Half 7 is BVN van 3 mnd geleden ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef normaal gesproken nooit herhalingen te zienEn ik zag ergens iets over 18:30 staan, dus ik dacht
Het was toch 17:30? En heb idd gekeken ja
Chris: "Oh.. eeh... niet meer doen!"
Wat is BVN in godsnaamquote:Op donderdag 6 april 2006 18:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Half 7 is BVN van 3 mnd geleden ofzo
onder welke stoeptegel leef jij eigenlijk?!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef Viking84 het volgende:
-edit- Idols? OMG. Dat wist ik helemaal nietKomt hij ook langs die weg in ONM?
Das Nederlandse tv in het buitenlandquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is BVN in godsnaamIk zocht op www.detvgids.nl en toen kreeg ik dat.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
onder welke stoeptegel leef jij eigenlijk?!
Ik zag het ook ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef LeefbaarFok het volgende:
Kim wordt met de dag bleker.
Krijgt de vader van Illias toch nog z'n zin.quote:
Ik had die kloot weggejaagd, i.p.v. 'm een euro te geven!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waarom blijft Elif tegen Charissa praten, ik was er al meteen opaf gevlogen.
![]()
Ja dat ook idd.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik had die kloot weggejaagd, i.p.v. 'm een euro te geven!
slechte casting....quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef LeefbaarFok het volgende:
Nu weet ik ook wie de meid van de jeugdzorg is.
Zij was de eerste patiënte van Victor toen hij plastisch chirurg wilde worden.
zeg, doe's lief over Fregglesquote:Op donderdag 6 april 2006 19:36 schreef pberends het volgende:
Die kop van Julia wordt steeds gaarder... het lijkt wel een Freggel.
doen die mensen niks in bed:)quote:Op donderdag 6 april 2006 21:03 schreef LeefbaarFok het volgende:
Om 11 uur ligt iedereen al te pitten?
hihi.... maar jeetje, twee jaar terug alweer....quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef Wup het volgende:
doen die mensen niks in bed:)
mja zonde he?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
hihi.... maar jeetje, twee jaar terug alweer....
déjà vuquote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Donderdag 20 april
Met een beschonken Marnix naast zich racet Annemarie overstuur door de stad. Dat kan niet zonder gevolgen blijven!
quote:
quote:ARTHUR VAN WALSUM: "The woman means fucking trouble." (tegen Ellen Evenhuis; over Claire Simons)
quote:ELLEN EVENHUIS: "Veel plezier in je koninkrijk, King Arthur!" (tegen Arthur van Walsum)
ik ben net het filmpje aan het bekijken... iemand interesse?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit diezelfde aflevering:
oeh ja, sweet memoriesquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef Wup het volgende:
ik ben net het filmpje aan het bekijken... iemand interesse?
Ze hadden hem gevraagt.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
wat doet Tonnie hier?
-edit- Idols? OMG. Dat wist ik helemaal nietKomt hij ook langs die weg in ONM?
ik moet bekennen dat ik Tonny tegenwoordig wel oké vindquote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Woelli het volgende:
Maar ze vonden hem zo leuk dat hij een vast contract kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |