeltjes. Al is vi natuurlijk wel lekker ongebruikersvriendelijkquote:
ik vind het dubieusquote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
Dit is géén tvp.. ik ga alleen nu de bank op iets anders doen dan fok!ken...
![]()
vim!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Je gebruikt vast stiekem vim in plaats van vi.
Komkommer in je reet, kenkerhoer!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:37 schreef Premier het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
was dat vroeger niet zo'n soort jif?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
Nope, nvi. Tenzij ik php schrijf, dan vim.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
![]()
Je gebruikt vast stiekem vim in plaats van vi.
nou maar het is wel zo!quote:
Wat weer tegenwoordig cif heet, maar je hebt gelijk, het was hetzelfde idee maar dan in poedervormquote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef LoggedIn het volgende:
Wat? Naaktfoto's??
was ook meer een "kijk mij eens oud zijn want ik ken het verschil tussen vi en vim nog" opmerking hoor....quote:Op woensdag 5 april 2006 13:40 schreef webspider het volgende:
[..]
Nope, nvi. Tenzij ik php schrijf, dan vim.
Met mijn schoonmaakkwaliteiten heb ik dat hier vast nog wel ergens staanquote:Op woensdag 5 april 2006 13:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vim!
Verhuisdoos, rekel!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef LoggedIn het volgende:
Wat? Naaktfoto's??
Volgens mij ookquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Volgens mij bestaat Vim nog gewoon.
welke?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Volgens mij bestaat Vim nog gewoon.
en van mij een 'ik weet zelfs het verschil tussen nvi en vi'-postquote:Op woensdag 5 april 2006 13:41 schreef PhaE het volgende:
[..]
was ook meer een "kijk mij eens oud zijn want ik ken het verschil tussen vi en vim nog" opmerking hoor....
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
welke?
het schoonmaakmiddel of de editor?
set ORACLE_SID=jacksonquote:
nerds 4tw!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:42 schreef webspider het volgende:
[..]
en van mij een 'ik weet zelfs het verschil tussen nvi en vi'-post
Je hebt die nerdtest van gisteren ook gedaan?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
set ORACLE_SID=jackson
sqlplus /nolog
conn /as sysdba
startup mount;
recover database;
alter database open;
exit
zo. nu niet meer zeuren ok?
score van 36.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt die nerdtest van gisteren ook gedaan?
Ik klik nietquote:
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
score van 36.
Viel nog mee vond ik zelf.
Kwam denk ik vooral omdat er programmeer/ontwikkel vragen in stonden, en niet zozeer gericht op database beheer
En juist nu is het veilig.quote:
Jah.... dank jequote:
hier gelukkig maar 23quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenDus dat punt geef ik mezelf dan wel weer
Ik allebei wel eens..quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
31~32. Ik heb nooit 2 verschillende sokken aangehad, maar wel mijn tshirt achterstevorenDus dat punt geef ik mezelf dan wel weer
Dus je spreekt ook Klonklong?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef PhaE het volgende:
[..]
score van 36.
Viel nog mee vond ik zelf.
Kwam denk ik vooral omdat er programmeer/ontwikkel vragen in stonden, en niet zozeer gericht op database beheer
Klingonquote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je spreekt ook Klonklong?
Nope, dat dan weer net niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je spreekt ook Klonklong?
You never know!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
En juist nu is het veilig.
Is ook precies de flauwe grap die je verwacht, en nog maar 23498738912487598 keer langs is gekomen in de dagelijkse spam mails. Samen met de "Natte Poes".
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik allebei wel eens..
Dus dan zit ik eigenlijk in de 36-37
wat een lelijke schoenenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Waarom heb ik dit in een popupvenster?
[afbeelding]
Omdat je op schoenenjacht was?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Omdat je weer es harcore ging?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef mvdlubbe het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht, ik deel het met jullie.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Omdat je weer es harcore ging?
Maar de vraag is, waarom hebben wij nu jouw popup?
Wel cool pakje..
1337 n3rd dan he . 707a1 0wn@g3quote:
nee dat dan ook weer nietquote:Op woensdag 5 april 2006 13:49 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
ah, dus jij had die punten..![]()
Zijn die schoenen gebodypainted?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:52 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah! Ik begrijp het. http://www.nadyalevphoto.com is die van die bodypaint. En dan iets met open dirretjes, ofzo.
Er staat een heel grote, gebodypainte neger achter haar, zie je dat niet.quote:
jah en?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
glijers op tv?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
Slidersquote:Op woensdag 5 april 2006 13:54 schreef liefie_ het volgende:
sliders op tv!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |